2024. július 15., hétfő

BKP: C. M. Vigano érsek egyházon belüli helyzetről szóló nyilatkozatának elemzése /2. rész: Krisztus egyháza kontra Bergoglio antiegyháza/

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Szürreális helyzetben találtuk magunkat, amikor a hierarchia magát katolikusnak nevezi – és ezért az egyháztesttől engedelmességet követel –, miközben olyan tanokat vall, amelyeket a zsinat előtt még elítélt; egyúttal heretikus tanként elítéli azokat a tanokat, amelyeket ezideig minden pápa tanított.“

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://maria-te-va-ajuta.wistia.com/medias/xocypz4kvj
https://rumble.com/v5bnmv1-c.-m.-vigano-rsek-2.html
https://cos.tv/videos/play/54948013773984768
https://youtu.be/JglJsQjCcSY

 

 

Vigano érsek ezzel a kijelentésével de facto rámutat arra, hogy a jelenlegi hierarchia, amely magát katolikusnak nevezi, már nem katolikus. Leleplezi a hierarchiát, hogy azokat a heréziseket, amelyeket köteles elítélni, vallja, és a katolikus tanítást, amelyet köteles vallani, elítéli. A paradigmaváltással és a Fiducia supplicans elfogadásával ellentmond saját lényegének. Az érsek ezért rámutat arra, hogy ennek a hierarchiának, amely engedetlen Isten felé, nincs joga engedelmességet követelni.

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Erre akkor kerül sor, amikor az abszolút elszakad az Igazságtól és olymódon relativizálódik, hogy alkalmazkodik a világ lelkéhez.“

A hierarchia, amely katolikusnak nevezi magát, köteles képviselni Isten tekintélyét. Ha azonban a herézisekkel elszakadt az Igazságtól, és alkalmazkodott a világ lelkéhez, relativizálva tanít Isten igazságairól. Ezzel ez a hierarchia elveszíti azt a jogát, hogy Isten tekintélyével lépjen fel és engedelmességet követeljen. A látható egyházi tekintélyt azonban a katolikusok automatikusan Isten tekintélyének tekintik. Bergoglio visszaél ezzel, olyan heréziseket hirdet, amelyek a legalapvetőbb hitigazságokat tagadják, és emellett engedelmességet követel. Itt az egyetlen megoldás a Krisztus egyházának eme gyilkosától történő elszakadás.

Idézet C. M. Viganotól: „Hogyan járnának ma el az utolsó századok pápái? A skizma bűnében bűnösnek találnának-e engem vagy éppenhogy azt ítélnék el, aki az ő utódjuknak hirdeti magát?“

Vigano érsek felteszi a kérdést: Kit ítélnének el a zsinat előtti pápák – őt vagy az aposztata Bergogliot, aki utódjuknak hirdeti magát? Erre egyértelmű a válasz: Bergogliot ítélnék el mint eretnek főpapot. C. M. Vigano érseket pedig Krisztus egyháza hűséges pásztorának ismernék el.

Idézet C. M. Viganotól: „A modernista Sanhedrin rajtam kívül még az összes katolikus pápa fölött is ítélkezik és ítél el minnyájunkat, mert az a hit, amelyet ezek a pápák védelmeztek, az enyém; azokat a tévelygéseket, amelyeket Bergoglio védelmez, ők kivétel nélkül elítélték.“

Ezzel a kijelentésével az érsek rámutat arra, hogy ő képviseli az egész egyház és a II. Vaticanum előtti pápák igazhitű tanítását és igazhitű hagyományát.

Idézet C. M. Viganotól: „Kérdem tehát: milyen folytonosság lehet két olyan valóság között, amelyek taszítják egymást és ellentmondanak egymásnak? Bergoglio zsinati és szinodális egyháza között és aközött, amelyet ‚reformációellenes félelemmel blokkolnak‘, amelytől ő osztentatív módon elhatárolódik? És milyen ‚egyházzal‘ lennék én a skizma állapotában, amikor az, amelyik katolikusnak hirdeti magát, éppen abban különbözik az igazi egyháztól, hogy azt hirdeti, amit az igaz egyház elítélt, és azzal, hogy elítéli azt, amit az igaz egyház hirdetett?“

Az érsek ismét rámutat arra, hogy mennyire értelmetlen a skizmával való gyanúsítás egy olyan ember által, aki a zsinat utáni szinodális egyházat képviseli. Ez a szinodális egyház nemcsak skizmában van, hanem egyenesen aposztázisban. Az, hogy Vigano érsek elszakad tőle, az az ő szent kötelessége. Isten és az egyház iránti hűség megköveteli ezt tőle. Semmi esetre sincs szó a skizma bűnéről!

Idézet C. M. Viganotól: „A zsinati egyház képviselői úgy válaszolnak, hogy ez az egyház testének „szükséges megújulása“ keretében történő fejlődésnek tudható be; mindeközben a katolikus tanítói hivatal nekünk azt tanítja, hogy az Igazság változhatatlan és a dogmafejlődésről szóló tan heretikus.”

Az érsek ismét rámutat az ún. zsinati egyház tévelygéseire, amely bevezette az egyház testének valamiféle fejlődését, hogy ezzel igazolja a herézisek hirdetését. Az érsek ismét hangsúlyozza, hogy maga az Igazság változhatatlan és a dogmafejlődésről szóló tan heretikus.

Idézet C. M. Viganotól: „Kétségtelen:, két egyház: mindegyik a saját tanításával, liturgiájával és szentjeivel; azonban amíg a katolikus hívő számára az egyház egy, szent, katolikus és apostoli, addig Bergoglio számára az egyház zsinati, ökumenikus, inkluzív, immigrációs, ökológiailag fenntartható és barátságos a homoszexuálisok irányában.”

Bergoglio azt az egyházi struktúrát, amelynek az élén áll, azonosítja Krisztus egyházával. Az érsek azonban hagsúlyozza, hogy ma két egyház van, mindegyik a saját tanításával. A Bergoglioé, a zsinati, szinodális, szodomita …. Ez azonban semmi esetre sem Krisztus egyháza!

Idézet C. M. Viganotól: „Lehetséges tehát, hogy az egyház tévelygéseket kezdett tanítani? Hihetjük, hogy az az egyház az üdvösség egyetlen frigyládája és egyúttal a lelkek elkárhozásának eszköze is? Hogy a misztikus test elválasztja magát az ő isteni fejétől, Jézus Krisztustól, úgyhogy a Megváltó ígérete nem teljesedhet be? Ez természetesen megengedhetetlen, és azok, akik ezt a gondolatot támogatják, herézisbe és skizmába esnek. Az egyház nem taníthat tévelygéseket, sem a feje, a római pápa, nem lehet egyszerre heretikus és igazhitű is, nem lehet Péter Júdás is, nem lehet egyszerre közösségben az elődeivel és ugyanakkor velük skizmában is. Az egyetlen teológiailag lehetséges válasz az, hogy a zsinati hierarchia, amely magát katolikusnak jelenti ki, de nem azt a hitet vallja, mint amelyet a katolikus egyház kétezer éven át szüntelenül tanított, másik testhez tartozik, ezért nem képviseli Krisztus igaz egyházát.“

Az érsek logikusan, a tények alapján, arra a megállapításra jut, hogy Krisztus egyháza és Bergoglio egyháza ellentétesek egymással. Ezt tudatosítania kellene minden püspöknek és papnak, de minden katolikusnak is, és le kellene vonni a világos konzekvenciát, mégpedig: el kell szakadni Bergogliotól és az ő szektájától!

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Miből következtetünk arra, hogy a ‚szinodális egyház“ és annak feje, Bergoglio, nem a katolikus hitet vallja? Az összes tagja teljes és feltétel nélküli ragaszkodásából azokhoz a hittani tévedésekhez és herézisekhez, amelyeket a katolikus egyház tévedhetetlen tanítói hivatala már elítélt, és mindennemű tanítás, erkölcsi előírás, istentiszteleti cselekmény és vallási gyakorlat látványos elutasításából, amelyeket nem hagyott jóvá a ‚zsinatuk‘.“

Vigano érsek két bizonyítékot is felhoz arra nézve, hogy a szinodális egyháznak, Bergoglioval az élén, nincs katolikus hite. Az első bizonyíték az, hogy teljesen és feltétel nélkül ragaszkodik a hittani tévedésekhez és herézisekhez, amelyeket az egyház tanítói hivatala már elítélt. A másik bizonyíték az, hogy látványosan elutasítja azt a katolikus tanítást és erkölcsöt, amelyet az ő zsinatuk nem hagyott jóvá.

