Az
ukrán nép, függetlenül attól, hogy melyik etnikai csoporthoz tartozik,
csupán a legújabb akaratlan túsza annak a nemzetek feletti
totalitárius rezsimnek, amely a világ összes nemzetgazdaságát térdre
kényszerítette a COVID-csalással.
"A
békével semmit sem lehet elveszíteni. A háborúval mindent el lehet
veszíteni. Az emberek térjenek vissza a megértéshez. Folytassák a
tárgyalásokat. A jóakarattal és egymás tiszteletben tartásával
folytatott tárgyalások során felismerhetik, hogy az őszinte és aktív
tárgyalások sohasem zárják ki a tisztességes sikert. És meg fogják
érezni – igazi nagysággal –, ha elhallgattatják a szenvedély hangjait,
legyen szó akár kollektív, akár magánjellegűekről, és az értelemnek
hagyják betölteni a saját szerepét, megkímélik testvéreiket a
vérontástól és szülőföldjük lerombolásától."
Ekképpen szólt
1939. augusztus 24-én XII. Piusz az uralkodókhoz és a népekhez egyaránt,
mivel háború közelgett. Ezek nem az üres pacifizmus szavai, sem pedig
cinkos elhallgatása az igazság sokféle módon elkövetett többszörös
megsértésének. Ebben a rádióüzenetben, amelyre néhányan még mindig
emlékeznek, a római pápa „egymás jogainak tiszteletben tartására”, mint a
gyümölcsöző béketárgyalások előfeltételére szólított fel.
A média narratívája
Ha
megnézzük, mi történik Ukrajnában, anélkül, hogy félrevezetnének
minket a fősodor média durva hamisításai, rájövünk, hogy egymás
jogainak tiszteletben tartását teljesen figyelmen kívül hagyják.
Valójában az a benyomásunk, hogy a Biden-kormányzat, a NATO és az
Európai Unió szándékosan egy nyilvánvaló egyensúlyhiányt akarnak
fenntartani, éppen azért, hogy lehetetlenné tegyék az ukrán válság
békés megoldására irányuló kísérleteket, ami az Orosz Föderációt
konfliktus kirobbantására késztette. Ebben rejlik a probléma
súlyossága. Ez csapda mind Oroszország, mind Ukrajna számára,
mindkettőt felhasználva arra, hogy a globalista elit végrehajtsa bűnös
tervét.
Nem csodálkozhatunk
azon, hogy a pluralizmust és a szólásszabadságot, amelyet a magukat
demokratikusnak mondó országokban az egekig magasztalnak, a cenzúra és a
hivatalos narratívához nem igazodó véleményekkel szembeni intolarencia
naponta megtagadja. Az effajta manipulációk az úgynevezett
világjárvány idején általánossá váltak, az orvosok, tudósok és másként
gondolkodó újságírók kárára, akiket lejárattak és kiközösítettek
pusztán azért, mert meg merték kérdőjelezni a kísérleti szérumok
hatékonyságát. Két évvel később a káros hatásokról és az egészségügyi
veszélyhelyzet szerencsétlen kezeléséről szóló igazság bebizonyította,
hogy igazuk volt, de az igazságot továbbra is makacsul figyelmen kívül
hagyják, mert nem felel meg annak, amit a rendszer akart és ma is akar.
Ha
a világmédia eddig képes volt szégyentelenül hazudni, hazugságokat
terjeszteni és a valóságot elrejteni egy szigorúan tudományos jellegű
témában, akkor fel kell tennünk magunknak a kérdést, hogy a jelen
helyzetben miért fedeznék fel hirtelen azt a szellemi őszinteséget és
etikai törvényeket, amelyeket a COVID esetében széles körben
megtagadtak.
De ha ezt a
kolosszális csalást a média támogatta és terjesztette, akkor fel kell
ismerni, hogy a nemzeti és nemzetközi egészségügyi intézmények,
kormányok, bíróságok, rendfenntartó szervek és maga a katolikus
hierarchia is osztozik a katasztrófa miatti felelősségben – mindegyik a
saját területén, a narratíva aktív támogatásával vagy a szembenállás
elmulasztásával – ez a katasztrófa több milliárd ember egészségét,
vagyonát, egyéni jogainak a gyakorlását, sőt, az életüket is érintette.
Még ebben az esetben is nehéz elképzelni, hogy azok, akik a
szándékosan és rosszindulatúan felerősített világjárványt ilyen
bűncselekmények elkövetésével támogatták, hirtelen megrázzák magukat,
és törődni fognak állampolgáraikkal és hazájukkal, amikor háború
fenyegeti biztonságukat és gazdaságukat.
Ezek
persze lehetnek azoknak a körültekintő elmélkedései, akik semlegesek
akarnak maradni, és távolságtartóan és szinte érdektelenül nézik a
körülöttük zajló eseményeket. Ám ha a dolgok mélyére nézünk, és hiteles
és tárgyilagos forrásokra támaszkodva dokumentáljuk azokat, akkor
rájövünk, hogy a kétségek és zavarok hamar nyugtalanító bizonyosságokká
válnak.
Még ha csak a
gazdasági szempontokra szeretnénk is korlátozni a vizsgálatot,
megértjük, hogy maguk a hírügynökségek, a politika és a közintézmények
is kis számú olyan oligarchiához tartozó pénzügyi csoporttól függenek,
amelyeket jelentős mértékben nemcsak a pénz és a hatalom köt össze,
hanem a cselekvésüket és a nemzetek és az egész világ politikájába való
beavatkozásukat irányító ideológiai hovatartozásuk is. Ez az
oligarchia megmutatja csápjait az ENSZ-ben, a NATO-ban, a
Világgazdasági Fórumban, az Európai Unióban és olyan „jótékonysági”
intézményekben, mint Soros György Nyílt Társadalma és a Bill &
Melinda Gates Alapítvány.
Mindezek
az entitások magánjellegűek, és senki másnak nem tartoznak
felelősséggel, csak saját maguknak, ugyanakkor jogukban áll befolyásolni
a nemzeti kormányokat, többek között saját képviselőik révén, akiket
megválasztanak vagy kineveznek kulcsfontosságú posztokra. Ők maguk is
bevallják ezt, amikor az államfők és a világ vezetői kitüntetett
tisztelettel fogadják őket, akiket ezek a vezetők tisztelnek és akiktől,
mint a világ sorsának igazi uraitól, félnek. Így azok, akik a „nép”
nevében birtokolják a hatalmat, azon kapják magukat, hogy lábbal
tiporják a népakaratot és korlátozzák jogaikat, hogy olyan urak
engedelmes udvaroncai lehessenek, akiket senki sem választott meg, de
akik politikai és gazdasági programjukat mégis diktálják a nemzeteknek.
Ekkor
jutunk el az ukrajnai válsághoz, amelyet Vlagyimir Putyin terjeszkedős
arroganciájának a következményeként mutatnak be egy független és
demokratikus nemzettel szemben, amellyel szemben abszurd jogokat próbál
követelni. Állítólag a „háborús uszító Putyin” mészárolja le a védtelen
lakosságot, akik bátran fegyvert fogtak, hogy megvédjék
szülőföldjüket, nemzetük szent határait és az állampolgárok megsértett
szabadságjogait. Az Európai Unió és az Egyesült Államok, a „demokrácia
védelmezői” ezért állítólag képtelenek nem beavatkozni a NATO-n
keresztül Ukrajna autonómiájának helyreállítása, a „megszálló” kiűzése
és a béke garantálása érdekében. A „zsarnok gőgjével” szemben azt
mondják, hogy a világ népeinek közös frontot kell alkotniuk,
szankciókat vezetve be az Orosz Föderáció ellen, és katonákat,
fegyvereket és gazdasági segélyeket küldeni a „szegény” Zelenszkij
elnöknek, a „nemzet hősének”, ” és népének „védőjének”. Putyin
„erőszakának” bizonyítékaként a média bombamerényletekről, katonai
kutatásokról és pusztításokról terjesztett képeket, a felelősséget
Oroszországnak tulajdonítva. És van még ennél is több: éppen a „tartós
béke” garantálása érdekében az Európai Unió és a NATO szélesre tárja a
karját, hogy tagként üdvözölje Ukrajnát. És a „szovjet propaganda”
megelőzése érdekében Európa most befeketíti a Russia Todayt és a
Szputnyikot, hogy biztosítsa az információ „szabadságát és
függetlenségét”.
Ez a hivatalos narratíva, amelyhez mindenkinek
alkalmazkodni kell. Háború lévén, az ellenvélemény, azonnal
dezertálássá válik, és akik más véleményen vannak, hazaárulást követnek
el, és kisebb-nagyobb szankciókat érdemelnek, kezdve a nyilvános
kiközösítéssel és elszigeteléssel, ami jól megtapasztalható volt a
COVID-ban az oltatlanokkal szemben. De az igazság, ha tudni akarod,
lehetővé teszi számunkra, hogy másképp lássuk a dolgokat, és a tények
alapján ítéljük meg, hogy mik azok, és nem aszerint, ahogyan bemutatják
nekünk őket. Ez igazi és helyénvaló leleplezés, amint azt a görög
ἀλήθεια szó etimológiája is jelzi. Vagy talán eszkatologikus
pillantással, kinyilatkoztatással, ἀποκάλυψις.
A NATO bővítése
Mindenekelőtt
emlékezni kell a tényekre, amelyek nem hazudnak és nem változtathatók
meg. És a tények, bármennyire bosszantóak is felidézni azok számára,
akik megpróbálják cenzúrázni őket, azt mondják nekünk, hogy a berlini
fal leomlása óta az Egyesült Államok kiterjesztette politikai és katonai
befolyását a volt Szovjetúnió szinte valamennyi szatellit államára,
még a közelmúltban, a NATO-hoz csatolva Lengyelországot, Csehországot
és Magyarországot (1999); Észtországot, Lettországot, Litvániát,
Szlovéniát, Szlovákiát, Bulgáriát és Romániát (2004); Albániát és
Horvátországot (2009); Montenegrót (2017); és Észak-Macedóniát (2020).
Az Észak-atlanti Szerződés Szervezete Ukrajna, Grúzia,
Bosznia-Hercegovina és Szerbia felé készül terjeszkedni. Gyakorlatilag
az Orosz Föderációt katonai fenyegetés fenyegeti – fegyverek és
rakétabázisok miatt – mindössze néhány kilométerre a határaitól,
miközben az Egyesült Államokhoz hasonló közelségben nincs katonai bázisa
.
Elgondolkodni a NATO
lehetséges ukrajnai bővítésén, anélkül, hogy ne gondolnánk azt, hogy ez
Oroszország jogos tiltakozását váltja ki, nem más, mint
elgondolkodtató, különösen annak fényében, hogy 1991-ben a NATO
ígéretet tett a Kremlnek, hogy nem terjeszkedik tovább. Van még más is:
2021 végén a Der Spiegel közzétette az Egyesült Államokkal kötött
szerződés és a NATO-val kötött biztonsági garanciákról szóló
megállapodás tervezetét. Moszkva olyan jogi garanciákat követelt nyugati
partnereitől, amelyek megakadályozzák a NATO további keleti
terjeszkedését Ukrajnának a szövetségbe való felvételével, valamint
katonai bázisok létrehozását a posztszovjet országokban. A javaslatok
tartalmaztak egy záradékot is arról, hogy a NATO ne telepítsen
támadófegyvereket Oroszország határaihoz közel, valamint a NATO-erők
kelet-európai kivonásáról az 1997-es pozíciókra.
Amint
látjuk, a NATO nem tartotta be az Oroszországgal szembeni
kötelezettségvállalásait, vagy legalábbis kiélezte a helyzetet a
geopolitikai egyensúly szempontjából nagyon kényes pillanatban. Fel
kell tennünk magunknak a kérdést, miért akar az Egyesült Államok – vagy
inkább az amerikai mélyállam (Deep State), amely választási csalással
Joe Bidennek a Fehér Házba történő bejuttatása során visszaszerezte a
hatalmát – miért akar feszültséget szítani Oroszországgal szemben és
bevonni európai partnereit a konfliktusba, annak minden elképzelhető
következményével együtt.
Ahogy Marco Bertolini tábornok, a Közös Csúcstalálkozó Műveleti Parancsnokságának egykori parancsnoka világosan megjegyezte:
„Az
Egyesült Államok nemcsak megnyerte a hidegháborút, hanem meg is akarta
alázni [Oroszországot] azzal, hogy mindent elvett, ami bizonyos
értelemben a befolyási területére esett. Putyin eltűrte, hogy a balti
országok, Lengyelországgal, Romániával és Bulgáriával együtt a NATO-hoz
csatlakoztak. Szembesülve Ukrajna NATO-hoz való csatlakozásával, amely
minden lehetőségétől megfosztott volna a Fekete-tengerhez való
hozzáférését, így reagált”. És hozzáteszi: "Probléma van a rezsim
stabilitásával, egy helyzet állt elő egy meglehetősen valószínűtlen
miniszterelnökkel [Zelenszkijjel], aki a szórakoztatóiparból jött." A
tábornok nem mulasztja el felidézni az Egyesült Államok Oroszország
elleni esetleges támadása esetén, hogy „az Ukrajna felett repülő Global
Hawks Sigonellából Olaszországból indulnak; Olaszország nagyrészt egy
amerikai katonai bázis. A kockázat ott van, jelen van és valós”.
Az orosz gázszállítás blokádjából fakadó érdekek
Azt
a kérdést is fel kell tennünk magunknak, hogy húzódnak-e az Európai
Unió és Oroszország kényes egyensúlyának destabilizálása mögött abból
fakadó gazdasági érdekek is, hogy az uniós országok igényt tartanak az
amerikai cseppfolyós gázra (amihez újragázosító üzemekre is szükség van,
ami sok nemzetnek nincs, és amiért mindenesetre sokkal többet kell
fizetnünk) az orosz gáz helyett (ami környezetbarátabb).
Az
olasz ENI olaj- és gázipari vállalat döntése, hogy felfüggeszti a
Gazprom Kék Áramlat (Oroszországból Törökországba) vezetékébe történő
beruházásokat, egy további beszerzési forrás megvonását is maga után
vonja, mivel ez táplálja a transzatlanti vezetéket (Törökországból
Olaszországba).
Ezért nem
hangzik véletlennek, amikor Zelenszkij 2021 augusztusában kijelentette,
hogy az Oroszország és Németország közötti Északi Áramlat 2 vezetéket
„veszélyes fegyvernek tartja, nemcsak Ukrajna, hanem egész Európa
számára” (Ukrajna megkerülésével), ami évi mintegy egymilliárd eurós
tranzitvámok bevételétől fosztja meg Kijevet. „Ezt a projektet
kizárólag a biztonság prizmáján keresztül szemléljük, és a Kreml
veszélyes geopolitikai fegyverének tartjuk” – mondta az ukrán elnök,
egyetértve a Biden-adminisztrációval. Victoria Nuland amerikai
külügyminiszter-helyettes kijelentette: "Ha Oroszország megtámadja
Ukrajnát, az Északi Áramlat 2 nem fog továbbhaladni." Így is történt,
komoly gazdasági károkat okozva a német befektetéseknek.
A Pentagon virológiai laboratóriumai Ukrajnában
Az
ukrajnai amerikai érdekek kapcsán érdemes megemlíteni az Ukrajnában
található virológiai laboratóriumokat is, amelyek a Pentagon irányítása
alatt állnak, és ahol úgy tűnik, hogy csak a közvetlenül az amerikai
védelmi minisztérium alá tartozó, diplomáciai mentességgel rendelkező
amerikai szakembereket alkalmaznak.
Nem
szabad megfeledkezni Putyin reklamációjáróla populációra vonatkozó
genomikai adatok gyűjtésére vonatkozóan sem, amelyek genetikai
szelekcióval bakteriológiai fegyverekhez használhatók . Az ukrajnai
laboratóriumok tevékenységére vonatkozó információkat nyilvánvalóan
nehéz megerősíteni, de érthető, hogy az Orosz Föderáció nem ok nélkül
gondolta úgy, hogy ezek a laboratóriumok további bakteriológiai
veszélyt jelenthetnek a lakosság biztonságára nézve. Az Egyesült
Államok Nagykövetsége eltávolított weboldaláról a biológiai veszélyek
csökkentésére irányuló programmal kapcsolatos összes fájlt.
Maurizio
Blondet írja: Az Event 201-en, amely a világjárvány robbanását
szimulálta egy évvel azelőtt, hogy megtörtént volna, részt vett (a
szokásos Bill-lel és Melindával együtt) a látszólag ártalmatlan John
Hopkins Egyetem Egészségbiztonsági Központja. A humanitárius
intézménynek sokáig kevésbé ártatlan neve volt: Polgári Biovédelmi
Stratégiák Központjának hívták, és nem az amerikaiak egészségével
foglalkozott, hanem annak ellenkezőjével: a bioterrorizmus katonai
támadásaira adott válaszlépésekkel. Gyakorlatilag civil-katonai
szervezet volt. Amikor 1999 februárjában megtartotta első
konferenciáját az arlingtoni Crystal Cityben [Virginia], ahol a
Pentagon is található, 950 orvost, katonaságot, szövetségi tisztviselőt
és egészségügyi tisztviselőt hívott össze egy szimulációs gyakorlaton. A
szimuláció célja egy elképzelt „militarizált” himlőtámadás elleni
küzdelem volt. A gyakorlatok közül ez csak az első, amely az Event
201-en és a Pandemic Imposture-ban virágzik. Napvilágra kerültek az
ukrán hadsereggel kapcsolatos kísérletek is, és az amerikai nagykövetség
beavatkozásai Lucsenko ukrán ügyész ügyében 2016-ban, hogy ne
nyomozzon „G. Soros és B. Obama közötti milliárdos pénzalap körforgása
körül”.
Közvetett veszély Kína Tajvannal kapcsolatos terjeszkedési ambícióira
A
jelenlegi ukrán válság másodlagos, de nem kevésbé súlyos
következményekkel jár a Kína és Tajvan közötti geopolitikai egyensúlyra
nézve. Oroszország és Ukrajna egyetlen gyártója a mikrochipek
előállításához nélkülözhetetlen palládiumnak és neonnak. Moszkva
lehetséges megtorlása az elmúlt napokban nagyobb figyelmet kapott,
miután a Techcet piackutató csoport közzétett egy jelentést, amely
rávilágított arra, hogy számos félvezetőgyártó függ az orosz és ukrán
eredetű anyagoktól, például neontól, palládiumtól és másoktól. A Techcet
becslései szerint az Egyesült Államok félvezető neonkészletének több
mint 90%-a Ukrajnából, míg az amerikai palládium 35%-a Oroszországból
származik. […] Az Egyesült Államok Nemzetközi Kereskedelmi Bizottsága
szerint a neonárak 600%-kal emelkedtek a Krím-félsziget 2014-es
Oroszország általi annektálása előtt, mivel a chipgyártó cégek egyes
ukrán vállalatokra támaszkodtak […] Ha igaz, hogy Formosa kínai
inváziója veszélybe sodorná a globális technológiai ellátási láncot,
akkor az is igaz, hogy az oroszországi nyersanyag hirtelen hiánya
leállíthatja a termelést, és a sziget elveszítheti a „mikrochip pajzsát”
és rábírhatja Pekinget Tajvan annektálására.
Biden összeférhetetlensége Ukrajnában
Egy
másik kérdés, amelyet nem szoktunk mélyebben elemezni, az a
Burisma-hoz, az ukrán piacon 2002 óta működő olaj- és gázipari
vállalathoz kapcsolódik.
Barack
Obamának az amerikai elnöksége idején (2009-től 2017-ig) a nemzetközi
politikával foglalkozó, „jogátruházással” is rendelkező jobb keze Joe
Biden volt, és azóta az ukrán nacionalisták számára a demokrata
amerikai vezető által felajánlott „védelem” kibékíthetetlen
nézeteltérést szült Kijev és Moszkva között. […] Azokban az években Joe
Biden volt az, aki Ukrajnát a NATO-hoz közelítette. El akarta venni a
politikai és gazdasági hatalmat Oroszországtól. […] Az elmúlt években
Joe Biden nevéhez egy Ukrajna körüli botrány is társult, amely a
jelöltségét is megrázta. […] 2014 áprilisa volt, amikor a Burisma
Holdings, Ukrajna legnagyobb energiavállalata (gáz- és olajpiacon
egyaránt) felvette Hunter Bident tanácsadónak […] havi 50 000 dollár
fizetéssel. Minden tiszta, kivéve azt, hogy ezekben a hónapokban Joe
Biden azt az amerikai politikát folytatta, amelynek az volt a célja,
hogy Ukrajna visszaszerezze a Donbassz azon területeit, amelyek mára
Oroszország által elismert köztársaságokká váltak. Donyeck környéke a
feltételezések szerint gazdag feltáratlan gázmezőkben, amelyek a
Burisma Holdings célpontjává váltak. Egy nemzetközi politika
összefonódott a gazdaságpolitikával, ami miatt az amerikai média
azokban az években felhúzta az orrát.
A
demokraták azt állították, hogy Trump médiabotrányt csinált, hogy
ártson Biden kampányának, de vádjai igaznak bizonyultak. Maga Joe Biden
a Rockefeller Council for Foreign Relations ülésén elismerte, hogy
közbenjárt Petro Porosenko akkori elnöknél és Arszenyij Jacenyuk
miniszterelnöknél azért, hogy megakadályozza, hogy Viktor Shokin
főügyész nyomozást folytasson Hunter fia ellen. Biden egy 2015
decemberi kijevi útja során azzal fenyegetőzött, hogy „egymilliárd
dolláros hitelgaranciát tart vissza az Egyesült Államokban” – írja a
New York Post. „Ha [Shokin főügyészt] nem bocsátják el, nem lesz pénz”.
A főügyészt pedig elbocsátották, megmentve Huntert a további
botrányoktól. Biden beavatkozása a kijevi politikába, cserébe a
Burisma-nak és a korrupt oligarcháknak nyújtott szívességekért,
megerősíti a jelenlegi amerikai elnöknek a családja és imázsa
védelmében való érdekeltségét, ami Ukrajnában rendetlenséget, sőt
háborút szít. Hogyan kormányozhat őszintén és anélkül, hogy zsarolható
lenne az, aki pozícióját saját érdekeinek érvényesítésére és
családtagjai bűneinek eltussolására használja?
Az ukrán atomkérdés
Végezetül
ott van az ukrán nukleáris fegyverek kérdése. 2022. február 19-én egy
müncheni konferencián Zelenszkij bejelentette, hogy véget kíván vetni a
Budapesti Memorandumnak (1994), amely megtiltja Ukrajnának az
atomfegyverek kifejlesztését, elterjedését és alkalmazását. A memorandum
többi pontja között szerepel egy olyan pont is, amely arra kötelezi
Oroszországot, az Egyesült Államokat és az Egyesült Királyságot, hogy
tartózkodjanak attól, hogy gazdasági nyomást gyakoroljanak Ukrajnára
annak érdekében, hogy befolyásolják politikáját: az IMF és az Egyesült
Államok nyomása, hogy gazdasági segélyeket nyújtsanak a Nagy
Újraindítással (Great Reset) összhangban lévő reformokért cserébe a
megállapodás további megszegését jelentik.
Andrij
Melnyk, Ukrajna berlini nagykövete 2021-ben a Deutschlandfunk rádióban
azzal érvelt, hogy Ukrajnának vissza kell szereznie nukleáris
státuszát, ha az ország nem csatlakozik a NATO-hoz. Az ukrán
atomerőműveket a NAEK Energoatom állami vállalat üzemelteti, építi újjá
és tartja karban, amely 2018 és 2021 között teljesen megszakította
kapcsolatát az orosz vállalatokkal. Fő partnerei amerikai kormányra
visszavezethető cégek. Könnyen érthető, hogy az Orosz Föderáció miért
tekinti fenyegetésnek Ukrajna számára a nukleáris fegyverek
megszerzésének lehetőségét, és követeli Kijevtől a
fegyverzet-ellenőrzési egyezményhez való csatlakozást.
A "színes forradalom" Ukrajnában, a Krím, Donyeck és Luganszk függetlensége
2013-ban,
miután Viktor Janukovics elnök kormánya úgy döntött, hogy felfüggeszti
az Ukrajna és az Európai Unió közötti társulási megállapodást, és
szorosabbra fűzi a gazdasági kapcsolatokat Oroszországgal, megkezdődött
az Euromaidan néven ismert tiltakozó tüntetéssorozat, amely több
hónapig tartott, és forradalomba torkollott. amely megdöntötte
Janukovicsot és új kormány felállításához vezetett. Ez egy Soros György
által támogatott művelet volt, ahogy őszintén elmondta a CNN-nek:
„Ukrajnában van egy alapítványom, amióta függetlenné vált
Oroszországtól; ez az alapítvány mindig működött, és meghatározó
szerepet játszott a mai eseményekben”.
Ez
a kormányváltás kiváltotta Janukovics híveinek és az ukrán lakosság
egy részének reakcióját, amely ellenezte Ukrajna nyugatbarát
elmozdulását, amelyet a lakosság nem akart, és amelyet egy "színes
forradalom" váltott ki, amelynek a főpróbája a korábbi években
Grúziában, Moldovában és Fehéroroszországban volt.
A
2014. május 2-i összecsapásokat követően, amelyekbe a nacionalista
félkatonai szervezetek (köztük a Pravyi Sektor) is beavatkoztak, sor
került az odesszai mészárlásra is. A nyugati sajtó is botrányosan
beszélt ezekről a szörnyű eseményekről; az Amnesty International és az
ENSZ elítélte ezeket a bűncselekményeket, és dokumentálta
brutalitásukat. Ám egyetlen nemzetközi bíróság sem indított eljárást a
felelősök ellen, ahogyan azt ma tenni kívánják az orosz hadsereg
állítólagos bűnei ellen.
A
sok be nem tartott megállapodás között szerepel a Minszki Jegyzőkönyv
is, amelyet 2014. szeptember 5-én írt alá az Ukrajnával foglalkozó
Háromoldalú Kapcsolattartó Csoport, amely Ukrajna, Oroszország, a
Donyecki Népköztársaság és a Luganszki Népköztársaság képviselőiből
állt. A megállapodás pontjai között szerepelt a fegyveres illegális
csoportok, katonai felszerelések, valamint harcosok és zsoldosok
Ukrajna területéről az EBESZ felügyelete melletti eltávolítása,
valamint az összes illegális csoport leszerelése is. A megállapodással
ellentétben a neonáci félkatonai csoportokat nemcsak hogy hivatalosan
elismeri a kormány, de tagjaik még hivatalos megbízatásokat is kapnak.
Szintén
2014-ben a Krím, Donyeck és Luganszk kinyilvánította függetlenségét
Ukrajnától – a népek nemzetközi közösség által elismert
önrendelkezésének jegyében –, és az Orosz Föderációhoz csatoltnak
nyilvánította magát. Az ukrán kormány továbbra sem hajlandó elismerni e
régiók népszavazás által szentesített függetlenségét, és feljogosítja a
neonáci milíciákat és a reguláris katonai erőket, hogy szabadon
fellépjenek a lakosság ellen, mivel ezeket az egységeket terrorista
szervezeteknek tekinti. Való igaz, hogy a 2014. november 2-i két
népszavazás a Minszki Jegyzőkönyv meghosszabbítását jelenti, amely
csupán a hatalom decentralizációját és egyfajta különleges státuszt ír
elő a Donyecki és Luganszki régió számára.
Amint
azt Franco Cardini professzor a közelmúltban rámutatott, „2022.
február 15-én Oroszország átadott az Egyesült Államoknak egy
szerződéstervezetet a helyzet megszüntetésére és az orosz ajkú lakosság
védelmére. Papírhulladék. Ez a háború 2014-ben kezdődött”.
És
ez a háború azok szándéka volt, akik harcolni akartak a donbászi orosz
kisebbség ellen: „Lesz munkánk és nyugdíjunk, nekik nem. A
gyerekvállalásért jutalmakat kapunk, ők pedig nem. Gyermekeinknek lesz
iskolájuk és óvodájuk; gyermekeik a pincében maradnak. Ily módon meg
fogjuk nyerni ezt a háborút” – mondta Petro Porosenko elnök 2015-ben.
Nem kerülhetjük el, hogy megemlítsük, hogy ezek az intézkedések
hasonlóak a munkától, fizetéstől és oktatástól megfosztott úgynevezett
„oltatlanok” diszkriminációjához. Nyolc év bombázás Donyeckben és
Luganszkban, több százezer áldozattal, 150 halott gyerekkel, valamint
nagyon súlyos kínzásokkal, nemi erőszakkal, emberrablással és
diszkriminációval.
2022.
február 18-án Donyeck és Luganszk elnöke, Denis Puszilin és Leonyid
Pasecsnik elrendelte tartományaik polgári lakosságának az Orosz
Föderációba való evakuálását a Donbasszi Népi Milícia és az Ukrán
Fegyveres Erők közötti folyamatos összecsapások miatt. Február 21-én az
Állami Duma (az orosz parlament alsóháza) egyhangúlag ratifikálta a
Putyin elnök által a Donyecki és Luganszki Népköztársasággal kötött
barátsági, együttműködési és kölcsönös segítségnyújtási szerződést. Az
orosz elnök ugyanakkor elrendelte csapatok küldését az Orosz
Föderációból, hogy helyreállítsák a békét a donbassz-i régióban.
Itt
felmerülhet a kérdés, hogy egy olyan helyzetben, amikor a neonáci
katonai erők és félkatonai apparátusok (akik horogkeresztes zászlókat
lobogtatnak és Adolf Hitler képmását tüntetik fel) nyilvánvalóan
megsértik az emberi jogokat a független köztársaságok orosz ajkú
lakossága ellen, miért érzi a nemzetközi közösség kötelességének, hogy
az Orosz Föderáció beavatkozását elítélendőnek tartsa, és Putyint okolja
az erőszakért. Hol van az emberek sokat hangoztatott önrendelkezési
joga, amelyet 1991. augusztus 24-én Ukrajna függetlenségének kikiáltása
alkalmával érvényesítettek és a nemzetközi közösség elismert? És miért
vagyunk ma botrányosak egy orosz beavatkozás miatt Ukrajnában, amikor a
NATO hasonlót hajtott végre Jugoszláviában (1991), Koszovóban (1999),
Afganisztánban (2001), Irakban (2003), valamint Líbiában és Szíriában
(2011) ), anélkül, hogy bárki kifogást emelt volna? Arról nem is
beszélve, hogy az elmúlt tíz évben Izrael többször is sújtott katonai
célpontokat Szíriában, Iránban és Libanonban, hogy megakadályozza egy
ellenséges fegyveres front létrehozását északi határán, és mégsem
javasolt egyetlen nemzet sem szankciók bevezetését Tel-Aviv ellen.
Félelmetes
látni, hogy az Európai Unió és az Egyesült Államok – Brüsszel és
Washington – milyen álszentséggel támogatja Zelenszkij elnököt, akinek
kormánya immár nyolc éve folytatja az orosz ajkú ukránok büntetlenül
való üldözését, akiknek még a saját nyelvükön beszélni is tilos, a
számos etnikai csoportot magában foglaló nemzetben, amelynek 17,2%-át az
oroszul beszélők teszik ki. Az pedig botrányos, hogy hallgatnak arról,
hogy az ukrán hadsereg civileket használ emberi pajzsként, és éppen
azért helyez el légvédelmi állásokat a lakossági központokba,
kórházakba, iskolákba, óvodákba, hogy ezek megsemmisítése a lakosság
halálát okozza.
A fősodor
média ügyel arra, hogy ne mutasson képeket orosz katonákról, amint
civileket biztonságos helyre juttatnak, vagy humanitárius folyosókat
létesítenek, amelyekre az ukrán milíciák lőnek. Ahogyan a polgári
lakosság ellen az azok által elkövetett csapásokról, mészárlásokról,
erőszakról és lopásokról is hallgat, akik Zelenszkijtől kaptak
fegyvert: az interneten látható videók képet adnak a polgárháborús
légkörről, amelyet az ukrán kormány mesterségesen táplál. Ehhez még
hozzátehetjük a honvédségbe sorozott elítélteket és az idegenlégió
önkénteseit is: a szabályok és kiképzés nélküli fanatikusok tömegét,
amely a helyzet rontásához, kezelhetetlenné tételéhez járul hozzá.
Volodimir Olekszandrovics Zelenszkij elnök
Amint
arra már számos párt rámutatott, Zelenszkij ukrán elnök jelölése és
megválasztása megfelel annak a közelmúltbeli klisének, miszerint komikus
színészt vagy szórakoztató személyiséget kölcsönöznek a politikának.
Ne higgyék, hogy a megfelelő cursus honorum hiánya akadályozza az
intézmények élére való feljutást; éppen ellenkezőleg: minél inkább
idegen az ember a politikai pártok világától, annál inkább
feltételezhető, hogy sikerét a hatalom birtokosai határozzák meg.
Zelenszkij fellépései a drag-ban tökéletesen összhangban vannak az LMBTQ
ideológiával, amelyet európai szponzorai a „reform” napirendjének
elengedhetetlen követelményének tartanak, amelyet minden országnak fel
kell vállalnia, a nemek közötti egyenlőség, az abortusz és a zöld
gazdaság mellett. Nem csoda, hogy Zelenszkij, a WEF (Világgazdasági
Fórum) tagja részesülhetett Schwab és szövetségesei támogatásából, hogy
hatalomra jusson, és gondoskodjon arról, hogy a Nagy Reset Ukrajnában
is megvalósuljon.
Az
az 57 részes televíziós sorozat, amelyet Zelenszkij készített és
amelyben szerepelt, azt bizonyítja, hogy a média megtervezte ukrajnai
elnökjelöltségét és választási kampányát. A Nép szolgája című
szépirodalmi műsorban egy középiskolai tanár szerepét alakította, aki
váratlanul köztársasági elnök lett, és harcolt a politikai korrupció
ellen. Nem véletlen, hogy az abszolút középszerű sorozat mégis elnyerte
a WorldFest Remi-díjat (USA, 2016), a Szöuli Nemzetközi Dráma Awardon
(Dél-Korea) a legjobb négy döntős közé került vígjátékok
kategóriájában, és díjazták is, megkapta az Intermedia Globe Silver
díjat a szórakoztató tévésorozatok kategóriában a hamburgi World Media
Film Fesztiválon.
A televíziós sorozattal Zelenszkij által kiváltott
médiamozgás több mint 10 millió követőt hozott neki az Instagramon, és
megteremtette a lehetőséget a homonim A Nép Szolgája politikai párt
létrehozásának, amelynek Ivan Bakanov, a Kvartal 95 Stúdió
vezérigazgatója és részvényese és a TV 1+1 televíziós hálózat
tulajdonosa is tagja (magával Zelenszkijjel és a Kolomojszkij
oligarchával együtt). Zelenszkij imázsa mesterséges termék,
médiafikció, a konszenzus manipulációjának műve, amellyel az ukrán
kollektív képzeletben sikerült megteremteni azt a politikai karaktert,
amely a valóságban is és nem csak a fikcióban hódította meg a hatalmat.
„Csak
egy hónappal a 2019-es választások előtt, amelyeken ő győzött,
Zelenszkij eladta a céget [Kvartal 95 Stúdió] egy barátjának, de még
megtalálta a módját, hogy a hivatalosan lemondott vállalkozás bevételét a
családjának juttathassa. Ez a barát Serhiy Shefir volt, akit később az
elnökség tanácsosává neveztek ki. […] A részvények eladása a Shefir
tulajdonában lévő, a Brit Virgin-szigeteken bejegyzett társaság, a
Maltex Multicapital Corp. javára történt” .
A
jelenlegi ukrán elnök egy enyhén szólva felkavaró reklámmal
népszerűsítette választási kampányát, amelyben két gépfegyverrel a
kezében lőtt a korruptnak vagy Oroszországnak alárendeltnek mutatott
parlamenti képviselőkre.
