2022. október 27., csütörtök

Angela Fabiani (Zaro)

Mária üzenete: A HÁBORÚ LÁTÁSA. Konfliktus a Földközi-tengeren? Angela Fabiani 2022.10.26

Angela: Ma délután Anya minden nemzet királynőjeként és anyjaként jelent meg. Rózsaszín ruhája volt, nagy zöld és kék köpeny borította, ami széles volt, és ugyanez a köpeny fedte a fejét is. Fején királynői korona volt. Szűz Mária imára fonta a kezét, kezében egy hosszú, fénytől fehér rózsafüzért tartott, amely majdnem a lábáig ért. A lába csupasz volt, és a földgömbön pihent. A földet hatalmas szürke felhő borította. A föld szédítő sebességgel forgott, és háborús és erőszakos jelenetek futottak át rajta. Anyának nagyon szép mosolya volt, de az arca szomorú és aggódó volt. Szűz Mária lassan betakarta a világot palástja szoknyájával.

Dicsértessék Jézus Krisztus! Kedves gyerekek! Köszönjük, hogy itt vagytok. Köszönöm, hogy még egyszer válaszolt hívásomra. Gyermekeim, ha itt vagyok, az Isten hatalmas Irgalmassága miatt van, amely lehetővé teszi, hogy itt legyek, köztetek. Szeretett gyermekeim, ma is itt vagyok, hogy imát kérjek titeket, imádkozzatok ezért a világért, amelyet egyre jobban beborít a sötétség és elnyom a gonosz. Gyermekeim, imádkozzatok a békéért, akiket egyre jobban fenyegetnek e világ hatalmasai. Gyermekeim, imádkozzatok minden nap a Szent Rózsafüzért, ami nagyon erős fegyver a gonosz ellen. Azért vagyok itt, hogy elfogadjam minden imakérését, azért vagyok itt, mert szeretlek benneteket, és a legnagyobb vágyam, hogy meg tudjalak menteni mindannyiótokat. Aztán anyám azt mondta nekem: Lányom, nézd. Anyám mutatott egy konkrét pontot, amit bámulnom kell; Egymás után gyorsan mozgó képeket láttam, olyan volt, mintha egy nagyon gyorsan mozgó filmet néztem volna. Megengedte, hogy lássam a háborús jeleneteket, aztán a Földközi-tengert. Hajók sorakoztak harci alakzatban. Lányom, imádkozz velem! Imádkoztam anyámmal, majd így folytatta: Leányom, tanulj meg a rosszat jóval harcolni, légy világosság azoknak, akik még sötétben élnek. Legyen életed példa azok számára, akik még nem ismerik Isten szeretetét. Isten szeretet, nem háború. Aztán Anya kitárta karját, és mindenkit megáldott: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése