Az iszlám
előtti behódolás (németül maga az „iszlám” szó is „behódolás”-t jelent)
nem a muszlimok létszámával kezdődik, hanem Európa népeinek szellemi,
lelki kapitulációjával. Felvetődik a kérdés, hogy a vallások közötti
párbeszéd a szinkretizmuson keresztül természetszerűleg vezet a
behódoláshoz? Számos európai helyszínen ez a behódolás már nem a jövő,
hanem nagyonis a jelen helyzet.
A milánói, Olaszországnak a római után
legnagyobb repülőterén a Loretoi Miasszonyunk kápolnát „kikölcsönözték” a
mohamedánoknak. A mohamedánokkal való közös imádkozás akceptálása azzal
az indokkal, hogy úgyis ugyanahhoz az istenhez imádkozunk,
kikerülhetetlenül oda vezet, hogy a keresztényeknek egyre homályosabb
elképzelésük lesz hitükről és ennek alapjairól. Az első következmény az,
hogy hitüket nem védelmezik többé és egyáltalán nem támogatják. A
hitvallások ezen közösülése egy „globális vallásba” természetszerűleg az
erősebb dominanciájával jár együtt. Az a vallás, amelyik elszántabb, és
a médiától, a politikától, bármilyen okból, több támogatással
rendelkezik, kerekedik felül, és a politikai és társadalmi téren
kivívott vezető szerepét idővel a konvertálások hulláma követi.
Az eddig elhangzottakat egy konkrét
példa is bizonyítja. Zwolle holland városban egy általános iskola
növendékeit buzgó tanáraik és az ugyanannyira buzgó iskolai vezetők a
helyi mecsetbe vitték látogatásra. Ott, egy nem kevésbé buzgó imám
elmagyarázta az
iszlám kultikus helyek jellegzetességeit, és hogy a gyermekek valóban
megértsék és megtanulják, amit mond, kioktatta őket az iszlám
imádkozásra és az elmondottakat rögtön a gyakorlatban is kipróbáltatta
velük. A lányokat és fiúkat szigorúan szétválasztva, letérdeltette a
gyermekeket és Mekka felé fordulva a földig hajoltatta. Kezüket a
fülükhöz vezettette, ahogy ezt az iszlám imádkozási rítus előírja. A
holland EU-szkeptikus szabadságpárt lefilmezte és ily módon dokumentálta
az esetet (lásd a képeket).
A mecsetlátogatás része annak az iskolai projektnek, ami azt a célt szolgálja, hogy a fiatal hollandokat vallási multi-kulturalizmusra neveljék. Eközben a gyerekek, akiknek a holland statisztika szerint legfeljebb a fele van megkeresztelve, az ideológiai kísérlet játékszereivé válnak. Ez az iskolai projekt nem a mohamedánoktól indult ki, mégha ők is a haszonélvezői. Szemben a belga fővárossal, Brüsszellel, ahol a város vezetésében a mohamedánok már jelentős befolyással bírnak, Zwolle-ban a 39 városatya között (eddig) csupán kettő a mohamedán.
Ami Zwolle-ban történt, az nem a jövő képe, nem apokaliptikus látomás, hanem nagyonis valóság, sőt manapság már mindennapos a nyugati, egykor keresztény országokban. A gyerekeket tudatosan, egy politikailag korrekt terv szerint agymosásnak vetik alá. A mecsetlátogatás kapcsán derült ki az is, hogy a holland gyermekekkel karácsonykor az iskolákban ugyan ismerős dallammal, de teljesen új szöveggel énekeltettek karácsonyi dalokat. Az új szövegek között ilyenek voltak: „Üdvözlünk, üdvözlünk menekülő.”
A mecsetlátogatás része annak az iskolai projektnek, ami azt a célt szolgálja, hogy a fiatal hollandokat vallási multi-kulturalizmusra neveljék. Eközben a gyerekek, akiknek a holland statisztika szerint legfeljebb a fele van megkeresztelve, az ideológiai kísérlet játékszereivé válnak. Ez az iskolai projekt nem a mohamedánoktól indult ki, mégha ők is a haszonélvezői. Szemben a belga fővárossal, Brüsszellel, ahol a város vezetésében a mohamedánok már jelentős befolyással bírnak, Zwolle-ban a 39 városatya között (eddig) csupán kettő a mohamedán.
Ami Zwolle-ban történt, az nem a jövő képe, nem apokaliptikus látomás, hanem nagyonis valóság, sőt manapság már mindennapos a nyugati, egykor keresztény országokban. A gyerekeket tudatosan, egy politikailag korrekt terv szerint agymosásnak vetik alá. A mecsetlátogatás kapcsán derült ki az is, hogy a holland gyermekekkel karácsonykor az iskolákban ugyan ismerős dallammal, de teljesen új szöveggel énekeltettek karácsonyi dalokat. Az új szövegek között ilyenek voltak: „Üdvözlünk, üdvözlünk menekülő.”