Az
ukrán elnök által a „nép szolgája” szerepében trombitált
korrupcióellenes harc azonban nem felel meg annak a képnek, amely az
úgynevezett Pandora-papírokból bontakozik ki róla, amelyekben úgy tűnik,
hogy 40 millió dollárt fizetett ki neki a választások előestéjén
Kolomojszkij zsidó milliárdos offshore számlákon keresztül. Hazájában
sokan azzal vádolják, hogy azért vette el a hatalmat az oroszbarát
oligarcháktól, hogy ne az ukrán népnek adja át, hanem saját
érdekcsoportját erősítse, és egyúttal politikai ellenfeleit eltávolítsa:
Likvidálta
a régi gárda minisztereit, mindenekelőtt a nagyhatalmú
belügyminisztert, [Arsen] Avakovot. Durván nyugdíjazta a törvények
ellenőrzőjeként működő Alkotmánybíróság elnökét. Bezárt hét ellenzéki
tévécsatornát. Letartóztatták és hazaárulással vádolták Viktor
Medvedcukot, aki oroszbarát szimpatizáns, de mindenekelőtt a Nép
Szolgája pártja után az ukrán parlament második pártja, az Ellenzék
Platformja – Az Életért párt vezetője. Felségárulás vádjával is bíróság
elé állítják Porosenko volt elnököt, aki mindenkire gyanakodott, kivéve
azokra, akik jól kijöttek az oroszokkal vagy barátaikkal. Kijev
polgármestere, a népszerű egykori boksz-világbajnok, Vitalij Klicskó
ellen már több házkutatást és lefoglalást is indítottak. Röviden, úgy
tűnik, Zelenszkij mindenkit le akar tenni, aki nem igazodik
politikájához.
Zelenszkijt
2019. április 21-én a szavazatok 73,22%-ával Ukrajna elnökévé
választották, május 20-án pedig letette a hivatali esküt. 2019. május
22-én Ivan Bakanovot, a Kvartal 95 főigazgatóját nevezte ki Ukrajna
elnökének első helyettesévé, és az Ukrajna Biztonsági Szolgálatai és az
Ukrán Biztonsági Szolgálat Központi Igazgatósága Korrupció és
Szervezett Bűnözés Elleni Küzdelem Főigazgatóságának vezetőjévé.
Bakanov mellett érdemes megemlíteni Mykhailo Fedorov alelnököt és
digitális átalakulásért felelős minisztert, a Világgazdasági Fórum
tagját. Zelenszkij maga is elismerte, hogy Justin Trudeau kanadai
miniszterelnök inspirálta.
Zelenszkij kapcsolatai az IMF-fel és a Világgazdasági Fórummal (WEF-fel)
Amint
azt Görögország tragikus precedense is megmutatta, a nemzeti
szuverenitásokat és a parlamentek által kifejezett népakaratot de facto
eltörlik a nemzetközi magas pénzügyi döntések, amelyek közvetlen
gazdasági jellegű zsarolással beavatkoznak a kormányok politikájába. Ez
alól Ukrajna esete sem kivétel, amely Európa egyik legszegényebb
országa.
Nem
sokkal Zelenszkij megválasztása után a Nemzetközi Valutaalap
megfenyegette, hogy nem nyújt 5 milliárd dolláros kölcsönt Ukrajnának,
ha nem tesz eleget követeléseiknek. Az IMF vezérigazgatójával,
Kristalina Georgievával folytatott telefonbeszélgetés során az ukrán
elnök megrovásban részesült, amiért Jakiv Szmolijt egy olyan emberrel
váltotta fel, akiben megbízott, Kirillo Sevcsenkóval, aki kevésbé volt
hajlandó eleget tenni az IMF diktátumainak. Anders Åslund ezt írja az
Atlantic Councilnál:
A
Zelenszkij-kormány körüli problémák riasztóan fokozódnak. Először is,
2020 márciusa óta az elnök nemcsak az általa folytatott reformokat,
hanem az elődje, Petro Porosenko által kezdeményezett reformokat is
megfordította. Másodszor, kormánya nem terjesztett elő elfogadható
javaslatokat az IMF-aggodalmak megoldására Ukrajna teljesítetlen
kötelezettségeivel kapcsolatban. Harmadszor, úgy tűnik, hogy az elnöknek
már nincs uralkodó parlamenti többsége, és úgy tűnik, nem érdekli a
reformista többség kialakítása .
Nyilvánvaló,
hogy az IMF beavatkozásai arra irányulnak, hogy az ukrán kormány
elkötelezze magát, hogy igazodjon a globalista menetrend által diktált
gazdasági, fiskális és szociálpolitikához, kezdve az Ukrán Központi
Bank „függetlenségével” a kormánytól: eufemizmus, mellyel az IMF
felszólítja a kijevi kormányt, hogy mondjon le a jegybankja feletti
legitim ellenőrzésről, amely a nemzeti szuverenitás gyakorlásának egyik
módja a pénzkibocsátás és az államadósság-kezelés mellett. Másrészt,
mindössze négy hónappal korábban Kristalina Georgieva elindította a
Great Reset-et (a Nagy Visszaállítást) Klaus Schwabbal, Károly
herceggel és António Guterres ENSZ-főtitkárral együtt.
Ami
az előző kormányoknál nem volt lehetséges, azt Zelenszkij elnöksége
alatt befejezték, aki a BCU új kormányzójával, Kiril Sevcsenko-val
együtt belépett a WEF kegyeibe. Kevesebb mint egy évvel később
Sevcsenko alávetettségének bizonyítékaként cikket írt a WEF-nek A
központi bankok az országok klímacéljainak kulcsai, és Ukrajna mutatja
az utat címmel. Így az Agenda 2030 zsarolás segítségével
megvalósulhatott.
Vannak más
ukrán vállalatok is, amelyek kapcsolatban állnak a WEF-fel: az Ukrajnai
Állami Takarékpénztár (Ukrajna egyik legnagyobb pénzintézete), a
DTEK-csoport (az ukrán energiaszektor fontos magánbefektetője) és az
Ukr Land Farming (egy mezőgazdasági vezető a termesztésben). A bankok,
az energia és az élelmiszeripar olyan ágazatok, amelyek tökéletesen
összhangban vannak a Klaus Schwab által megfogalmazott Nagy
Újrakezdéssel (Great Reset) és a negyedik ipari forradalommal.
2021.
február 4-én az ukrán elnök bezárt hét televízióállomást, köztük a
ZIK-et, a Newsone-t és a 112 Ukraine-t, amelyek mind bűnösnek
találtattak abban, hogy nem támogatták kormányát. Ahogy Anna Del Freo
írja:
Ezt a szabadelvű
cselekedetet keményen elítélte többek között az Európai Újságírók
Szövetsége és a Nemzetközi Újságíró Szövetség is, akik a vétó azonnali
visszavonását kérték. A három műsorszolgáltató öt évig nem sugározhat
tovább: mintegy 1500 embert foglalkoztatnak, akiknek az állása most
veszélyben van. Nincs valódi oka annak, hogy miért kellene leállítani a
három hálózatot, kivéve az ukrán politikai csúcs önkényét, amely azzal
vádolja őket, hogy veszélyeztetik az információbiztonságot és „rossz
orosz befolyás alatt állnak”. Erőteljes reakció érkezik a NUJU-tól, az
ukrán újságírók szakszervezetétől is, amely a szólásszabadság elleni
nagyon súlyos támadásról beszél, tekintettel arra, hogy újságírók
százait fosztják meg a véleménynyilvánítás lehetőségétől, és több
százezer állampolgárt fosztanak meg a tájékoztatáshoz való jogtól.
Amint
látjuk, amivel Putyint vádolják, azt valójában Zelenszkij és újabban
az Európai Unió hajtotta végre a közösségi média platformok
cinkosságával. Del Freo cikke megjegyzi:
„A
televíziós műsorszolgáltatók leállítása a sajtószabadság
korlátozásának egyik legszélsőségesebb formája” – mondta Ricardo
Gutierrez, az EFJ főtitkára. „A nemzeteknek kötelességük biztosítani az
információk hatékony pluralizmusát. Nyilvánvaló, hogy az elnöki vétó
egyáltalán nincs összhangban a szólásszabadságra vonatkozó nemzetközi
normákkal.”
Érdekes lenne
tudni, hogy az Európai Újságírószövetség és az Újságírók Nemzetközi
Szövetsége milyen nyilatkozatokat tett a Russia Today és a Szputnyik
európai elsötétítése után.
Neonáci és szélsőséges mozgalmak Ukrajnában
Annak
az országnak, amely humanitárius segélyt kér a nemzetközi közösségtől,
hogy megvédje lakosságát az orosz agresszióval szemben, a kollektív
képzeletben a demokratikus elvek tiszteletben tartásával és a
szélsőséges ideológiák propagandájának terjesztését tiltó
jogszabályokkal kellene kitűnnie.
atonai
és félkatonai akciókat folytató neonáci mozgalmak működnek szabadon
Ukrajnában, gyakran állami intézmények hivatalos támogatásával. Ezek
közé tartoznak a következők: Stepan Bandera Ukrán Nacionalisták
Szervezete (OUN), egy náci, antiszemita és rasszista mátrixszal
rendelkező mozgalom, amely már aktív Csecsenföldön, és amely része a
Jobboldali Szektornak, a szélsőjobboldali mozgalmak szövetsége, amely a
2013/2014-es Euromaidan-puccs idején alakult; az Ukrán Felkelő
Hadsereg (UPA); az UNA/UNSO, az Ukrajna Nemzetgyűlés szélsőjobboldali
politikai párt félkatonai szárnya; a Korcsinszkij Testvériség, amely
Kijevben védelmet kínált az ISIS-tagoknak; A Misanthropic Vision (MD)
egy 19 országban elterjedt neonáci hálózat, amely nyilvánosan
terrorizmusra, szélsőségességre és gyűlöletre szít keresztények,
muszlimok, zsidók, kommunisták, homoszexuálisok, amerikaiak és színes
bőrűek ellen.
