2023. július 29., szombat

Chad Ripperger: Halotti beszéd

 

Nem mindennapi dolog, hogy egy apa temetésén saját fia mondja a temetési beszédet. Ahogy az is szokatlan lehet, hogy a pap fiú egyszer sem fogja személyesre a beszédet, nem ecseteli apja kiválóságát, nem beszél megríkató vagy tréfás viselt dolgairól, és így a beszéd sem válik instant és olcsó szentté avatássá. De melyik apa ne vágyna arra, hogy ugyanolyan helyénvalónak tűnjön egy ehhez hasonló „személytelen” beszéd az ő temetésén, mint Ripperger atyának saját apja fölött mondott halotti beszéde?

Irodalmi műveket olvasva találkozhatunk az Atyáink Csarnokának említéseivel. Ez a csarnok nyilvánvalóan a Mennyországot jelenti, de az atyáknak nagyon sajátos jelentése van ebben a kontextusban.

Manapság az apákat lépten-nyomon megszégyenítík, elutasítják, gúnyolják, becsmérlik, gyakorlatilag mindenhol ezt látni a hétköznapi életben és médiában. De az apaságban van egy olyan nagyszerűség, amit nem lehet teljesen megérteni anélkül, hogy egy pillantást ne vetnénk néhány nagyszerű atyára. Például, csak hogy egy kis ízelítőt nyújtsak, azt olvassuk Szent Pálnak az efezusiakhoz írt levelében, hogy „Ez okból hajtom meg térdeimet a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja előtt, kitől minden atyaság neveztetik mennyekben és a földön” (Ef 3,14-15) Hogyan lehet az apaság vagy akár a hiteles keresztény férfi és férfiasság rossz, ha az Atyaisten a mintája? Csak egy igazán gonosz kor bélyegezheti rossznak az apaságot, amely a hiteles férfiasságban gyökerezik. De nem az a célom, hogy kritizáljam a modern kort, hanem az, hogy arról beszéljek, hogy miként írható le az Atyák Csarnoka, a mi atyáink csarnoka, hogy megérthessük az apaság dicsőségét.

Az Atyák Csarnoka egy olyan hely, ahová csak a becsületes emberek léphetnek be. A becsület, mondja Szent Tamás, a kiválóság dicsérete, és minden igaz apa már pusztán azáltal is, hogy ilyen apa, rendelkezik a kiválóságnak ezzel a minőségével.

De a kiválóság az erényben is benne van, mert ahogy hitvalló atyánk, Aquinói Szent Tamás mondta: a kiválóság az erényben van, és erény nélkül senki sem lép be a csarnokba. Szégyen is lenne a csarnokban erény nélkül együtt állnunk a nagy emberekkel, atyákkal, azokkal, akik előttünk jártak! Például Szent Péterrel, akit fejjel lefelé feszítettek keresztre, vagy Szent Pállal. Idézzük csak fel, hogy miken ment keresztül Szent Pál a hitért, és ezeket megfontolva láthatjuk, hogy ő egy igazi férfi volt: megverték, elrabolták, megfenyegették, sokszor letartóztatták, perekben vádolták, kihallgatták, nevetségessé tették, semmibe vették, hajótörést szenvedett, kígyók marták meg, és végül lefejezték. Nyilvánvalóan megvolt benne az erősség és a kitartás kiválósága.

De az igazi kiválóság a megszentelő kegyelemben van, vagyis Istennek a lelkünkben való lakozásában. Egyszer egy lélek azt mondta egy szentnek: “Inkább töltenék egy örökkévalóságot a purgatóriumban, minthogy a lelkemen akár legkisebb folttal Isten, a mi igaz Atyánk előtt álljak.”