Jézus Krisztus megparancsolja az evangélium hirdetését minden teremtménynek, miközben a zsinat bevezette a dialógust. Ez az jelenti, hogy a misszionáriusnak tisztelettel hallgatnia kell a pogány tévelygésekre, és nem hirdetheti az evangéliumot, hogy úgymond meg ne sértse őket. Az igaz missziót, amelynek alapja, közepe és csúcsa Jézus Krisztus, „szégyenletes prozelitizmusnak“ és az ún. hívők megkörnyékezésének tekintik. Ennek a gyümölcse az, hogy elindult a hinduizmus európai antimissziója a jóga által, és hasonlóan a buddhizmus antimissziója a keleti meditációk és a harcművészetek által. És az egyház? Reklámozza mindezeket! Ez a II. Vaticanum lelke, amely ellentmond Krisztus Lelkének.

Idézet C, M. Vigano érsektől: „Közülük senki sem tudja tiszta lelkiismerettel aláírni a tridenti hitvallást és az antimodernista esküt, mert az, amit mindkettő kifejez, ellentéte annak, amit a II. Vaticanum és az ún. ‚zsinati magisztérium‘ tanít és ami azokból következik.“

Az érsek bemutatja, hogy a zsinati egyház – amelynek élén Bergoglio áll – nem katolikus. Közülük senki sem tudja tiszta lelkiismerettel aláírni a tridenti hitvallást, amely világosan kifejezi a változhatatlan igazságokat az üdvösségünkről. A tridenti hitvallással összhangban X. Pius pápa is reagált az akkori modernizmusra, amely megfertőzte az egyházat a 19. és a 20. század fordulóján. Ez ellen a herézis ellen megírta az antimodernista esküt, amelyet le kellett tennie minden papnak és minden püspöknek. Tudni szükséges, hogy a zsinat éppen ellenkezőleg ajtót nyitott a modernizmus elítélt heréziseinek, és a II. Vaticanum lelke pedig beültette ezeket az összes katolikus szemináriumba.

Ezek a modernista herézisek ellentmondanak az Írás és a Hagyományok lényegének, azaz a hitre és az erkölcsre vonatkozó katolikus dogmáknak. A modernizmus kétségbevonta a Szentírás természetfölöttiségét. Az érsek hozzáteszi, hogy a tridenti hitvallás és az antimodernista eskü éppen az ellenkezője annak, mint amit a II. Vaticanum és az ún. ‚zsinati magisztérium‘ tanít és mindannak, ami azokból következik. Vagyis a zsinat heretikus, a zsinat lelke szintén heretikus és a gyümölcsei is heretikusak, és Bergoglio az ő szinodális útjával csak kiteljesíti a zsinat programját, amelynek semmi köze sincs a katolikus, azaz az üdvözítő hithez.

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Mivel teológiailag tarthatatlan, hogy az egyház és a pápaság inkább a pusztulás, mint az üdvösség eszközei, szükségszerűen arra a megállapításra jutunk, hogy az ún. ‚zsinati egyház‘ és a ‚zsinati pápák‘ – VI. Páltól fogva – tévelygő tanításai továbbra is anomáliát jelentenek, amely súlyosan kétségbevonja magiszteriális és vezetői tekintélyük legitimitását.

Figyeljük csak meg a gesztusokat, pl. II. János Pálét, amelyek megszegik a Tízparancsolat első parancsolatát, és egyúttal káros precedensek a hívők számára. Engedte, hogy Indiában egy szakrális papnő Siva isten jelét tegye a homlokára, és elfogadta a mágikus koszorút. Megcsókolta a Koránt, amely nem ismeri el   Jézus Krisztust Isten Fiának,és a keresztények, mint máshitűek megölésére szólít. Többször is megtisztelte a New Age atyjának, Ghandinak a sírját, ahol dícsérő beszédet mondott.

II. János Pál Assisiben aposztatikus gesztust tett. Ezzel a katolikus egyház közvéleményében lelki törés és heretikus változás állt be. Meghívta a pogány kultuszok tisztelőit, akik démonokat tisztelnek, és rendelkezésükre bocsátotta a templomokat Assisiben, hogy ezekben végezhessék mágikus szertartásaikat, s ezzel megszentségtelenítsék a templomokat. Aztán ő maga is imádkozott velük az ún. Közös Atyához. Csakhogy a pogányok nem ismerik el a Teremtő Istent sem, démonokhoz imádkoznak! Ő nem hirdette nekik Krisztust. Mégcsak szóban sem tett bizonyságot előttük a mi Urunkról és Megváltónkról! Aztán pedig velük együtt, azokkal, akik tudatosan fordulnak a démonokhoz és az ördöghöz, imádkozta a Miatyánkot. Kihez imádkozott így velük együtt? Istenhez vagy az ördöghöz?

II. János Pál Assisiben egy új hagyományt épített fel, az ún. vallások közötti találkozókat a II. Vaticanum lelkével. Gesztusával kihirdette, hogy a pogány utak az üdvösség útjának alternatív útjai, amelyek Isten Fia megváltó kereszthalálához kapcsolódnak. Ezzel jelentősen megváltoztatta a katolikusok gondolkodását, mintha Krisztus Jézus már nem lenne egyedüli Megváltó.

Egész pápasága alatt érvényre juttatta és jóváhagyta a modernizmus heréziseit és a misszió vallások közötti párbeszéddel való helyettesítését.

Az ilyen egyház és az ilyen pápaság valójában inkább a pusztulás, mint az üdvösség eszközei, amint arra Vigano érsek rámutat. Csakhogy II. János Pál és Bergoglio Ferenc is csak a II. Vaticanum lelkét testesíti meg.

Idézet C. M. Vigano érsektől: Ez azt jelenti, hogy meg kell értenünk, hogy a tekintély felforgatásra való felhasználása az egyházban, amelynek célja az egyház elpusztítása (vagy más egyházzá alakítása – nem olyanná, mint amit Krisztus Jézus akart és meg is alapított), már önmagában véve is elégséges alap az új egyház tekintélyének az érvénytelenítéséhez, amely rosszindulatúan rálepett Krisztus egyházára és elbitorolta a hatalmat. Ezért nem ismerem el annak a dikasztériumnak a legitimitását, amely engem bíróság elé állít.

A püspök hangsúlyozza, hogy minden katolikusnak meg kell értenie, hogy milyen nagy rossz az egyházi tekintély felforgatásra való felhasználása. A cél az egyház elpusztítása vagy valami olyasmivé változtatása, amit Krisztus nem akart és nem alapított. A zsinat utáni első években ez még ez nem látszott, úgyhogy a katolikusok jóindulatúan igyekeztek mindent pozitívan megmagyarázni. Majd Bergoglio 11 éves tevékenységével lepleződött le a II. Vaticanum tervezőinek rejtett célja. Vigano érsek arra a megállapításra jut, hogy az egyház pusztítása céljából történő tekintéllyel való visszaélés elégséges alap ahhoz, hogy az új egyház, amely rálepett Krisztus egyházára, le legyen leplezve. Ez az új egyház a Deep Church, azaz Bergoglio New Age antiegyháza.

Az a gyakorlati konklúzió, ami ebből a püspökök és a papok számára levonható, hogy el kell szakadniuk az érvénytelen pápától, aki saját magát zárta ki Krisztus egyházából, ezért nem is lehet annak feje.

Manapság már minden Vatikán által kiadott szankció vagy exkommunikáció érvénytelen és hatálytalan. Ez nemcsak Vigano érsek hamis exkommunikációjára vonatkozik, de minden más püspökre is, aki hűségesen kiáll Krisztusért és az Ő egyházáért.

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Az a mód, ahogy végrehajtották a katolikus egyház elleni ellenséges akciót, igazolja, hogy tervezett és szándékos volt, mert különben azokat, akik ezt elítélték, meghallgatták volna, és azokat, aki ebben résztvettek, azonnal leállították volna.“

Vigano érsek, mint a Vatikán hosszú éveken át tevékenykedő alkalmazottja, feltárja a valóságot, hogy tervezett és szándékos egyház ellenes összeesküvésről van szó, amelynek célja az egyház belülről történő felszámolása. Bizonyítékként hozza fel azt, hogy ha nem lett volna ez a likvidációra irányuló akció tevezett, akkor azokat, akik ezt elítélték, az egyházi vezetés meghallgatta volna és megfelelő intézkedéseket vezetett volna be, amelyek a belső puccsot megállították volna. Azonban a valóság úgy nézett ki, hogy azokat, akik rámutattak az egyházon belüli bűntettekre és védelmezték az igazhitű tanítást, a hierarchia eltávolította. Azokat pedig, akik szorgalmazták az egyház önpusztítását, a legmagasabb hivatalokba emelték.