Az ilyen manipulálást már a politikai
korrektséggel sem lehet mentegetni. Sokkal inkább úgy tűnik, hogy az
állami intézmények feljogosítva érzik magukat, hogy egy ország konkrét,
speciális identitását lábbal tapossák, és saját személyes ideológiájuk
számára gátlástalanul kihasználják. Az alkalmazott módszer a tipikusan
laicista gondolkodást tükrözi vissza, ami tegnap még a keresztény
szimbólumoknak és kultusznak nyilvános helyeken való jelenléte ellen
harcolt könyörtelenül, ma pedig a gyermekeket iszlám imádságra
kényszerít. Aki egyfelől azt állítja, hogy Isten nem létezik, másfelől viszont gyermekeket imádságra kényszerít, eklatáns módon sérti meg az alapvető szabadságokat, elsősorban és mindenek előtt a vallásszabadságot.
Lehetséges, hogy az illetékes tanügyi hatóság és a holland tanárok, akik ezt a projektet létrehozták és gyakorolják, mindez csak egy társadalompolitikai játék egy kis egzotikus folklórral fűszerezve. A mohamedánok számára azonban ez se nem játék, se nem folklór, számukra a mecsetlátogatás és az iszlám ima nagyonis konkrét jelentőséggel bír. Az iszlám nem változott: ma is, csakúgy, mint az elmúlt évszázadokban szent háborút folytat, azaz a „keresztény” Európa meghódítását tűzte ki célul maga elé.
Hogy Európában masszív iszlamizálás folyik, azt senki nem vonhatja kétségbe, a mohamedán lakosság számának növekedését látva. E számoknál azonban sokkal aggasztóbb az egykor keresztény Európa szellemi, lelki kapitulációja. A kereszténység eltűnésével együtt jár a mentális készség a tűzzel való játszásra. (Ma) még nem az jelent veszélyt, hogy a zwollei gyermekek ezután mind az iszlámra térnek, a veszély az, hogy szellemileg, lelkileg nem képesek már semmi lényegeset az iszlámmal szembeállítani. Egy Olaszországban végzett kutatás szerint a 13-14 éves tanulók 90 százaléka inkább gondolkodás nélkül áttérne az iszlámra, minthogy kitegye magát az iszlám terrornak.
Lehetséges, hogy az illetékes tanügyi hatóság és a holland tanárok, akik ezt a projektet létrehozták és gyakorolják, mindez csak egy társadalompolitikai játék egy kis egzotikus folklórral fűszerezve. A mohamedánok számára azonban ez se nem játék, se nem folklór, számukra a mecsetlátogatás és az iszlám ima nagyonis konkrét jelentőséggel bír. Az iszlám nem változott: ma is, csakúgy, mint az elmúlt évszázadokban szent háborút folytat, azaz a „keresztény” Európa meghódítását tűzte ki célul maga elé.
Hogy Európában masszív iszlamizálás folyik, azt senki nem vonhatja kétségbe, a mohamedán lakosság számának növekedését látva. E számoknál azonban sokkal aggasztóbb az egykor keresztény Európa szellemi, lelki kapitulációja. A kereszténység eltűnésével együtt jár a mentális készség a tűzzel való játszásra. (Ma) még nem az jelent veszélyt, hogy a zwollei gyermekek ezután mind az iszlámra térnek, a veszély az, hogy szellemileg, lelkileg nem képesek már semmi lényegeset az iszlámmal szembeállítani. Egy Olaszországban végzett kutatás szerint a 13-14 éves tanulók 90 százaléka inkább gondolkodás nélkül áttérne az iszlámra, minthogy kitegye magát az iszlám terrornak.
A holland Zwolle esete nem kivétel,
Európában még a „katolikus” iskolák programjaiban, tantervében is
szerepel a kötelező mecsetlátogatás [Ravenna érseke az év utolsó napján
mise helyett buszokkal mecsetbe szállítatta a misére jövőket].
Udvariassági látogatással kezdődik…, de a mecset nincs messze a
szomszédos korán iskolától, és ezek az iskolák holnap a hatalom
középpontjaivá válnak, csakúgy, ahogy egykor a liberálisok által oly
nagyon sérelmezett plébániai iskolák. A liberálisok leghőbb vágya
mindenfajta vallás felszámolása, ami azonban csupán vágyálom. Az emberi
realitás szerint egy vallás felszámolását mindig egy pótvallás
megjelenése követi. Ők, a liberálisok azok, akik tegnap a plébániák
befolyását felszámolták, és ma a korán iskolák befolyását támogatják.
(forrás: www.katholisches.info – 2017. január 11.)
http://katolikus-honlap.hu/1701/isz.htm