Nem szabad
megfeledkezni arról, hogy a kormány kifejezetten támogatta ezeket a
szélsőséges szervezeteket, mind az elnöki gárda kiküldésével
képviselőik temetésére, mind pedig az Azov zászlóalj, egy félkatonai
szervezet támogatásával, amely hivatalosan is az Ukrán Hadsereg része
Azov Különleges Műveleti Ezred néven, és a Nemzeti Gárda részévé
szerveződött. Az Azov-ezredet Igor Kolomojszkij ukrán zsidó oligarcha,
Dnyipropetrovszk egykori kormányzója finanszírozza, akiről úgy
gondolják, hogy az odesszai mészárlásért felelősnek tartott Pravij
Szektor nacionalista milíciáinak a finanszírozója is. Ugyanarról a
Kolomojszkijról beszélünk, amelyet a Pandora Papers említ Zelenszkij
elnök támogatójaként. A zászlóalj több szélsőjobboldali szervezettel áll
kapcsolatban Európában és az Egyesült Államokban.
Az
Amnesty International Salil Shetty főtitkár és Arszenyij Jacenyuk
miniszterelnök 2014. szeptember 8-i találkozója után felszólította az
ukrán kormányt, hogy vessen véget a kijevi fegyveres erőkkel együtt
működő önkéntes zászlóaljak által elkövetett visszaéléseknek és háborús
bűnöknek. Az ukrán kormány hivatalos vizsgálatot indított az ügyben,
és kijelentette, hogy az Azov zászlóalj tisztjei vagy katonái ellen úgy
tűnik, nincs vizsgálat.
2015
márciusában Arszen Avakov ukrán belügyminiszter bejelentette, hogy az
Azov zászlóalj lesz az egyik első olyan egység, amelyet az amerikai
hadsereg csapatai képeznek ki a Fearless Guard hadművelet kiképzési
küldetésének részeként. Az amerikai kiképzés 2015. június 12-én leállt,
amikor az Egyesült Államok Képviselőháza olyan módosítást fogadott el,
amely megtiltja a zászlóaljnak nyújtott minden segélynyújtást
(beleértve a fegyvereket és a kiképzést is) neonáci múltja miatt. A
módosítást aztán a CIA nyomására visszavonták, és az Azov zászlóalj
katonáit kiképezték az Egyesült Államokban: „Már nyolc éve képezzük
ezeket a srácokat. Igazán jó harcosok. Ez az, ahol az Ügynökség
programja komoly hatással lehet.”
2016-ban
az EBESZ jelentése [Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet]
megállapította, hogy az Azov zászlóalj felelős a foglyok tömeges
meggyilkolásáért, a holttestek tömegsírokba való temetéséért, valamint a
fizikai és pszichológiai kínzási technikák szisztematikus
alkalmazásáért. Alig néhány napja a zászlóalj parancsnok-helyettesét,
Vadim Troyant nevezte ki Arszen Avakov belügyminiszter az Oblast régió
rendőrfőnökévé. Ők azok a „hősök”, akik az ukrán hadsereggel együtt
harcolnak az orosz katonák ellen.
Az
Azov zászlóalj eme hősei pedig ahelyett, hogy megvédenék gyermekeiket,
mernek saját húsukból vágóhúst készíteni, fiúkat és lányokat bevonva,
megsértve ezzel az ENSZ polgári jogairól szóló egyezményének fakultatív
jegyzőkönyvét a gyermekek, kiskorúak fegyveres konfliktusokban való
részvételével kapcsolatban: egy ad hoc jogi eszköz, amely kimondja,
hogy 18 éven aluli gyermeket nem lehet erőszakkal toborozni vagy
közvetlenül ellenséges cselekményekben felhasználni, sem az állam
fegyveres erői, sem fegyveres csoportok által.
Elkerülhetetlen,
hogy az EU, köztük Draghi Olaszországa által biztosított halálos
fegyvereket, az „antifasiszta” politikai pártok támogatásával, e
gyerekek ellen használják fel.
Az ukrán háború az NWO (New World Order, Új Világrend) terveiben
Az
orosz műsorszolgáltatókkal szembeni cenzúra egyértelműen azt a célt
szolgálja, hogy a hivatalos narratívát ne cáfolják meg a tények. De míg a
nyugati média a War Thunder videojáték képeit, a Star Wars című film
képkockáit, a kínai robbantásokról, katonai parádékról készült videókat,
afganisztáni felvételeket mutat, a római metró vagy a mobil
krematóriumok képei az ukrajnai háború valós és közelmúltbeli
jeleneteinek adva ki őket, a valóságot figyelmen kívül hagyják, mert már
eldőlt, hogy a tömeg megzavarására szolgáló fegyverként konfliktust
provokálnak, amely legitimálja a szabadságjogok újabb korlátozása a
nyugati országokban a Világgazdasági Fórum Great Reset és az ENSZ Agenda
2030 tervei szerint.
Nyilvánvaló,
hogy az ukrán nép a diplomácia által megoldható kérdéseken túl
ugyanazon globális államcsíny áldozata, amelyet nemzetek feletti
hatalmak hajtanak végre, amelyek célja nem a nemzetek közötti béke,
hanem az Új Világrend zsarnokságának megteremtése. Alig néhány napja
Kira Rudik ukrán parlamenti képviselő kalasnyikovot tartva a Fox
Newsnak azt mondta: „Tudjuk, hogy nem csak Ukrajnáért harcolunk, hanem
az Új Világrendért is.”
Az
ukrajnai emberi jogi jogsértésekre és a neonáci milíciák Putyin által
többször elítélt bűneire nem találtak politikai megoldást, mert azokat a
globalista elit tervezte és szította az Európai Unió, a NATO és az
amerikai mélyállam (deep state) együttműködésével. Oroszellenes
hangvétellel egy olyan háború elkerülhetetlenné tételére törekednek,
amelynek célja elsősorban Európában az energiaarányosítás kényszerű
átvétele, utazási korlátozások, a papírpénz elektronikus pénzzel való
helyettesítése és a digitális azonosító bevezetése. Nem elméleti
projektekről beszélünk. Ezek olyan döntések, amelyeket európai szinten
és egyes országokban is konkrétan meg kell hozni.
A törvény és a normák tiszteletben tartása
Úgy
tűnik, hogy a NATO, az Egyesült Államok és az Európai Unió ukrajnai
beavatkozásának nincs legitimitása. Ukrajna nem tagja a NATO-nak, és
mint ilyen, nem részesülhet olyan entitás segítségében, amelynek célja
tagállamainak védelme. Ugyanez mondható el az Európai Unióról is, amely
alig néhány napja meghívta Zelenszkijt, hogy csatlakozzon hozzá.
Eközben Ukrajna 2,5 milliárd dollárt kapott az Egyesült Államoktól 2014
óta, és további 400 millió dollárt csak 2021-ben, plusz további
forrásokat összesen 4,6 milliárd dollár értékben. Putyin a maga
részéről 15 milliárd dollár kölcsönt adott Ukrajnának, hogy megmentse a
csődtől. Az Európai Unió a maga részéről 17 millió dollár támogatást
küldött a különböző nemzetektől küldött támogatások mellett. Ám ez a
segítség csak minimális hasznot hozott az ukrán lakosságnak.
Továbbá
azzal, hogy az Európai Unió nevében beavatkozik az ukrajnai háborúba,
Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke megsérti a Lisszaboni
Szerződés 9., 11. és 12. cikkét. Az Európai Unió hatásköre ezen a
területen az Európai Tanácshoz és a főképviselőhöz tartozik. Semmi
esetre sem tartozik a Bizottság elnökéhez. Milyen minőségében
feltételezi von der Leyen elnök, hogy úgy viselkedhet, mintha az Európai
Unió feje lenne, és olyan szerepet bitorol, amely nem tartozik rá?
Miért nem lép közbe senki, különös tekintettel arra a veszélyre,
amelynek az európai polgárok ki vannak téve az orosz megtorlás
lehetősége miatt?