Idézet C. M. Vigano érsektől: „Bizonyára, az akkori kor szemében és a bíborosok, püspökök és a klérus  többségének hagyományos formációja mellett, a hierarchia által előidézett botránkozás – amely hierarchia ennyire meghasonlott volna –, olyan szörnyűségnek tűnt, hogy sok prelátus és klerikus nem hitte, hogy lehetséges, hogy a forradalmi és szabadkőműves elvek az egyházban elismerésre és támogatásra találhatnak.“

A hagyományos formáció és gondolkodás a katolikus egyházban, ahogyan arra az érsek rámutat, olyan légkört teremtettek, hogy hihetetlen volt, hogy az egyház pusztítására irányuló szabadkőműves elvek bejuthatnak az egyházba. Ezért nem lehetett azokat leleplezni. Már csak annak a gondolatát is, hogy a katolikus hierarchia harcot folytat az egyház ellen, a katolikus a saját súlyos bűneként fogta volna fel.“ Azokat pedig, akiknek felelősségük volt, mint a püspököknek és bíborosoknak, a tekintélytisztelet akadályozta abban, hogy rámutassanak azokra a bűnökre, amelyeket az egyházban Isten ellen és az egyház alappillérei ellen kezdtek elkövetni.

Idézet C. M. Viganotól: „Éppen ez volt a Sátán mesteri húzása – ahogy azt Lefebvre érsek megnevezte –, aki tudta, hogyan kell kihasználni a katolikusok természetes tiszteletét és fiúi szeretetét a pásztorok szent tekintélye iránt, hogy rávegye őket arra, hogy előnyben részesítsék az engedelmességet az Igazsággal szemben.“

Vigano érsek felhívja a figyelmet Lefebvre érsekre, aki már néhány évtizede rámutatott a herézisek előtti ajtónyitás fő okára. Ezt az okot a sátán húzásaként nevezte meg, aki rávette a katolikusokat arra, hogy részesítsék előnyben az egyházi tekintély iránti engedelmességet az Igazsággal szemben, azaz a változhatatlan hitigazságokkal szemben, amelyek Isten kijelentéséből erednek. Az egyházi tekintély iránti engedelmesség előnyben részesítésének az lett a következménye, hogy már nem lehetett a hierarchiát leleplezni, hogy visszaél a tekintélyével az egyház lényegével szemben. Ha valaki rámutatott erre, mint például Lefebvre érsek, nem az isteni büntetéssel kellett számolnia, hanem az egyházival, azaz az ún. exkommunikációval az állítólagos engedetlenség és a skizma bűne miatt. Úgyhogy a hitigazságok védelme, azaz az apollógia, a zsinat után gyakorlatilag lehetetlenné vált. A II. Vaticanum eufóriájában, amely előtt mindenkinek kapitulálnia kellett, a herézisek tárt ajtókra találtak az összes teológiai iskolába.

+ Illés

A Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód               + Timóteus

Püspök-titkárok

 

2024.7.15.

 

Letöltés: BKP: C. M. Vigano érsek egyházon belüli helyzetről szóló nyilatkozatának elemzése /2. rész: Krisztus egyháza kontra Bergoglio antiegyháza/ (2024.7.15.)

BKP: Kommentár C. M. Vigano érsek antikrisztus egyházára vonatkozó interjújához /2. rész/

Carlo Maria Vigano érsek folytatja a súlyos probléma megvilágítását, ami Bergoglio mélyegyházának – Deep Church – létezése.

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://maria-mangaie.wistia.com/medias/pdy9mwl3s9
https://rumble.com/v5f1p6l-kommentr-vigano-2.html
https://cos.tv/videos/play/55544876414571520
https://youtu.be/oSe_u_AielA

 

 

C. M. Vigano érsek: „A mélyegyház mint olyan hivatalosan nem mutatkozik meg, mivel azonnal elvesztené hatalmát a hívők fölött. Az értelme abban van, hogy rávegye az embereket arra, hogy nem is annyira az ilyen vagy az olyan tant, erkölcsöt, liturgiát fogadják el, hanem inkább a változást magát, azaz a szüntelen forradalom eszméjét, amely szerint meg kell, hogy változzon az egyház tanítása, sőt ellentmondásokba kell keveredni a különféle korszakok és kultúrális kontextusok mentén. Amint a mélyegyháznak sikerül ezt az elvet érvényre juttatnia, minden fronton felléphet és tagadhatja azt, amit az egyház a II. Vaticanumig tanított.“

A BKP kommentárja: Vigano érsek rámutat arra, hogy a katolikusoknak úgy változtatják meg a gondolkodását, hogy elfogadják azt, hogy az egyháznak szüntelenül változnia kell. Nem lehet feltenni a kérdést, hogy: Mire való ez a változás?“, sem ellenvetést tenni, hogy: a dogmák változhatatlanok, hogy az egyház ezek nélkül nem egyház, és hogy az üdvösséget nem lehet felcserélni a kárhozattal. Az efféle párbeszéd nem engedélyezett. Az alappilléreket autoritatív módon változtatják. A változás elvének elfogadása, azaz a premanens forradalom ídeája az alapja annak, hogy a szabadkőművesek elérjék a katolikus egyház önpusztítását. A paradigmaváltással a világ lelkével, azaz az ördögi építőművésszel történő egyesülésre kerül sor, aki a katolikus egyházat Isten ellenes lázadása eszközévé teszi. A becsapott katolikusok, akik továbbra is kitartanak Bergoglio mellett, rászolgálnak pokolbéli büntetésükre és átkot vonnak a nemzetekre.

Példa erre Besungu bíboros. Amikor elárulva az egyházat megpróbálkozott az LMBTQ ideológia Afrikába történő közvetítésével, stratégiai manipulációval indított az októberi zsinaton. Állítólag az Úr majd megmutatja, hogy milyen legyen a viszonyunk az LMBTQ-hoz. Besungu, Bergoglioval való egységben, más urat szolgál, de az afrikai emberek előtt továbbra is leplezi ezt, mintha maga Isten lenne az, aki megköveteli az égbekiáltó bűnhöz való viszony megváltoztatását. Amikor látta, hogy az afrikai légkör az eretnek főpaptól, Bergogliotól való elszakadáshoz és az egyház szabadulásához vezethet, stratégiai megfontolásból, mint az összes afrikai püspök feje, ebben a fázisban úgymond nem fogadta el a szodómia megáldását. De valójában azonban szakaszosan készíti elő a terepet ahhoz, hogy éppen az ellenkezőjét juttassa érvényre.

Igazából az egyetlen szüntelen változás, ami az egyházban végbemehet, a szüntelen bűnbánat. Az ember bűnre való hajlamával hajlik a hazugságra, és szüntelenül változnia kell elméjében az evangélium normái szerint (Mk 1,15), és így szüntelenül vissza kell térnie Istenhez. Ezt a szükséges és szüntelen változást azonban az álegyház képviselői nem akarják. Ők éppen ellenkezőleg, változtatják a dogmákat és Isten törvényeit. Az ilyen változás mögött nem a Szentlélek áll, hanem az antikrisztus lelke. Ez öngyilkos változás, ami a földi és az örök halálba vezet. Az álegyház megszállva tartja a katolikus egyházat és annak zászlaja alatt lép fel, hogy megtévesszen és pusztulásba rántson egész nemzeteket és az egész világot. Erre a tragikus valóságra világított rá bátran Vigano érsek.

C. M. Vigano érsek : „A hívők és a papok, akik nincsenek tudatában ennek a csalásnak, természetesen továbbra is a katolikus egyházhoz tartoznak, ugyanúgy, mintha a száz évvel ezelőtti egyházhoz tartoznának. “

A BKP kommentárja: Vigano érsek a valóságból indul ki, hogy vannak olyan hívők és papok, akik az egyházon belüli csalásnak nincsenek tudatában, és megtartották azt a hitet, amelyet a szüleiktől és a nagyszüleiktől vettek át, amelyben élnek és halnak. A továbbiakban az érsek rávilágít arra, hogy milyen helyzetben vannak azok, akik tudatosan tekintik magukat az ún. zsinati egyház tagjainak.

C. M. Vigano érsek: „Azok, akik magukat a ‚zsinati egyház‘ tagjainak tekintik, száz évvel ezelőtt heretikusként el lettek volna ítélve, ezért manapság sem lehet őket a katolikus egyház tagjainak tekinteni.“

A BKP kommentárja: Az érsek a továbbiakban elmondja, hogy milyen paradox helyzetet okoz a két ellentétes entitás, az egyház és az antiegyház átfedése:

C. M. Vigano érsek: „Paradox helyzet, hogy a ‚zsinati egyház‘ fejét, még ha heretikus és aposztata is, egyúttal a szent katolikus egyház pápájának tekinthetik, aki elbitorolhatja a mi Urunktól az Ő menyasszonyának hangját, hogy meggyalázhassa azt és magát Jézus Krisztust is.