Ez az áldozatok csarnoka. Senki sem lép be oda, aki nem adott fel mindent, Istent kivéve. Szent Pál azt mondja, hogy a mennyben mindenki számára Isten a minden. Ő a minden, és mindenki mást az ő fényében látunk. De sokan azok közül, akik ott vannak, az életben véghez vitt tetteikről és hősiességükről ismertek, amellyel feláldozták magukat. A csarnok tele van különböző emberekkel, akiknek dicsősége minden földi életben véghez vitt tettüket tükrözik. Amit az ember ebben az életben tesz, az visszhangzik az Örökkévalóságban. Mit jelent ez? Azt, hogy minden egyes döntésünk, akár jó, akár rossz döntésről legyen szó, növeli erényeinket vagy csökkenti azokat. Amikor meghalunk, elkísér bennünket a kegyelmi állapotunk és az erényeink, így minden egyes döntésünk az örökkévalóságig meghatározza, hogy az emberek mit fognak látni a lelkünkben. Akkor a tetteikkel, mint koronával és mellvérttel ékesített emberek dicsőségben fognak részesülni, azaz látni fogjuk a lelkükben a Tökéletességet, Isten megnyilvánulását, az igazi koronát, amiért ebben az életben még a saját életüket is feláldozva elfordultak a kisebb javaktól, csak hogy elérjenek valamilyen nagyobb jót, vagy magát Istent.

A csarnok tele van olyan emberekkel, akik a mindennapi fáradozásban haltak meg önmaguknak. Ők megmutatták nekünk a munka nemességét, függetlenül attól, hogy a mi társadalmunkban mennyire alacsonyrendűnek tekintik ezt a munkát. A nagyság még a hétköznapi életben is megmutatkozik. Az olyan emberek, akik soha nem értek el gazdagságot, státuszt, presztízst vagy hírnevet ebben az életben, a csarnokban a harcban elhunyt társaik között a nagylelkűség, a lélek nagyságának embereiként ismeretesek.

A mindennapi fáradozáson keresztül, a gyerekeik felnevelésének mindennapi gondjain keresztül, azáltal, hogy gyermekeiknek lehetőséget teremtenek – nem annyira a karrierre, mert annak ebben az életben vége lesz -, hanem arra, hogy azok az ő vállukon állva nagyobb magasságokra érjenek el a tudás, a szentség és a nagyság terén.

Az apák nagysága abban ismerhető fel, hogy hajlandóak ebben az életben az alantas feladatokat is elvégezni a feleségükért, gyerekeikért és másokért. Nagyságuk az alázatosságukból és az Isten által számukra kijelölt hely elfogadásából ismerhető fel, és nem a hiábavaló becsvágyból, amit viszont manapság túlságosan gyakran látunk. Nagyságuk nem volt látható ebben az életben, de a Csarnokban ismerik azt, arról a rendíthetetlen eltökéltségükről, amellyel haladnak, függetlenül attól, hogy milyen testi betegséggel, milyen gyengeséggel, milyen nehézségekkel találkoztak. Mintha az életben magától értetődően az lenne a helyes út, hogy mindig csak menjenek tovább.

Az atyák csarnoka a feddhetetlenek csarnoka. A feddhetetlenség azt jelenti, hogy valakiben semmi olyan sincs, aminek nem kell ott lennie, azaz az ember lelkében minden egész és teljes.

A csarnokban lévők bíborba öltözöttek. A bíbor királyi szín volt a múltban, ami az ő igazsághoz való viszonyukat jelképezte, mert soha nem ingott meg az igazság iránti elkötelezettségük, követték az igazságot, függetlenül annak személyes árától, függetlenül az érzelmi nehézségektől. Inkább igazodtak ők az igazsághoz, minthogy elvárják, hogy a világ és benne minden igazodjon hozzájuk.

Ez egy olyan csarnok, ahol nincs gazdagság, nincs földi hírnév, nincs evilági hatalom, hanem csak a hit és a tettek, amelyeket ebben az életben cselekedtek. A csarnokot csak olyan emberek népesítik be, akik nem adják el az erényüket a haszonért, integritásukat a biztonságért, vagy az elveket a kényelemért.

Ez azoknak a csarnoka, akik a csatában haltak meg, mindenekfölött a hitért, azoké, akik hajlandóak voltak rágalmazást, árulást elszenvedni. Hajlandóak voltak inkább életüket vagy testi épségüket is elveszíteni, semhogy ne tegyék meg a helyes dolgot. Készek voltak elveszíteni a családot, a hazát, az életüket, minthogy megtagadják a hit egyetlen tanítását is.