Ráadásul a
ma Ukrajnába támogatást és fegyvert küldő nemzetek alkotmánya sok
esetben nem biztosít lehetőséget a konfliktusba való belépésre. Például
az olasz alkotmány 11. cikke kimondja: „Olaszország elutasítja a
háborút, mint a más népek szabadsága elleni sértő eszközt és mint a
nemzetközi viták megoldásának eszközét.” Fegyverek és katonák küldése
egy olyan nemzethez, amely nem tagja sem a NATO-nak, sem az Európai
Uniónak, de facto hadüzenetnek minősül a vele hadakozó nemzetnek (jelen
esetben Oroszországnak), és ezért a hadüzenet előzetes megfontolása
szükséges, amint azt az olasz alkotmány 78. cikke előírja: „A
[parlament] kamarái tanácskoznak a hadiállapotról, és a szükséges
hatásköröket a kormányra ruházzák.” A mai napig nem látszik, hogy a
kamarák ilyen értelmű megnyilvánulását kérték volna, vagy hogy a
köztársasági elnök közbelépett volna az alkotmányos rendelkezés
betartásának követelésével. Draghi
miniszterelnök, akit a globalista összeesküvés Olaszország
elpusztítására és a nemzetek feletti hatalmak általi végleges
rabszolgasorba juttatására nevezett ki, egyike azon számos nemzeti
kormányfőnek, aki a polgárok akaratát csak bosszantó akadálynak tekinti a
Világgazdasági Fórum napirendjének végrehajtásában. Az alapvető jogok
és az alkotmány szisztematikus megsértésének két éve után nehéz
elhinni, hogy az olasz nemzet érdekeit az őt hatalomra juttatók érdekei
elé akarja helyezni. Ellenkezőleg: minél katasztrofálisabbak a
kormánya által elfogadott szankciók hatásai, annál inkább tekintheti
magát megbecsültnek azok számára, akik hatalmat adtak neki. A
pszichopandémiás vészhelyzettel végrehajtott puccs ma újabb,
szerencsétlen döntésekkel folytatódik, amelyeket a gerinc nélküli
Országgyűlés ratifikált.
Ugyancsak
sérti az olasz büntető törvénykönyv 288. cikkét, ha lehetővé teszik az
olasz állampolgárok – sőt a kormány többségének tagjai és a politikai
vezetők – számára, hogy válaszoljanak Ukrajna nagykövetének az
idegenlégióba való felvételre irányuló felhívására: „Bárkit, aki
Olaszország területén a kormány jóváhagyása nélkül állampolgárokat vesz
fel vagy fegyverez fel egy idegen nemzet javára [katonai szolgálatra],
4-től 15 évig terjedő szabadságvesztéssel kell büntetni." Egyelőre
legalábbis egyetlen bíró sem avatkozott közbe, hogy megbüntesse a
felelősöket.
Egy másik
jogsértést találtak a béranyaság útján szerzett gyermekek Ukrajnából
Olaszországba (és feltehetően más nemzetekbe) átszállításában, amelyet
olasz házaspárok rendeltek el a 40/2004. sz. törvény megsértésével
anélkül, hogy a bűnösökre büntetést szabnának ki ennek a
bűncselekménynek az elkövetőire valamint bűntársaikra.
Emlékeztetni
kell arra is, hogy a kormány tagjainak vagy politikai vezetőinek az
Orosz Föderációval és elnökével kapcsolatos megnyilvánulásai, valamint
az Oroszországgal szemben elfogadott szankciók, valamint az orosz
állampolgárokkal, társaságokkal, művészekkel és sportcsapatokkal
szembeni önkényes diszkrimináció ismételt esetei, pusztán azért, mert
oroszok, nemcsak provokációk, amelyeket el kell kerülni az ukrajnai
válság nyugodt és békés rendeződése érdekében, hanem az olasz
állampolgárok biztonságát is nagyon komoly veszélybe sodorják (
valamint más nemzetek polgárainak biztonságát, akik hasonló álláspontot
képviselnek Oroszországgal szemben). Az efféle kiütéses elszántság oka
érthetetlen, hacsak nincs szándékos szándék, hogy reakciókat váltson
ki az ellenfél részéről.
Az orosz-ukrán konfliktus egy nagyon veszélyes csapda, amelyet Ukrajna, Oroszország és Európa nemzetei ellen állítottak fel.
Ukrajna a tökéletes hóhérok legújabb áldozata
Az
orosz-ukrán válság nem hirtelen tört ki egy hónapja. Sokáig
készítették elő és gerjesztették, minden bizonnyal a 2014-es fehér
puccstól kezdve, amelyet az amerikai mélyállam követelt oroszellenes
politikája részeként. Ezt bizonyítja többek között az, hogy a CIA az
Azov-zászlóaljat „oroszokat ölni” képezte ki, és a CIA kényszerítette ki
a zászlóaljnak nyújtott segélyt tiltó módosítás visszavonását a
Kongresszus által 2015-ben. A Joe és Hunter Biden által tett beavatkozás
is ugyanabba az irányba ment el. Így bizonyítékok vannak a hosszú távú
előre megfontoltságra, amely összhangban van a NATO könyörtelen keleti
terjeszkedésével. Az Euromaidan színes forradalma, valamint a
Világgazdasági Fórum és Soros György által kiképzett homines noviból
álló NATO-párti kormány létrehozásának az volt a célja, hogy megteremtse
Ukrajna NATO-blokk alá rendelésének feltételeit, eltávolítva azt a az
Orosz Föderáció befolyása alól. Ennek érdekében a magyar filantróp
civil szervezeteinek (NGO) a médiapropaganda által támogatott
felforgató akciója elhallgatta a neonáci félkatonai szervezetek bűneit,
amelyeket ugyanazok a személyek finanszíroztak, akik Zelenszkijt
támogatják.
Ám ha a nyugati
nemzetek számára a fősodor média által végrehajtott agymosásnak a
valóság teljesen eltorzított narratíváját sikerült közvetíteni, ugyanez
nem mondható el Ukrajnáról, ahol a lakosság jól ismeri a hatalmon lévő
politikai osztály korrupcióját, amely távol van az ukrán nemzet valódi
problémáitól. Mi nyugaton úgy gondoljuk, hogy az „oligarchák” csak
Oroszországban vannak, miközben a valóság az, hogy mindenekelőtt a
Szovjetuniót alkotó nemzetek teljes galaxisában jelen vannak, ahol
vagyont és hatalmat halmozhatnak fel pusztán azáltal, hogy a külföldi
„filantrópok” és a multinacionális vállalatok rendelkezésére állnak.
Nem sokat számít, ha az ő offshore számláik az elsődleges okai- e
nemzetek polgárai szegénységének, az egészségügyi rendszer
elmaradottságának, a bürokrácia túlzott hatalmának, a közszolgáltatások
szinte teljes hiányának, a stratégiai cégek külföldi ellenőrzésének,
valamint a szuverenitás és a nemzeti identitás fokozatos elvesztésének: a
fontos, hogy „pénzt keressünk” és halhatatlanok legyünk politikai
személyiségekkel, bankárokkal, fegyverkereskedőkkel és az embereket
éheztetőkkel együtt. Akik aztán elmennek Versilia vagy az Amalfi-part
divatos üdülőhelyeire, hogy jachtjaikat és platinakártyáikat
fitogtassanak az odesszai pincérnek vagy a kijevi takarítónőnek, akik
csekély fizetésüket küldik haza rokonaiknak. Ezek a kipát viselő ukrán
milliárdosok azok, akik kiárusítják Ukrajnát a korrupt és korrumpáló
Nyugatnak, saját jólétüket honfitársaik rabszolgasorba vételéért árulják
a világ uralmát elfoglaló uzsorásoknak, mindenhol ugyanazokat a
könyörtelen és erkölcstelen rendszereket alkalmazva. Korábban Athénban
és Szalonikiben csökkentették a munkások fizetését; ma egyszerűen
kiterjesztették látókörüket egész Európára, ahol a lakosság még mindig
hitetlenkedve nézi, miközben először egészségügyi, majd környezetvédelmi
diktatúrát vezetnek be.
Másrészt
a háború ürügye nélkül mivel tudták volna igazolni a gáz és üzemanyag
árának szárnyalását, kikényszerítve az elszegényedett tömegek kordában
tartására a magasból rákényszerített „ökológiai” átmenet folyamatát?
Hogyan tudták volna rávenni a nyugati világ népeit, hogy lenyeljék az
Új Világrend zsarnokságának létrejöttét, amikor a világjárvány bohózata
felbomlott és napvilágra hozta a BigPharma által elkövetett emberiség
elleni bűncselekményeket?
És
miközben az EU és a kormányfők Oroszországot hibáztatják a közelgő
katasztrófáért, a nyugati elit demonstrálja, hogy még a mezőgazdaságot
is le akarják rombolni, hogy a holodomor borzalmait globális léptékben
alkalmazzák. Másrészt sok országban (köztük Olaszországban) felvetik a
vízi utak elméleti privatizációját – és a víz elidegeníthetetlen közjó –
a multinacionális vállalatok javára, a mezőgazdasági tevékenységek
ellenőrzése és korlátozása céljából. A NATO-párti kijevi kormány sem
viselkedett másként: nyolc éven keresztül megfosztották a Krímtől a
Dnyeper folyó vizét, hogy megakadályozzák a szántóföldek öntözését és az
emberek élelemmel való ellátását. Ma, az Oroszországgal szemben
bevezetett szankciók és a gabonaszállítások óriási visszaszorítása
fényében, megérthetjük Bill Gates óriási mezőgazdasági befektetéseit,
ugyanazt a kíméletlen profitszerzési logikát követve, amit az oltási
kampánynál már tapasztaltunk.