Itt is két entitás, az egyház és az antiegyház átfedettségéről van szó egy hierarchián belül, és éppen ez a ‚sátán mesteri húzása‘, amit Lefebvre érsek kezdettől fogva elítélt.“

A BKP kommentárja: Ez a helyzet, a két entitás, az egyház és az antiegyház átfedettsége valóban nagyon súlyos. Mégpedig azért, mert azok, akik ma nem tudnak a csalásról, holnap már sikeresen bele lesznek rángatva az új paradigmák elfogadásába. Ezek után majd megtudják, hogy ugyanaz az istenük, mint a pogányoknak, vagy naívan azt gondolhatják, hogy már meg lehet áldani a szodomitákat. A hazugság és a halál lelke, aki Bergoglio által uralkodik, fokozatosan megváltoztatja a katolikusok gondolkodását. Ezért olyan fontos, hogy találtassanak olyan papok és laikusok, akiknek lesz bátorságuk a megismert igazsággal összhangban elszakadni. Ezzel szabadító precedenst nyújtanak, még ha Bergoglio szektája skizmatikusoknak és aposztatáknak bélyegzi is őket.

Ha azonban nem találtatnak ilyen hősök, akkor még az őszinték is fokozatosan elveszítik az üdvözítő hitet, mégpedig a hamis tekintély iránti szent engedelmesség révén. Ma a püspököknek és a papoknak nagyobb a bűnük, mint az egyszerű népnek, mert már lehetőségük van csatlakozni az igazhitű érsekhez, aki Carlo Maria Vigano. Ha még mostanáig nem tudtak helyesen tájékozódni, akkor most általa pontos elemzést kaptak az egyház helyzetéről, amelyet még a hitetlen ember is megért.

AZ ÚJSÁGÍRÓ KÉRDÉSE: „Új nyilatkozatában Ön azt mondja, hogy a ‚zsinati hierarchia… egy másik entitáshoz tartozik, ezért nem képezi Krisztus igaz egyházát“, míg a múltban Ön ‚két entitás egyidejű létezéséről beszélt Rómában: Krisztus egyházát elfoglalta és elhomályosította a modernista zsinati struktúra, amely egyazon hierarchián belül telepedett meg és szolgái tekintélyét használja föl ahhoz, hogy legyőzze Krisztus Menyasszonyát és a mi Édesanyánkat.‘ Úgy véli most, hogy a ‚zsinati hierarchia‘ teljesen elszakadt a katolikus egyháztól? Kit tekint a ‚zsinati egyház‘ részének?“

C. M. Vigano érsek válasza: „A ‚zsinati egyház‘ doktrinálisan, erkölcsileg és liturgiailag elszakadt a katolikus egyháztól, de ugyanakkor a hierarchiáját katolikusnak nevezi, és mint ilyen engedelmességet követel az igazi egyház hívőitől. Ez a hierarchia nem képviseli Krisztus igazi egyházát, hanem azt állítja, hogy képviseli, mert ha hivatalosan elszakadna tőle, nem használhatná ki az igazi egyház tekintélyét és tekintélyelvűségét, és úgy kellene eljárnia, mint bármely más heretikus szektának. A modernizmus a szabadkőműves szekták tipikus stratégiája szerint megtanította a küldötteit a rejtőzködésre, hogy zavartalanul vezetői posztokra kerülhessenek.“

A BKP kommentárja: Az érsek elmagyarázza, hogy a hierarchia visszaélt az egyházi hivatalokkal, az a hierarchia, amely nem tartozik Krisztus egyházába, mert modernista tanai vannak, amelyeket a szabadkőművesek felhasználnak. X. Szent Pius pápa a modernizmust az „összes herézis pöcegödrének“ nevezte.

C. M. Vigano érsek: „X. Szent Pius pápának a vas szervezet által és a hű munkatársak által sikerült ezt az „összes herézis pöcegödrét“ kiirtani, amely azonban újra erőre kapott, amint a szent pápa által megkövetelt védelmi rendszer eleinte naivitásból meg lett gyengítve, majd pedig szándékosan fel lett számolva azok által, akik annak idején megbélyegezték ‚a romlás profétáit“, ugyanúgy, ahogy ma is megbélyegzik a ‚konspirációs elméletek‘ képviselőit. A cél ugyanaz, mint azoknál, akik inspirálták és finanszírozták a pacifizmust: lefegyverezni az ellenfelet, hogy ellenállás nélkül le lehessen győzni. Az ellenségnek ugyanis sikerült elfoglalni az összes erődítményt, amelyet a hierarchia saját vétke miatt őrizetlenül hagyott.“

A BKP kommentárja: Vigano érsek rámutat arra, hogy az egyházi struktúra, amely a múltban Istent és a lelkek üdvösségét szolgálta, a II. Vatikáni Zsinat után betagolódott egy olyan rendszerbe, amely az egyház önpusztításán munkálkodik. Sok püspök, például Afrikában, a mai napig nem tudatosítja ezt. Ezért szükséges meglátni a kemény valóságot. A II. Vaticanumon fordulat állt be! És mára már a katolikus egyház a Fiducia supplicans által New Age antiegyházzá transzformálódott. A hierarchia, amely ma már aláveti magát a nyílt heretikusnak és programjának, azaz a szodomita antievangéliumnak, a híveket nem az üdvösségre, hanem az engedelmességgel visszaélve az elvettetésbe vezeti.

C. M. Vigano érsek: „Az utolsó bástya, amely még megmaradt a zsinat utáni időkben – az élet szentségének bástyája –, ma súlyos veszélybe került az Életvédő Pápai Akadémia berkeiben jelenlevő közismert neomaltuziánus abortuszpárti tagok miatt (akik jelentős pozíciókat töltöttek be vagy töltenek be mindmáig a katolikus egyházzal nyíltan ellenséges szervezetekben), és azzal, hogy az abortuszpárti vezető politikusokat a szentáldozáshoz engedik – említsük meg például Joe Bident és Nancy Pelosit.

„Az amerikai püspökök és a Szentszék szégyenletes hallgatása a pro-life mozgalmak Biden adminisztratíva általi terrorszervezetek listájára sorolása közepette rémítő.“

A BKP kommentárja: Az érsek a pro-life mozgalmak nyílt üldözése példáján keresztül mutat rá a destruktív következményekre az USA-ban, amelyek paradox módon terrorszervezeteknek voltak bélyegezve. Emlékeztetett az amerikai püspökök és a jelenlegi ún. Szentszék szégyenletes hallgatására ezzel a bűncselekménnyel kapcsolatosan.

C. M. Vigano érsek: „A problémát tehát nem az jelenti, hogy az egyházban vagyunk-e, hanem inkább az, hogy vajon az egyházban vannak-e azok, akik bitorolják az egyház tekintélyét, hogy tönkretegyék. Ők azok, akiket ki kell dobni – nem mi! Ők nem részei az egyháznak, amelynek a tekintélyét bitorolják, ezért nincs joguk azt tenni, amit tesznek, és semmi esetre sem követelhetik meg a hívőktől az engedelmességet.“

A BKP kommentárja: Végezetül az érsek hangsúlyozza, hogy azok, akik ma egyházi tekintélyként lépnek fel, nem tartoznak az egyházba, és ki kell őket onnan dobni. Ők nem Krisztus egyházának tagjai. A tragikus valósággal konfrontálódva, hogy éppen a tekintélyt bitorlók dobják ki azokat, akik a tényleges Isteni tekintélyt és Krisztus egyházát képviselik, az érsek hangsúlyozza, hogy ezeknek az aposztatáknak semmilyen joga sincs a hívőktől engedelmességet követelni.

Carlo Maria Vigano érsek az előző hónapban tett nyilatkozatában, majd interjújában világosan elmondta az igazságot a Deep Churchről és a Deep Stateről. Az erkölcsileg korrumpálódott prelátusok tudatosan árulják el Krisztust, ahogy Júdás tette. Az elbitorolt tekintéllyel, a Péter székét megszálló eretnek főpappal egységben, rántják a lelkeket az örök kárhozatba. Beérett az idő! Egyetlen püspöknek, egyetlen papnak sincs mentsége Vigano érsek fellépését követően, hogy ne tudna az egyházon belüli szervezett árulásról. A II. Vaticanummal kezdődött. Eljött az idő a Bergogliotól való elszakadásra, aki az antikrisztus szivárványos zászlaját viszi. Álljatok Krisztus zászlaja alá, amelyet szilárdan tart a hűséges főpap, Carlo Maria Vigano!

 

+ Illés

a Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód              + Timóteus

Püspök-titkárok

 

2024. 7. 26.

 

Letöltés: BKP: Kommentár C. M. Vigano érsek antikrisztus egyházára vonatkozó interjújához /2. rész/ (2024. 7. 26.)