Ez a csarnok a csend helye, a komolyságé, mert ez a csarnok olyan férfiaké, akik tudják, hogy mi a lényeg, és ezért nem kell beszélniük gondolataikról és tetteikről. Olyan férfiaké, akik megtartják az irányt anélkül, hogy panaszkodnának a nehézségek miatt, érkezzék az akár a természettől, az embertől, a kormányzattól, vagy azoktól, akiket az Isten arra jelölt ki, hogy általuk a lelkeket megfenyítse és megerősítse.

Ők a csend emberei voltak, és gyakran nem tudtak valódi belső nagyságukról, ahogy gyakran még a körülöttük lévők sem ismerték azt, de most mindenki látja a csarnokban őket, akiknek a hit, áhítat, a vallásban és elvekben való megingathatatlanság mindig jelen volt az életükben.

Ez a hely olyan emberekkel van tele, akiket minden földi tulajdontól megfosztva gyaláztak. Akik elviselték a tönkretett hírnevük botrányát ebben az életben, akiket gonosznak hirdettek, és akik nem élvezték az emberek tiszteletét, de most teljes dicsőségben járnak és tiszteletet élveznek a legnagyobb hősök között.

Az apák csarnoka a gyermekek apjainak csarnoka, olyan férfiaké, akik a gyermekeik alakítását és nevelését magasztos kötelességüknek tekintették. Férfiak, akik tökéletes alázattal és önmegtagadással gyakorolták a családjukon belüli hatalmat, pusztán övéik érdekében. Férfiak, akik feláldoztak minden teremtett jót, elfordultak minden földi becsvágytól, vagy bármilyen rosszat elszenvedtek, hogy gondoskodjanak gyermekeik erkölcsi biztonságáról és testi épségéről.

Ez az igazi férfiak csarnoka, akik a kimerültség ellenére is haladtak előre. A csarnokban olyan férfiak vannak, akik nehéz érzelmi terheket cipeltek a családjukért és hazájukért. Férfiak, akik a munka fáradsága, a harcok szellemi terhe és az öregség erőtlensége ellenére is odaadták magukat családjuknak.

Milyen nagy csoda lenne ilyen férfiak csarnokában lenni, őseink, de különösen hitbeli atyáink között, szégyen nélkül, dicsőségbe öltözve!

De nem várhatjuk, hogy belépjünk ebbe a csarnokba nagy tettek és nagylelkűség nélkül, hogy képesek legyünk beszélgetni és járni a szeráfok között, a történelem legnagyobb elméi, a legnagyobb szentek és misztikusok között anélkül, hogy alantasnak vagy oda nem illőnek tartsanak bennünket. Ezért az ő nagylelkűségüket nekünk is el kell érnünk. Milyen nagyságra kell törekednünk ebben az életben, hogy az erény és a kegyelem által elérjük a lélek nagyságát, hogy újra beléphessünk az ilyen nagy emberek társaságába, nem félve attól, hogy alantasnak tartanak minket. Hát nem ez az, amire egy igazi apa inspirálja a gyermekeit? Egyszóval, hogy a földi atyáinkkal – akiket minden igazi fiú nagyobbnak vagy nagyszerűbbnek lát, mint önmagát – egy csarnokban legyünk: ez igazi megtiszteltetés!

Bárcsak mindegyikünk méltóvá válna arra, hogy ott állhasson szégyen nélkül, tudva, hogy az Atyák Csarnokának minden tagja minden nagyságával, vitézségével és erejével, töretlen és örömteli odaadással és engedelmességgel hajt térdet a Csarnok Királynője előtt.

Adj Uram örök nyugodalmat neki, és az örök világosság fényeskedjék neki.

Az ő lelke és minden hívő lelke Isten kegyelméből nyugodjon békében. Ámen

https://invocabo.wordpress.com/2023/07/29/chad-ripperger-halotti-beszed/

BKP: A katolikus püspökök igaz bűnbánata

 

(Az alábbi pásztori levél vázlatát a BKP püspökei készítették)

Drága papok, szerzetesek és hívők!

Mi, igazhitű katolikus püspökök kötelesek vagyunk Isten előtt és előttetek, Isten népe előtt világosan és igaz módon nyilatkozni a jelen egyházi állapotokról. Az apostolok utódaiként az igazhitű pápával együtt teljes felelősséget viselünk az egyházért. Sajnos, a jelenlegi pápa, Bergoglio Ferenc nem igazhitű, hanem heretikus, ezért nem érvényes pápa. Ebben az esetben az egyház iránti felelősség az igazhitű püspöki kollégiumra esik. Az apostolok ezen kollégiumából kizárattak Németország és Belgium püspökei, valamint minden olyan püspök, aki egységet alkot a herézisekben az érvénytelen pápával, Bergoglioval és az ő szinodális LMBTQ útjával.

