Salamon király elhagyta az Urat és bálványimádásba kezdett. A förtelmes bálványoknak, Kámosnak és Moloknak áldozott. Isten ezért engedte meg a nép szétválását. Jeroboám király ezután bevezette az izraeli Bét-Elben a bálványimádás rendszerét. Az izraeliták a pusztában az aranyborjúnak áldoztak, Bét-Elben pedig már két aranyborjúnak. Isten ezért a bálványimádásért szenvedéssel és háborúkkal büntette a királyt és a népet. Sok királyt Isten tétlenségük miatt megítélt, mert nem számolták fel Jeroboám útját. Omri királyról és a többiekről meg van írva: „Követték Jeroboám minden útját és vétkeit, amelyekkel az vétekre vitte izraelt.“ (1Kir 16,26).

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://nova-era.wistia.com/medias/ctm5unbcd2
https://rumble.com/v1ll2g9-jerobom-bne.html
https://cos.tv/videos/play/39233763643265024
https://ugetube.com/watch/kLwQZhb5uBAGBfp
https://www.bitchute.com/video/447nZEdSUb7A/
https://gloria.tv/post/uDz7obcdAZDE2mDdyU1WDUyEd

Letöltés videó: 193.5 MB, 1280×720 / 58.6 MB, 768×432

 

 

A II. Vaticanum ugyanígy a két borjú imádásának programját vezette be. Az egyik borjú a modernizmus herézise. A másik a pogányok és azok démonainak tisztelete, amelyet a Nostra aetate dekrétummal vezettek be. Mindkét út aláássa a Tízparancsolat nemcsak első, hanem többi parancsolatát is. A Vatikán ezért hallgat és iktatta törvénybe az Isztambuli Szerződésben szereplő gyermekrablást, és ezzel nemcsak a 7., de az 5., 6. és a 4. parancsolat ellen is vétkezik. A szodómia és a homoszexuális házasságok jóváhagyásával kiiktatta a 6. és a 9. parancsolatot is.

Jeroboám útját XXIII. János Pál tűzte ki a II. Vaticanummal. Ezért holtában exkommunikációval sújtatott. Bergoglio Ferenc azonban őt paradox módon kanonizálta.

VI. Pál a II. Vaticanum heretikus dokumentumait és lelkiségét megerősítette. A tekintéllyel való Isten és egyház elleni visszaélés bűnéért őt Isten exkommunikációval sújtotta, azaz halála után kizáratott az egyházból. Ferenc azonban őt is abszurd módon kanonizálta.

II. János Pál ahelyett, hogy az újpogányság és a modernizmus két aranyborjúja imádását megállította volna, inkább meggyorsította az aposztázis folyamatát. Ez aztán eluralkodott az összes teológiai iskolában. A modernizmus a történetkritikai módszerhez kapcsolódik. Ez kétségbe vonja Krisztus istenségét, az Ő valóságos és történeti feltámadását és a Szentírás ihletettségét. II. János Pál 1986-ban Assisibe hívta össze a pogányokat és egységet alkotva velük imádkozott a békéért. Csakhogy a pogányok nem Istenhez imádkoznak, hanem az ördöghöz és a démonokhoz. A pápa ebben egyesült velük és a keresztényeket igen megbotránkoztatta. Eképpen gyorsította meg az aposztázis útjára történő letérést, amely pogányságra visz.

XVI. Benedeknek kötelessége volt, hogy a pápai tekintélyt a mentő lépés megtételére használja, amely nélkül lehetetlen az egyház megújulása. Ez a lépés az volt, hogy a II. Vaticanumot annak nevezze, ami volt és ami ma is, azaz heretikusnak és érvénytelennek. Ezt nem tette meg, hanem inkább boldoggá avatta II. János Pált 2011-ben, megerősítve ezzel Assisiben tett aposztatikus gesztusát. Ezzel Isten anathemáját vonta magára.

Ferenc már Isten többszörös anathemáját vonta magára, Krisztus Titokzatos Testéből, az egyházból való kizárást Pachamama démon trónra emeléséért. A zsinat lelkiségév el meggyorsította az egyház önpusztító folyamatát, azzal, hogy Isten parancsolatait felszámolta, főleg a szodómia szorgalmazásával és az üdvösséghez elengedhetetlen alapvető hitigazságok tagadásával.

A 19. századi Alta vendita szabadkőműves utasításban ez szerepel: „A katolikusok azt hiszik majd, hogy Péter kulcsainak zászlaját követik, azonban valójában már a mi zászlónkat követik.“ 1969-ben Richard Day, befolyásos szabadkőműves kijelentette: „Mihelyt a római katolikus egyház elesik, a kereszténység maradéka könnyedén sorra kerül…. Egyesek azt fogják gondolni, hogy az egyház majd mindezzel szembeszegül, de valójában az egyház minket fog segíteni“.

Miért engedi meg Isten az önpusztítást? Csak egy válasz van – mert az egyházi hierarchia, de Isten népe is befogadta a világ lelkét, kiűzte az igazság Lelkét és notorikusan elutasítja a megmentő megtérést. A megtérés azt jelenti, hogy az igazságot igazságnak, a bűnt bűnnek és a heretikus zsinatot heretikusnak kell nevezni.

Richard Day szabadkőműves a kijelentését a II. Vaticanum befejezése után négy évvel tette. A zsinat számos résztvevője, sőt még a klérus és Isten népe sem tudatosította a zsinat katasztrofális következményeit. Ma már ezeket szörnyülködve szemléljük Ferenc álpápán és romboló tettein. Richard Day és a magasabb fokozatú szabadkőművesek azonban már akkor tudták, hogy a zsinatot követően az egyházvezetés segédkezni fog az önpusztító folyamatban. A szodómia, a pogány bálványimádás Ferenc általi intenzív szorgalmazása, különösen Pachamama démon imádása, és most a kísérleti vakcína abszurd erőltetése, még a gyermekeknek is, már a sír, és nemcsak a katolikus egyház sírjának, megásásával egyenlő!

Mi a teendő? Először is mindenkinek bűnbánatot kell tartania. Minnyájan felelősek vagyunk az egyházért is. Mivel kell kezdeni? Naponta egy óra személyes imával!

Mindenkire, akik elutasítják a megtérést, ideértve a pápát, a bíborosokat, a püspököket, a rendtargokat, papokat és az egyszerű népet, vonatkozik Jézus intő szava: „Minnyájan elvesztek!“

 

+ Illés

a Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód              + Timóteus

püspök-titkárai

 

2022. 7. 19.

 

Letöltés: BKP: Jeroboám bűne, a II. Vatikáni Zsinat és a zsinat utáni pápák (2022. 7. 19.)