BKP: C. M. Vigano érsek egyházon belüli helyzetre vonatkozó nyilatkozatának elemzése /1. rész: II. Vatikáni Zsinat/

Idézet Carlo Maria Vigano érsek nyilatkozatából: „ … a gyáva és büntetésre méltó kapituláció a II. Vatikáni Ökumenikus Zsinat összehívásával és a szabadkőműves szektákhoz kapcsolódó lelkészek és laikusok földalatti és jól szervezett akciójával vette kezdetét, aminek célja az volt, hogy lassan de biztosan aláássák az egyház vezetésének struktúráját és tanítói hivatalát, hogy azt (az egyházat) belülről felbomlasszák.“

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://lu-bandera-cristu.wistia.com/medias/bcxudg5o8e
https://rumble.com/v59jeai-c.-m.-vigano-rsek-1.html
https://cos.tv/videos/play/54564312086777856
https://youtu.be/W645DWrpqSU

 

 

A fájdalmas igazságról, az egyház belülről történő bomlasztásának rejtett tervéről korábban nem lehetett beszélni, mert a II. Vatikáni Zsinat egyenesen bálvánnyá lett. A teológiai karokon szinte minden teológiai diszciplínában és szinte minden órán azt mantrázták, hogy: „Secundum Vaticanum“, „Nostra aetate“. A II. Vaticanum lelke szerint újra interpretálták a Szentírást és a teljes Hagyományt. A II. Vaticanum herézisének igaz leleplezése a teljes diszkvalifikációt jelentette volna. Vigano érsek a múltban szintén nem fejezhette ki világosan ezt az igazságot. Most jött el annak az ideje, hogy nyilvánosan, világosan és felelősségteljesen felfedje azt, mint a Vatikán hosszú éveken át működő magasrangú alkalmazottja.

Ennek ellenére még ma is, amikor már nyilvánvalóan látszik ennek a zsinatnak a katasztrofális gyümölcse, továbbra is bűn rámutatni a pusztító herézisekre és a II. Vaticanum öngyilkos programjára és lelkére. Bergoglio és szektája ezért a leleplezésért hamis exkommunikációval úgymond kizárja Vigano érseket az egyházból. Egyúttal azzal vádolja, hogy az egyházi tanítással összhangban nem ismeri el a nyilvánvaló heretikust pápának. Tagadhatatlan tény, hogy Bergoglion többszörös latae sententiae exkommunikáció és anatéma van a hamis evangélium hirdetéséért a Gal 1,8-9 szerint, és hogy Krisztus egyházán kívül van. Másoldalról, ami Vigano érseket illeti, a pszeudoexkommunikáció csak igazolta, hogy semmi köze sincs Bergoglio szektájához, és hogy Krisztus egyházában volt és ma is ott van.

A volt amerikai nuncius leleplezi, hogy a II. Vatikáni Zsinat a liberális és heretikus, szabadkőműves szektákhoz kapcsolódó prelátusok, papok és laikusok magasan szervezett földalatti akciójához kötődött. Tehát a II. Vatikáni Zsinatnak két oldala volt, azaz egy hivatalos, vagyis az egyházi prelátusok ülésezése, és egy nem hivatalos, azaz a heretikusok és liberálisok akciója, akiknek a terve az egyház lelkének és tanításának megváltoztatása volt a szabadkőművesek terve szerint. Ezt a kegyetlen igazságot sokan mindmáig képtelenek elfogadni, és a II. Vaticanum művileg kialakított bűvkörében maradnak.

Idézet Carlo Maria Vigano érsektől: „ … a titkos szekták dokumentumai bizonyítják az infiltráció tervének létezését, amelyet a 19. században fektettek le, és egy évszázaddal később meg is valósítottak, méghozzá pontosan a tervek szerint.“

Az érsek rámutat arra, hogy az egyház belülről történő bomlasztásának terve már a titkos szekták 19. századi dokumentumaiban is szerepel. Azonban ezt a tényt nem kezeli fő argumentumként. A fő argumentum a II. Vaticanum herézisei, annak heretikus lelke és ennek a mérgezett gyökérnek a ma már látható gyümölcse. Ezért az álpápa ebben a légkörben már megengedheti, hogy nyilvánosan odaszentelje magát a sátánnak és nyilvánosan megáldja a szodómia bűnét, amiért Isten égből leszálló tűzzel büntet. A II. Vaticanum gyümölcse az is, hogy a hívő nép, az aggiornamento lelkétől megittasodva, ezeket a legsúlyosabb húzásokat már egyáltalán nem veszi észre. Ez a lelki vakság az átok jele, amely a Gal 1,8-9 szerint az egyházra szállt. Ma a katolikusok látván nem látnak, és hallván nem hallanak. Az egyetlen megoldás az, hogy minden katolikus, azaz laikus, pap és püspök, ezen a területen bűnbánatot gyakorol és herézisnek nevezi a herézist, a Bergogliojét is, valamint a II. Vaticanumét is. Enélkül nem újulhat meg az egyház.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Hasonló bomlasztó folyamatok mentek végbe már korábban a civil szférában, és nem véletlen, hogy a pápák képesek voltak a felkelésekben és a háborúkban, amelyek európai nemzetek vérét ontották, felismerni a nemzetközi szabadkőművesség bomlasztó művét.“

A szabadkőművesek és a heretikus modernizmus, amelyet X. Szent Pius pápa is elítélt, okozták, hogy a világi szférában demoralizálódtak a keresztény nemzetek. A zsinat előtti pápák gondolkodása és erkölcsi elvei a Szentírásra és az egyházi Hagyományra épültek. Ezért voltak képesek felismerni az európai felkelések és háborúk mögött is a szabadkőművesek bomlasztó befolyását.

A szabadkőműves elvet – rejtett módon beültetni a saját embereiket az államvezetésbe, akik majd nem a nemzetet szolgálják, hanem a szabadkőműves célokat – a II. Vaticanum után sikeresen átvitték az egyházba is. Úgy, ahogy a világi kormányok önfelszámolják saját népüket, úgy az egyházi hierarchia is önfelszámolja az egyházat.

Szándékosan olyan légkör lett kialakítva, amelyben nem lehetett hangosan kimondani, hogy egyáltalán léteznek valamiféle szabadkőművesek, mert azt az embert azonnal konspirátornak bélyegezték volna. Hasonlóan nem lehetett rámutatni a zsinat heréziseire sem, mert aki ezt megtette volna, azt az egyház ellenségének kiáltották volna ki. A szabadkőműves háttér okozza, hogy a nemzeti kormány háborút vezet a saját nemzete ellen, és ez a Deep State elve. Az egyház elleni háborút, az egyház önfelszámolása céljából, az egyházi hierarchia vezeti, ez a Deep Church elve.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Az egyház a zsinat után az 1789-es forradalom elveinek hordozójává vált, amint azt a II. Vaticánum néhány védelmezője beismeri, és amint igazolja ezt a zsinati és zsinat utáni pápák páholyok általi elismerése is éppen a megvalósított változások miatt, amelyekért a szabadkőművesek már régóta kiáltottak.“

A Nagy Francia Forradalom (1789) lényegileg összefonódik a szabadkőművesekkel, akik azt elindították és irányították. Effelől, gondolom, ma már senkinek nincsenek kétségei. Vigano érsek nyíltan kimondja, hogy még a II. Vaticanum védelmezői sem tétováztak beismerni, hogy az egyház a szabadkőműves forradalmi elvek hordozójává lett. Ez az állítást bizonyítja „a zsinati és zsinat utáni pápák páholyok általi elismerése, éppen a változások megvalósítása miatt, amelyekért a szabadkőművesek oly régóta kiáltottak.“

Idézet Carlo Maria Viganotól: A változás – vagy helyesebben az aggiornamento – olyannyira a zsinati dramaturgia középpontjává vált, hogy a II. Vaticanum jellemző vonásává lett és ezt az összegyülekezést „terminus post quem“ – határkőként – állította, amely kihirdeti az ‚ancien régime‘ végét – ‚régi vallás‘, ‚régi mise‘, ‚minden zsinat előtti‘ -nek a végét – és a ‚zsinati egyház‘ kezdetét, az ‚új miséjével“ és az összes dogma lényeges relativizálásával.“

Az érsek hangsúlyozza, hogy a zsinat jelszava a „változás“ azaz az „aggiornamento“ volt, amely elérte a hit és az erkölcs gyökerét, azaz a Szentírást és a Hagyományt. Ennek a változásnak a zászlaja alatt minden zsinat előtti dolog egyszerre idejétmúlttá vált. A zsinat előtti egyház nem alkalmazkodott a világhoz, hanem az igazság oszlopa, kovász és só volt a világ számára. A zsinat utáni egyház az aggiornamentójával összeolvadt a világ lelkével. Ez a változás radikális volt, úgyhogy mindent lenézett, ami zsinat előtti volt. Kihirdette és jóváhagyta az ‚ancien régime“ végét – a zsinat előtti ún. régi vallás végét. Mit hozott az új, a „zsinati egyház“? Az összes dogma relativizálását!