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://christ-bearers.wistia.com/medias/mu72r2m4pe
https://ugetube.com/watch/QDA2uRYhiUqhhme
https://rumble.com/v3lv1l4-igaz-bnbnata.html
https://cos.tv/videos/play/47575218183771136
https://www.bitchute.com/video/06fuBbjYnldV/
https://gloria.tv/post/sGNjCnFEcB3W3yKdpLZTY1nX1

 

 

Mi, katolikus püspökök beismerjük előttetek, drága papok és hívők, nagy bűnünket és most nyilvános bűnbánatot tartunk. Ez a bűn abban van, hogy nem Isten Igéje által vezettettünk, hanem páni rettegésben voltunk amiatt, hogy ha kiszakadnánk a heretikusnak és a Krisztus árulónak való alávetettségből, a heretikusok skizmatikusoknak bélyegeznének minket. Ez a megfélemlítés és ez a kolossszális hazugság, amelynek megnyitottuk magunkat, tartott bennünket rettegésben. S mindez azért volt, mert nem vettük komolyan Istent, Aki Igéjével anatéma alá helyezi a heretikusokat, azaz átok alá, a hamis evangélium miatt (v.ö. Gal 1,8-9). Nekünk főleg az volt a fontos, hogy a világ és a sok hamis katolikus előtt megtartsuk az excelencia és eminencia külső imageát. Nem volt fontos számunkra, hogy hogy tekint ránk Isten és az sem, hogy hogy állunk meg Isten ítélőszéke előtt. Inkább az önámítás felelt meg nekünk. Azt beszéltük be magunknak, hogy nem kell, hogy egyetértsünk az érvénytelen pápa LMBTQ szinodális útjának heretikus programjával és ugyanakkor hallgathatunk is rá és alá is vethetjük magunkat neki. Nem számított nekünk, hogy ez egy képtelenség. Ez az önámítás ugyanis nem követelt tőlünk semmiféle áldozatot az igazságért. Az, hogy ezzel folyamatosan elárultuk Krisztust és botránkozást keltettünk, nem érdekelt minket.

Bűnbánattal megvalljuk, hogy ebbe a skizofréniába a mi hűtlenségünk és a félelemünk vetett. Féltünk, hogy ha a valóság – hogy a heretikus az heretikus – függvényében cselekszünk, ellentéteket szítóknak, azaz skizmatikusoknak tekintenek majd bennünket. Ezzel azonban, ahogy ezt be is beszéltük magunknak, diszkvalifikáltuk volna magunkat az ún. katolikus nyilvánosság előtt. Emiatt az ún. „jó“ hírnév miatt, hogy ne nézzünk ki szétdobálóknak a heretikusok és a világ előtt, képesek voltunk naponta 7x megtagadni Krisztust. Ezt aztán hamisan megszenteltük azzal, hogy hiszen nekünk a katolikus egyház hűséges fiaiként így kellett cselekednünk. Ez volt a lelki skizofrénia következő foka. A bergogliánus Vatikánnal – amely fokozatosan vonta le az átkot – való egységünk miatt észrevétlenül tompultunk és vakultunk meg. Nem fogadtuk el, hogy Bergoglio Isten törvényével szembemenve jóváhagyja a homoszexualizmust, a transzszexualizmust, felszámolja Isten törvényeit és az objektíven érvényes erkölcsi normákat az Amoris laetitiaban, jóváhagyja a gyermekek szexuális nevelését és ajánlja nekik az ún. rigiditás mentes szexet, majd hegekkel telve ebek harmincadjára adja őket. Ezt a destruktív folyamatot lépésről-lépésre elfogadtuk, s ezzel bűntársakká váltunk és átkot vontunk magunkra. Néma kutyák voltunk, mert Isten törvényei eme megtaposásának részünkről nem voltak adekvát következményei. Sőt, amikor világosan szólt az USA volt nunciusa, C.M. Vigano prófétai szava, amely lemondásra szólította a heretikust és teljes homohálózatát, áruló módjára hallgattunk. Hallgatólagos beleegyezéssel a heretikus mögött álltunk, nem sorakoztunk fel Isten Igéje mögé, amely követelte Bergoglio lemondását. Amikor Müller bíboros a szinodális utat hittanilag inkompetensnek és egyházjogilag illegitimnek nevezte, nemcsak hogy tovább hallgattunk, de az aposztázis szinodális útját a szinodális találkozókon még támogattuk is.