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Ennek a forradalomnak a képviselői között azoknak a neve jelenik meg, akik XXIII. János pontifikátusáig el voltak ítélve, és tévelygés miatt el voltak tiltva a tanítástól. A névsor hosszú és olyanok szerepelnek benne, mint Ernest Bionaiuti, akit ‚vitandus‘ (olyan ember, akit kerülni kell) jelzővel exkommunikáltak, Roncalli barátja, aki megtérésre nem hajlandó heretikusként halt meg. „“

Szükséges tudni, hogy Angelo Roncalli, azaz XXIII. János, X. Pius idejében a modernisták jegyzékében szerepelt. Emiatt XI. Pius azzal büntette, hogy legátusnak küldte Bulgáriába, majd Törökországba, ahol gyakorlatilag nem is létezik katolikus egyház. Ezután szabadkőműves befolyásra  nunciussá nevezték ki Franciaországba. Lyon polgármestere akkoriban a szabadkőműves Edouard Herriot volt, aki a Nemzetgyűlés elnöke is volt. Ő nem spórolt Roncalli nuncius dícséretével. Nemsokára ezután, ismét a szabadkőművesek közbenjárásával, Roncalli pátriárka lett Velencében, majd pedig sikerült elfoglalnia a pápai hivatalt is. Pápai irata a Pacem in terris teljes összhangban van a szabadkőművesek tervével.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Megtiszteltetésnek tekintem, hogy az ún. II. Vatikáni Ökumenikus Zsinatból eredő tévedések és eltérések elutasításával ‚gyanúsítanak‘ , amely véleményem szerint teljes mértékben nélkülözi a magisztérium tekintélyét amiatt, hogy egyáltalán nincs összhangban az összes valódi egyházi zsinattal, amelyeket teljes mértékben elismerek és elfogadok, ugyanúgy, ahogy teljes mértékben elismerem és elfogadom a római pápák magiszteriális kijelentéseit.“

Az érsek megtiszteltetésnek tekinti, hogy a II. Vatikáni Ökomenikus Zsinatból eredő tévedések és eltérések elutasításával ‚gyanúsítják‘. Nyíltan kijelenti, hogy a zsinat teljes mértékben nélkülözi a magisztérium tekintélyét amiatt, hogy egyáltalán nincs összhangban az összes valódi egyházi zsinattal. Másoldalról pedig az érsek kijelenti, hogy teljes mértékben elismeri és elfogadja az összes valódi zsinatot és a római pápák összes magiszteriális kijelentését.“ Ezzel szemben Bergoglio az ő motu proprio Ad theologiam promovendamjában (2023. november 1.) kijelentette, hogy felállítja a paradigmaváltást, és kijelentette, hogy mindaz, ami ellentmond az ő döntéseinek, érvénytelen.

Bergoglio a II. Vatikáni Zsinat változtatásainak megvalósításában élen jár, mégpedig olyan következetesen, hogy a bűnt már nem szabad bűnnek nevezni, éppen ellenkezőleg, a bűnt nyilvánosan úgy kell megáldani, ahogy azt a Fiducia supplicans előírja. Krisztus evangéliumát szodomita, klíma, kovid antievangéliummá változtatták, az erkölcsöt antierkölcsre, s végső soron a Szinodalitásról szóló zsinat résztvevőit úgy meg tudta téveszteni, hogy arra a meggyőződésre jutottak, hogy éppen most fogják megtudni, hogy merre fog tartani az egyház a 21. században.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Nyomatékosan elutasítom a heterodox, azaz tévelygő tanításokat, amelyeket a II. Vaticanum dokumentumai tartalmaznak, amelyeket XII. Pius pápáig elítéltek, vagy amelyek bármilyen ellentmondásban vannak a katolikus tanítói hivatallal.“

Vigano érsek kijelenti, hogy a XII. Pius pápáig az összes pápával teljes egységben van, ezért elutasítja az összes tévelygő tanítást, azaz a heréziseket, amelyeket ezek a pápák elutasítottak és a II. Vaticanum dokumentumaiban szerepelnek. Miről van szó? A pozitívan hangzó „ más vallások iránti tisztelet“, azaz a pogány kultuszok iránti tisztelet kifejezés alatt volt érvényre juttatva a pogánysággal történő összeolvadás herézise. Implicit módon magába foglalja a pogányság által tisztelt démonok tiszteletét és az okkultizmus minden formáját. Jaj annak, aki igaz módon kimondaná, hogy az első parancsolat elleni bűnről van szó.

A Nostra aetate deklaráció egyúttal az igaz misszió felszámolásának eszköze lett, és át kellett térni az ún. dialógusra, amely éppen ellenkezőleg, az egyházon belüli antimissziót jelentette. Ezt a herézist testesítette meg II. János Pál Assisiben 1986-ban, és Ferenc valósította meg Pachamama démon Vatikánban történő trónra emelésével, valamint az Amazóniáról szóló heretikus dokumentumokkal is, amelyekről Brandmüller bíboros azt mondta, hogy ez nemcsak aposztázis, hanem hülyeség is. Mindennek a csúcsa, hogy Bergoglio nyilvánosan odaszentelte magát a sátánnak a varázsló közreműködésével Kanadában. Ezzel megvalósította azokat a radikális változásokat, amelyek a II. Vaticanumból erednek.

A zsinat csendben elfogadta a modernizmus herézisét, amelyet X. Szent Pius elítélt, és ezzel a zsinatot követően ajtót nyitott ennek az összes teológiai iskolába. Hivatalos tanítás lett. Mindeközben megkérdőjelezi nemcsak a Szentírás Istentől való ihletettségét, hanem Krisztus istenségét is, az Ő megváltó kereszthalálát, a valódi és történeti feltámadást, és minden Bibliában szereplő csodát, beleértve az evangéliumot is. Mindent csak szimbolikusan, eszkatologikusan és történelem felettien kell érteni. Isten igazságairól már csak úgy lehet beszélni, hogy kétségbe vonatnak és tagadva vannak.

Ami a zsinat kétértelmű szótárát illeti, manapság igencsak használja Bergoglio és használja azt a mainstream is; érvényes rá, hogy hazudik, hazudik és hazudik.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Minimálisan nyugtalanítónak tartom, hogy azok, akik skizma miatt ítélkeznek fölöttem, azok éppen azok, akik tévelygő tanítást fogadnak be, amely szerint létezik egy egység azokkal, akik meg vannak keresztelve és keresztényeknek nevezik magukat, azonban nem vallják a teljes hitet vagy nincsenek egységben a Péter utóda által vezetett közösséggel.‘(LG15)

Az érsek rámutat arra, hogy azok, akik fölötte ítélkeznek az ún. skizma bűntette miatt, egyúttal doktrinálisan hisznek az azokkal való egység kötelékében, akik nem ismernek el semmilyen pápát. Vigano érsek elismer minden igazhitű pápát, azonban a nyilvánvaló heretikust, aki bitorolja a pápai hivatalt, nem ismeri el pápának, mégpedig összhangban az egyház tanításával. A nyilvánvaló heretikustól való elszakadás minden püspök, pap és hívő kötelessége. Ezen az állásponton voltak az egyházatyák és az egyház tanítói, és röviden összefoglalta ezt Szent Bellarmin: Az a pápa, aki nyilvánvalóan heretikus, automatikusan megszűnik pápa és fej lenni, ugyanúgy automatikusan megszűnik keresztény és egyháztag lenni. Ideje, hogy ezt mindenki megértse!

Tragikomédia, hogy az, aki úgymond kizárja az érseket az egyházból, maga is ki van zárva a herézisei miatt. Ezzel szemben Vigano érsek hű a katolikus tanításhoz, és nem tagadja a pápaság intézményét, amellyel Bergoglio durván visszaél és amelyet de facto felszámol. Természetes, hogy az érsek ilyen „kizárása“ egy vicc.

Idézet Carlo Maria Viganotól: „Érdekes, hogy milyen szemtelenül támadnak egy püspököt amiatt, hogy nincs kellően a közösségben, holott erről a közösségről azt állítják, hogy fennáll „a heretikusokkal és a skizmatikusokkal is.“

Ez a kirakatper abszurd és nevetséges. Az érsek, amint írja, gyanúsítva van, hogy nincs közösségben a pápával, miközben azok, akik gyanúsítják őt, azt a herézist vallják, hogy ebben a közösségben vannak a heretikusok és a skizmatikusok, akik a pápaságot nem ismerik el. Azok, akik ítélkeztek fölötte, valójában saját magukat zárták ki amiatt, hogy az érvénytelen pápával együtt vallják a heréziseket. Anatéma – átok van rajtuk. Hirtelen haláluk esetén, amennyiben bűnbánattal nem szakadtak el ettől az átoktól, örökre elvettetnek. Már egyházon kívül vannak. Az érsek, éppen fordítva, Krisztus egyházában van. Nyilvánosan elszakadt Bergoglio szektájától, amely megszállás alatt tartja az egyházat. Bergoglio a katolikus egyház New Age antiegyházzá történő transzformálása érdekében bűnös és aljas módon visszaélt a legfőbb egyházi hivatallal.