Ebben a súlyos helyzetben, amely a katolikus egyház létéről vagy nemlétéről szól, őszintén kérjük Istentől a világosságot az igaz bűnbánathoz, hogy tudatosíthassuk bűneinket, azaz Krisztus elárulását, a szem eltakarását és a fül bedugását az igazság elől, a farizeizmust, a liberalizmust, a klerikalizmust, a herézisek elleni küzdelem kötelességének bűnös elhanyagolását, a gyávaságot, a világ szeretetét és a hiábavaló dicsőséget. Készségesen hagytuk magunkat becsapni a víruslerakathoz való ún. új és dinamikus hozzáállással, a kor ún. új követelményeivel, a bűn hamis kegyességgel való elfedésével és az ún. szubjektív hozzállás szükségességével. Nem akartuk meghallani a prófétai szót sem emberek által, sem a figyelmeztető helyzetek által, sem a lelkiismeret hangja által. Ez utóbbit levertük és elnémítottuk, és így jutottunk el a sötétségbe és hagytunk fel azzal, hogy megkülönböztessük az igazságot a herézistől, az erkölcsösséget az erkölcstelenségtől. Ráadásul kiirtottuk a prófétákat és a prófétai hangot a szívünkben, hogy a hamis prófétákra, a heretikus teológusokra figyelhessünk ahelyett, hogy tőlük, mint vad farkasoktól megvédtük volna a juhokat. Teljes mértékben érvényes volt ránk, hogy jobban szerettük az emberi dicsőséget, mint Isten dicsőségét.

Urunk, mindezt Előtted és az egyház előtt megvalljuk mint a mi bűneinket. Elszörnyülködve állapítjuk meg, hogy a teljes lelki vakság, süketség és a megkeményedett szív állapotába jutottunk. Nem akartuk meglátni, meghallani, sem tudatosítani, hogy a pusztulás útján járunk. Állandóan azt beszéltük be magunknak, hogy nem tévedhetünk, ha a Szentatyára hallgatunk, holott tudtuk, hogy már Júdásra figyelünk és vele együtt eláruljuk Krisztust. Most ezt bűnbánattal és nyilvánosan megvalljuk.

Megvalljuk az emberek vakcinálásra kényszerítésének a bűnét is. Mi hozzájárultunk ehhez aktívan vagy passzívan. Hagytuk, hogy a hazugság és a halál eme lelke működhessen az egyházmegyénkben. A lelkiismeretünket számos tragikus következmény terheli, nemcsak az emberek egészségére és életére, hanem a lelkére vonatkozóan is. A bergogliánus Vatikánnal való egységben maradva az embereket a becsippeléssel az antikrisztus uralma alá hajtanánk, majd végül a kénköves tüzes tóba.

Hazudtunk magunknak és az embereknek is, hogy a szinodális LMBTQ út valami teljesen más, mint ami valójában. És egyáltalán az a tény, hogy Németország és Belgium tovább folytatja a hivatalos aposztázist és mi, az apostoli kollégium mindezzel kapcsolatban ezidáig hallgatunk, a belső árulás jele. Tudjuk, hogy Bergoglio Vatikánja ezekkel az égbekiáltó bűnökkel egyetért, és ennek ellenére nem voltunk képesek kiállni Isten igazságáért és Bergogliot a homohálózatával együtt leleplezni.

Saját virtuális valóságunkban éltünk, és az igazság hangját ezekbe a dimenzióinkba vezettük át, ahol Isten és Igéje nincs komolyan véve. Számunkra a katolikus püspöki image megtartása volt a fontos, aki egységben van az ún. Szentatyával. Nem akartuk beismerni a valóságot, hogy ő anatema által kizáratott az egyházból. A vele való egység miatt anatémát, azaz átkot vontunk magunkra és egyházmegyénkre is.