Idézet Carlo Maria Vigano érsektől: „Ugyanígy elítélem és elutasítom azokat a heretikus doktrínákat, amelyeket az ún. „zsinat utáni magisztérium” hirdetett ki, amelyek a II. Vaticanumtól erednek, mint ahogy a közelmúltbeli heréziseket is, melyek a „szinodális egyházra” vonatkoznak, a pápaság ökumenikus kulcs szerinti átformálását, a vadházasságban élők szentségekhez engedését, és a szodómia és a „gender” ideológia propagálását.”.

Vigano érsek azután, hogy konkrétan rámutatott azokra az okokra, amelyek miatt szükséges nyíltan elítélni a II. Vaticanumot, elítélte annak gyümölcseit is. Az egyház jelenlegi katasztrofális állapota éppen a II. Vaticanumban gyökerezik. Nélküle nem állt volna be ez az állapot. Az érsek a heretikus zsinat gyümölcseiként jelöli meg: 1/ a heretikus doktrínákat, amelyeket az ún. „zsinat utáni magisztérium“ hirdetett ki, 2/ a szinodális egyházra vonatozó heréziseket, amelyek a szodómia bűnének megáldásában csúcsosodtak ki, 3/ a pápaság ökumenikus kulcs szerinti átformálását, 4/ a vadházasságban élők szentségekhez engedését és a demoralizáló „gender“ ideológia propagálását.

Minden őszinte katolikus háláját fejezi ki Carlo Maria Vigano érseknek. Köszönet illeti azért, hogy a Krisztus, az Ő evangéliuma és az Igazság Lelke iránti hűség példaképe. 60 év után végre a katolikus világ hallhatta az igazságot a II. Vatikáni Zsinatról. Ez a zsinat heretikus volt, és a jelenlegi katasztrofális válság gyökere. Az egyház belső megújulására soha nem kerülhet sor ennek az igazságnak a beismerése nélkül! Ezért minden katolikus tartson bűnbánatot – nevezze a herézist herézisnek, az aposztázist aposztázisnak, a hamis pápát hamis pápának és a szodómiát égbekiáltó bűnnek!

 

+ Illés

A Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód           + Timóteus

Püspök-titkárok

 

2024. 7. 15.

 

Letöltés: BKP: C. M. Vigano érsek egyházon belüli helyzetre vonatkozó nyilatkozatának elemzése /1. rész: II. Vatikáni Zsinat/ (2024. 7. 15.)

 

BKP: Kommentár C. M. Vigano érseknek az antikrisztus egyházára vonatkozó interjújához /1. rész/

Borromei Szent Károly az igaz reform megtestesítője. Elmondható, hogy Károly közvetlenül rekonstruálta az egyházat, amely Milánóban és környékén közel állt az összeomláshoz. Károly a Tridenti Zsinat lelke is volt. A szent nemcsak az egyházi sktruktúra megújításában járt az élen, hanem a lelki élet megújításában is. Ezért a Tridentinum is megnyitotta a szentség feltételeinek kérdését. A Vaticanum a Tridentinum ellentéte volt. Ezt az igazságot leplezi le a második Károly – Carlo Maria Vigano érsek. A Tridentinum az egyház reformjához vezetett, de a II. Vaticanum a deformálásához és az egyház New Age antiegyházzá transzformálásához.

 

Ezt a videót megnézheted itt is: https://maria-ne-iubeste.wistia.com/medias/tvbrjnggah
https://rumble.com/v5bzijd-kommentr-vigano-1.-rsz.html
https://cos.tv/videos/play/55003781089498112
https://youtu.be/AmOZcyConqo

Carlo Maria Vigano érsek felfedi a szabadkőművesek manipulációját és csalásait és az egész egyházon belüli puccsot. A kulcspoziciókba Krisztus árulói kerültek, akik Isten tekintélyével lépnek fel és engedelmességet követelnek. A zsinatot követő 60 év alatt nem lehetett erre az igazságra rámutatni. Mostanára elérkezett az idő. Bergoglio provokatív paradigmaváltása és a szodomita antievangélium kihirdetése sok őszinte katolikusnak felnyitja a szemét. Kezdik meglátni, hogy az, aki engedelmességből aláveti magát ennek az eretnek főpapnak, az antikrisztus álegyházában találja magát, amelynek semmi köze sincs Krisztushoz. Bergoglio antiegyháza az emberiség ópiuma – ez a hamis vallásra vonatkozó lenini kifejezés teljes mértékben kifejezi a jellegét.

Vigano érsek a katolikus média kérdéseire válaszolva rávilágít a probléma lényegére:

Az újságíró kérdése: „Vigano érsek, Ön a legújabb nyilatkozatában megkülönbözteti a ‚zsinati egyházat‘ és a katolikus egyházat, méghozzá úgy, hogy azt állítja, hogy „biztos, hogy két egyház“ létezik, miközben a múltban azt állította, hogy: ‚Egyértelmű, hogy nem létezik két egyház, az ilyesmi lehetetlen, káromló és heretikus lenne,‘ Úgy tűnik tehát, hogy megváltozott az álláspontja. Jelenleg úgy gondolja, hogy a ‚zsinati egyház“ teljesen külön áll a katolikus egyháztól, és nem pedig egy felforgató szekta, amely az igazi egyházon belül létezik?“

C. M. Vigano érsek válasza: „Az álláspontom nem változott: csak egyetlen igaz egyház létezik, azaz a rómaikatolikus apostoli egyház. De valójában létezik két egymást átfedő valóság, hogy úgy mondjam, amelyek közül az egyik éppen az igazi egyház; a másik a hamis egyház, a deep church.”

Az újságíró kérdése: „Mi az új ebben a szektában, összehasonlítva a többivel, amelyek a történelem során kétségbevonták az egyház dogmáit?“

C. M. Vigano érsek válasza: „Az egyház évszázadokon keresztül herézisek ezreivel került szembe. A heretikusok mindig azt állították, hogy ‚megtalálták‘ az igaz doktrínát, és azzal gyanúsították az egyházat, hogy hibázott, és feladta a tekintélyét. Az egyház saját oldaláról elítélte a heréziseket és a heretikusokat kizárta az egyház testéből. Továbbra is ártottak, de legalább világos volt a katolikus egyházból való kiválásuk, és a hívők távol tartották magukat tőlük.“ De jelenleg olyan heretikusok (aposztaták) vannak itt, akik tudták, hogy ha kiválnak a katolikus egyházból, akkor az eretnek főpapok nyomorúságos vége vár rájuk. Ezért úgy szervezték meg magukat, hogy az egyház élére kerültek, hogy Péter székéből tudják hirdetni a heréziseiket úgy, hogy azokat igazságként erőltetik, amelyeket a római pápa tekintélyére alapozva hinni kell. és hogy minden ellenálló hangot el tudjanak hallgattatni kanonikus szankciókkal és exkommunikációkkal, és egyúttal kihasználják a szószékeket, a püspöki székeket, a szemináriumokat és egyetemeket a tévedések rendszerszintű terjesztésére. Korábban a Szentszékhez lehetett fordulni, hogy oldja meg a doktrinális és a diszciplináris kérdéseket, azonban ma maga a Szentszék az, amely a heretikusok intézményes eszközévé vált, akik elfoglalták azt.“

A BKP kommentárja: A bizonyíték a Bergoglio által aláírt ún. hittani dokumentumok, mint a Fiducia supplicans a szodomiták megáldásáról.

C. M. Vigano érsek: „Úgyanúgy, ahogy az a civil szférában történik, a hivatalok részéről történő nyilvánvaló törvénysértések esetében is, lehetetlen ugyanannál a korrumpálódott hivatalnál szert tenni az igazságra, mert az összes közigazgatási és bírósági szerv támogatólag együttműködik vele. Elméletileg ez a tekintély el lett bitorolva és jelenleg a nullával egyenlő, azonban de facto zavartalanul gyakorolja a hatalmát. Tudomásul kell venni az Apostoli Szentszék elbitorlását – amely nemcsak megüresedett, hanem megszállás alatt áll – , hogy vége legyen a súlyos helyzetnek, miközben nem szabad megfeledkezni arról, hogy Bergoglio illegitimitása egyúttal az ő összes vezetői és magiszteriális aktusának érvénytelenségét is jelenti, azaz a tizenegy évnyi tévelygés és szörnyűség eltörlését is.“

A BKP kommentárja: Az érsek a továbbiakban beszél arról, hogy miért ismerik el sokan az érvénytelen pápát. Ennek oka vagy az árulásban való részességük, vagy az, hogy nem hajlandóak elfogadni a szükségszerű következményeket, más szóval elutasítják az igaz bűnvallást, amely az egyház szabadulásához vezetne. Konkrétan nem akarnak egyházmegyéikkel együtt elszakadni Bergoglio antiegyházától, amelynek 2023 végétől már hivatalosan más paradigmái és más antievangéliuma van. Ez az egyházi puccs és antiegyházzá transzformálódás a II. Vaticanumban gyökerezik.