Ha egy Krisztushoz hű pap abbahagyná a heretikus említését a liturgiában, hidegvérrel exkommunikálnánk őt. Most tudatosítjuk, hogy a gondolkodásunk eltorzult – képesek voltunk megölni Krisztust a Hozzá hű papok szívében. Ez a mi Krisztus árulásunk és lelki vakságunk jele. Mi kötelesek voltunk Krisztus tekintélyével megtiltani az érvénytelen pápa nevének említését a liturgiában. Ehelyett komédiáztunk és buzgón őrködtünk, hogy nehogy egy pap is bátorságot nyerjen ahhoz, hogy ne említse a heretikus nevét a liturgiában. Így elkerülné az átkot, amely alatt tartottuk az egész egyházmegyénket az ún. Szentatya iránti álengedelmességünkkel. Igen, az átok megtartásában mi vagyunk a legnagyobb bűnösök, amely ma egyházmegyénken van. Miattunk változott meg a katolikusok gondolkodása úgy, hogy nem képesek a bűnt bűnnek és az ocsmányságot ocsmányságnak nevezni, és főleg nem képesek igaz bűnbánatot tartani. Ez corpus delicti, amely leleplezi a tekintéllyel való visszaélésünket és Isten ellenes szörnyű bűntetteinket. Ezt most bűnbánattal megvalljuk és nyilvánosan bűnbánatot gyakorolunk, mert a szabadulás egyetlen útja a bűnbánat. Ha a bűnben megátalkodottak maradunk, mi is felelősek vagyunk Krisztus Titokzatos Testének tömeges elárulásáért és drasztikus öngyilkosságáért.

Dániel prófétával együtt kiáltunk: „Uram, te nagy és félelmetes Isten,Vétkeztünk, gonoszságot követtünk el, istentelenül cselekedtünk, (a szinodális LMBTQ lázadáshoz való csatlakozással), eltávoztunk és elfordultunk parancsaidtól és végzéseidtől (azzal, hogy respektáltuk Bergogliot, a hamis pápát, aki Isten ezen törvényeit nemcsak áthágja, de meg is semmisíti). … Nem engedelmeskedtünk szolgáidnak, a prófétáknak, akik nevedben szóltak … ( Sokszor a bátor papok vagy anonim hívők, akik prófétai hang voltak és lelkiismeret-furdallásunk.)… az arcpirulás pedig, miként a jelen mutatja, a miénk …minden férfié (minden katolikus püspöké) … Ekkor ránk hullott az az átok és az a fenyegetés, (a hamis LMBTQ evangélium miatt, amelyet a hamis pápa a szinodális úttal hirdet) … Most azonban hallgasd meg, Istenünk, szolgád könyörgését és esdeklését (az enyémet, mint bűnbánó püspökét) a te nagy irgalmasságodban bízva terjesztjük színed elé könyörgéseinket. … Légy kegyes, Uram! Figyelj ránk, és cselekedj önnön kedvedért késedelem nélkül, Istenem,…” ( v.ö. Dán 9,4 köv.)

Nyilvánosan elszakadunk most a bergogliánus szektától. Ezzel az elszakadással levetjük magunkról az átkot, amely rajtunk és egyházmegyéinken volt.

Felszólítjuk a papokat, hogy a nyílt eretnek és Isten ellen lázadó – Júdás és aposztata Ferenc – nevét ne említsék a szent liturgiában és újból le ne vonják magukra és a hívekre az átkot.

Titeket, drága papok, kérünk, hogy naponta imádkozzatok egészen október végéig, ha lehetséges a tizenöttizedes rózsafüzért. Ezekben a történelmi napokban a katolikus egyház létéről vagy nemlétéről van szó. Ez az egész történelem legdrámaibb időszaka.

A Legszentebb Szűzanyához fordulunk és Kérünk, Anyánk, taposs a pokoli kígyó fejére!

 

Imádságot kérve és áldást küldve

a katolikus egyház bűnbánó, igazhitű püspöki kollégiuma

 

2023. 7. 29.

 

Letöltés: BKP: A katolikus püspökök igaz bűnbánata (2023. 7. 29.)