C. M. Vigano érsek: „Azok, akik ezt a tekintélyt (Bergoglioét) érvényesnek és legitimnek ismerik el, vagy azért teszik, mert bűntársai és nem akarnak lelepleződni árulásukban, vagy azért, mert nem akarják elfogadni azokat a szükségszerű következményeket, amelyek ebből következnek: elsősorban elismerni, hogy ez a puccs a II. Vaticanummal vette kezdetét. Az, hogy az ember beismerje, hogy szörnyű öncsalásban élt, elsősorban alázatot követel, és eddig a bíborosok és a püspökök közül senkinek sem volt bátorsága elismerni, hogy a katolikus egyház évtizedeken keresztül heretikusok túsza volt, és hogy ezek a heretikusok azért alázták meg és diszkreditálták a világ előtt az egyházat, hogy megfosszák tekintélyétől.“

Az újságíró kérdése: „Ez pontos példa vagy terv alapján történik?“

C. M. Vigano érsek válasza: „Határozottan! Ugyanaz a modus operandi, mint amit a szabadkőművesek a kormányok delegitimizálására és a nemzeti szuverenitás kisajátítására használnak. Eleinte a páholyok aláássák a jövendő uralkodó osztály szakmai és erkölcsi felkészítését; majd ezeket a többségükben inkompetens politikusokat korrumpálják és előidézik, hogy azok megbotránkoztató működésükkel diszkreditálják önmagukat és azt az intézményt, amelyben elnökölnek; majd rámutatnak a politikusok és az intézmények korrupciójára, hogy privatizálhassák a hatalmas hasznot hozó közszolgáltatásokat; végül pedig korrumpálódott politikusokat bérelnek fel a társaságaikba vagy az alapítványaikba, hogy továbbra is manipulálhassák őket.“

A BKP kommenárja: Az érsek analogikusan két eszközre mutat rá, amelyek a II. Vaticanum után hozzájárultak a hittan és az erkölcs terén végbemenő romboló változásokhoz. Ezek az eszközök a klérus erkölcsi korrupciója és heretikus formációja.

C. M. Vigano érsek: „A katolikus egyházban is a papság erkölcsi korrupciója és heretikus formációja járult hozzá a doktrinális, erkölcsi és liturgiai kérdések terén történő változtatások elfogadásához. De amikor majd fény derül a bűnrészesség kötelékére, amely elválaszthatatlanul összeköti a ’mély államot’ a ’mély egyházzal’, a szörnyűség, amely ezeket a bűnözőket összeköti, olyan lesz, hogy tényleges Apokalipszist fog jelenteni a kifejezés etimológiai értelmében, azaz: „leleplezést”, ’jelenést’.”

A BKP kommentárja: Vigano érsek a mély állam, Deep State, analógiáján mutatja be a mély egyház, a Deep Church, létezését, és egyúttal rámutat arra, hogy a Deep Church és a Deep State elválaszthatatlan egységet alkot. Az embereknek már van tapasztalatuk arról, hogy az a kormány, amelyet megválasztottak, a választások után a nemzet ellen megy, és ezt rögtön meglátják, azonban azt, hogy hasonló árulás megy végbe az egyházban is, a katolikusok képtelenek elfogadni. Azonban ez a kegyetlen valóság.

Az újságíró kérdése: „Gyakran konstatálta, hogy párhuzam létezik akközött, ami a profán világban történik és az egyházi történések között.“

C. M. Vigano érsek válasza: „A civil szférában puccs tanúi vagyunk a felforgató lobbi szervezésében, amikor a kormányfők , a miniszterek és az állami hivatalnokok, akiknek a polgárokat kellene képviselniük, a nép érdekei ellen dolgoznak a lobbi javára, amely kinevezte őket oda. Ezek állami alkalmazottak? Igen. Ezek árulók? Igen. Egy normális világban nem kellene, hogy azok legyenek, de valójában azok, akiknek a kezében van az államban a hatalom, szinte mindenhol ellenséges erő alárendeltjei, amely erő behatolt a hatalmi struktúrába, hogy saját hasznára fordítsa azt és hogy elpusztítsa. Két államról van szó? Nem: csak egy állam van, a másik a mély állam, mint hamisítvány, amely mint olyan képes tárgyalni és engedelmességet kicsikarni.

Hasonló helyzettel találkozunk az egyházi szférában is. Ugyanaz a szabadkőműves lobbi, amely több mint két évszázada rendszeresen pusztítja a polgári kormányokat, sikeresen behatolt a katolikus egyházba is, sikerült kineveznie saját emisszárjait és fokozatosan eliminálni a belső ellenzéket, érvényre juttatni egy sor radikális változást, amelyek felforgatják a kétezer éves magiszteriális tanítást. Ezeknek az ötödik kolóniáknak a célja az egyházi tekintély kisajátítása, hogy belülről felforgassák az egyházat, a törvények erejével, mégpedig ellenkező céllal, mint amire felhatalmazást kaptak.. Két egyház van? Természetesen nem: az egyik az igazi egyház, a másik a mélyegyház, azaz hamisítvány, antiegyház, az Antikrisztus antiegyháza.

A BKP kommentárja: Vigano érsek a továbbiakban idézi azt az ismert amerikai érseket, aki próféciát mondott a hamis prófétáról már jóval azelőtt, hogy az egyházban megkaparintotta volna a hatalmat a hamis próféta, Jorge Bergoglio. Az érsek beszél az antikrisztus titokzatos testéről. Ez a jelenlegi bergogliánus antiegyház, méghozzá a katolikus egyház transzformációjától kezdődően, amely az ún. Fiducia supplicans doktrinális deklaráció kiadásával ment végbe 2023. december 18-án.

C. M. Vigano érsek: „Fulton Sheen érsek ezt írta: ‚A hamis prófétának kereszt nélküli vallása lesz. Egy vallás eljövendő világ nélkül. Egy vallás, amelynek el kell pusztítania a vallást. Hamisított egyház létezik majd. Lesz egy Krisztus egyháza ( a katolikus egyház). A hamis próféta létrehoz egy másikat. A hamis egyház világi lesz, ökumenikus és globális. Ez az egyházak föderációja lesz. A különböző vallások bizonyos fajta globális szövetséget alkotnak majd. Az egyházak világparlamentjét. Mindennemű isteni tartalomtól megfosztják, és az antikrisztus misztikus teste lesz. A misztikus testnek lesz saját Iskarióti Júdása, aki a hamis próféta lesz. A sátán behozza őt a püspökeink közé.“

A BKP kommentárja: Borromei Szent Károly buzgón munkálkodott a rábízott egyházmegye belső megújulásán. Sokszor gyalogosan felment a hegyekbe, hogy megmentse a lelkeket az elhagyatott településeken. A pestis idején az életét kockáztatta, és felkészítette a haldoklókat a halálra. Az egyház belső megújulásáért való igyekezete miatt sikertelen merényletet követtek el ellene. Amikor a Tridenti Zsinat kritikus pillanathoz ért, Károly volt az, aki minden erejét bevetette, hogy a zsinat befejezze megújító művét. Ennek a szentnek a nyomdokaiban jár ma az ő nevét viselő Carlo Maria Vigano érsek. Ő bátran kiállt Krisztusért és az Ő egyházáért. Már hat évvel ezelőtt lemondásra szólította a törvénytelen pápát, aki felszámolja a hit alappiléreit. Ezért ettől az eretnek főpaptól, aki előtt mindenki remeg, mint a gaz Heródes előtt, üldöztetést, befeketítést és tragikomédiának beillő exkommunikációt kapott. Borromei Szent Károly a pestis idején is, de ugyanúgy a nehéz helyzetekben is, példát adott a püspököknek, hogy vetkezzék le félelmüket és kövessék őt. Vajha ezekben az időkben levetkeznék az eretnek főpaptól való félelmüket az igazhitű püspökök, és a Krisztus iránti hűségben követnék a bátor főpásztort, Carlo Maria Viganot.

 

+ Illés

A Bizánci Katolikus Patriarchátus pátriárkája

+ Metód          + Timóteus

Püspök-titkárok

 

2024.7.25.

 

Letöltés: BKP: Kommentár C. M. Vigano érseknek az antikrisztus egyházára vonatkozó interjújához /1. rész/ (2024.7.25.)

Kassai Lajos: Mi történt a generációk között?