Az
ukrán nép, függetlenül attól, hogy melyik etnikai csoporthoz tartozik,
csupán a legújabb akaratlan túsza annak a nemzetek feletti
totalitárius rezsimnek, amely az egész világ összes nemzetgazdaságát
térdre kényszerítette a COVID-csalással, miután nyilvánosan elmélkedtek
arról, hogy meg kell tizedelni a világ népességét, a túlélőket pedig,
akiknek helyrehozhatatlanul megsértették az immunrendszerét, krónikus
betegekké kell alakítani.
Az
ukrán népnek alaposan meg kell gondolnia, hogy kéri-e a NATO vagy az
EU beavatkozását, feltéve, hogy ezt valóban az ukrán nép teszi, és nem
inkább a korrupt uralkodóik, akiket a hierarchák által finanszírozott
rasszista zsoldosok és neonáci csoportok segítenek. Mert miközben
megígérik nekik, hogy megszabadítják őket a betolakodótól – akivel
osztoznak a közös vallási és kulturális örökségben, mivel mindketten az
egykori Nagy-Oroszország részesei –, valójában cinikusan a végérvényes
eltörlésüket, a Nagy Reset alá vetett rabszolgaságukat készítik elő,
amely mindent előre vetít, kivéve identitásuk, szuverenitásuk és
határaik védelmét.
Az ukrán
nép nézze meg, mi történt az Európai Unió nemzeteivel: a jólét és
biztonság délibábját lerombolja az euró és a brüsszeli lobbik által
hagyott romok szemlélése. A bűnözést és a prostitúciót tápláló
illegális bevándorlók által megszállt nemzetek társadalmi szövedékét a
politikailag korrekt ideológiák rombolták le; tudatosan csődbe vitték
vakmerő gazdasági és költségvetési politikák miatt; szegénységhez
vezetett a munkaügyi és társadalombiztosítási védelem megszüntetése;
megfosztották a jövőtől a család pusztulása és az új nemzedékek
erkölcsi és intellektuális megrontása miatt.
Az
egykor virágzó és független nemzetek, amelyek etnikai, nyelvi,
kulturális és vallási sajátosságaikban változatosak voltak, mára
formátlan tömeggé alakultak át eszmék, remények és hit nélkül, a
felettük uralkodók visszaéléseivel és bűneivel szembeni ellenállás ereje
nélkül. Tömegfogyasztók sokasága, a világjárvány bohózata által
kikényszerített részletes ellenőrzési rendszer rabszolgái, még a
bizonyított csalással történt szembesülés ellenére is. Egyéni identitás
nélküli személyek tömege, QR-kódokkal megjelölve, mint állatok egy
intenzív farmon, mint egy hatalmas bevásárlóközpont termékei. Ha ez az
összes nemzet esetében – kivétel nélkül – a nemzeti szuverenitásról való
lemondás eredménye! – akik az Európai Unió kolosszális átverésére
bízták magukat, miért lenne másként Ukrajna esetében?
Ezt akarták, remélték, vágytak apáitok, amikor Nagy Vlagyimirral együtt megkeresztelkedtek a Dnyeper partján?
Ha
van pozitív aspektus, amelyet mindannyian felismerhetünk ebben a
válságban, az az, hogy feltárta a globalista zsarnokság borzalmát,
könyörtelen cinizmusát, képességét, hogy elpusztítsa és megsemmisítse
mindazt, amihez hozzáér. Nem az ukránoknak kellene belépniük az Európai
Unióba vagy a NATO-ba, hanem összeszedve büszkeségüket és bátorságukat,
a többi nemzetnek kellene végre leráznia magáról ezt az utálatos igát,
és újra fel kellene fedezniük saját függetlenségüket,
szuverenitásukat, identitásukat és a hitüket. A saját lelküket.
Hogy
világos legyen: az Új Rend nem egy megkerülhetetlen sors, hanem
megdönthető és elítélhető, amennyiben a világ népei rájönnek, hogy
becsapta őket bűnözőknek egyértelműen azonosítható oligarchiája,
akiknek egy napon meg kell felelniük azokért a szankciókért és
jogkorlátozásokért, amelyeket ma büntetlenül alkalmaznak mindenkire,
aki nem hajlítja meg a derekát előttük.
Felhívás a Harmadik Rómához
Oroszország
számára is csapda ez a konfliktus. Ez ugyanis beteljesítené az
amerikai mélyállam álmát, hogy kereskedelmi és kulturális
kapcsolataiban végleg kiszorítsa Oroszországot az európai kontextusból,
Kína karjaiba taszítva, talán abban a reményben, hogy a pekingi
diktatúra rá tudja venni az oroszokat, hogy fogadják el a társadalmi
hitelezés rendszerét és a Nagy Reset egyéb vonatkozásait, amelyeket
Oroszországnak eddig – legalábbis részben – elkerülhetett. Ez
egy csapda, nem azért, mert Oroszország téved, amikor Ukrajnát
szélsőséges csoportjaitól akarja „nácítlanítani” és védelmet garantálni
az oroszajkú ukránoknak, hanem azért, mert pontosan ezeket az –
elméletileg tartható – okokat kifejezetten a provokáció és az ösztönzés
érdekében hozták létre, hogy megszállja Ukrajnát, oly módon, hogy
kiváltsa a NATO-reakciót, amelyet a mélyállam és a globalista elit már
egy ideje előkészít. A casus bellit szándékosan tervezték a konfliktus
valódi elkövetői, tudva, hogy Putyintól pontosan ezt a választ kapja. És
Putyinon múlik, függetlenül attól, hogy igaza van-e, hogy ne essen
csapdába, hanem megfordítsa az asztalokat, felajánlva Ukrajnának a
tisztességes béke feltételeit a konfliktus folytatása nélkül. Valójában
minél inkább hiszi Putyin, hogy igaza van, annál inkább kell
demonstrálnia nemzete nagyságát és népe iránti szeretetét azzal, hogy
nem enged a provokációknak.
Engedjék
meg, hogy megismételjem Izajás próféta szavait: "Dissolve
colligationes impietatis, solve fasciculos deprimentes, dimitte eos qui
confracti sunt liberos, et omne onus dirumpe; france esurienti panem
tuum, et egenos vagosque induc in domum tuam; cum videris nudum, operi
eum, et carnem tuam ne despexeris. Tunc erumpet quasi mane lumen tuum;
et sanitas tua citius orietur, et anteibit faciem tuam justitia tua, et
gloria Domini colliget te."
"Törd
össze a jogtalan bilincseket, és oldd meg az iga köteleit! Bocsásd
szabadon az elnyomottakat, törj össze minden igát! Törd meg az éhezőnek
kenyeredet, és a hajléktalan szegényt fogadd be házadba. Ha mezítelent
látsz, öltöztesd föl, és ne fordulj el embertársad elől! Akkor majd
felragyog világosságod, mint a hajnal, és a rajtad ejtett seb gyorsan
beheged. Előtted halad majd igazságod, és az Úr dicsősége lesz a
hátvéded." (Iz 58:6-8).
A
világválság, amellyel a hagyományos társadalom felbomlását készítik
elő, a Katolikus Egyházat is érintette, amelynek hierarchiáját a
hatalom udvaroncainak számító hitehagyottak tartják túszként. Volt idő,
amikor a pápák és az elöljárók anélkül álltak szembe a királyokkal,
hogy törődtek volna az emberi tisztelettel, mert tudták, hogy Jézus
Krisztusnak, a Királyok Királyának szavait tolmácsolják. A császárok és
pápák Rómája most kihalt és néma, ahogyan évszázadokon át
Konstantinápoly második Rómája is néma volt. Talán a Gondviselés
elrendelte, hogy Moszkva, a Harmadik Róma ma a világ szemében κατέχον
(2Tessz 2,6-7) szerepét fogja átvenni, mint eszkatológiai akadályt az
Antikrisztus előtt. Ha a Szovjetunió
terjesztette is a kommunizmus tévedéseit, akár az Egyházon belüli
erőltetésig, Oroszországnak és Ukrajnának ma korszakos szerepe lehet a
keresztény civilizáció helyreállításában, hozzájárulva ahhoz, hogy a
világra egy békés időszak következzen, amelytől kezdve az Egyház is
megtisztulva és megújulva támad fel szolgáiban.
Az
Amerikai Egyesült Államoknak és az európai nemzeteknek nem
marginalizálniuk kell Oroszországot, hanem inkább szövetséget kell
kötniük vele, nemcsak a kereskedelem helyreállítása érdekében, mindenki
jóléte érdekében, hanem a keresztény civilizáció újjáépítése érdekében,
amely egyedül mentheti meg a világot a globalista techno-egészségügyi
transzhumán szörnyetegből.
Végső megfontolások
Nagy
aggodalomra ad okot, hogy a világ népeinek sorsa egy olyan elit
kezében van, amely senkinek sem nem tartozik felelősséggel a
döntéseiért, amely nem ismer el semmiféle tekintélyt önmaga felett, és
amely saját érdekeinek érvényesítése érdekében nem habozik veszélybe
sodorni a biztonságot, a gazdaságot és több milliárd ember életét a
szolgálatukban és a fősodor médiában dolgozó politikusok cinkosságával.
A tények és a valóság groteszk meghamisítása, a pártszerűség, amellyel
a híreket terjesztik, az eltérő hangok cenzúrázása az orosz
állampolgárok etnikai üldözéséhez vezet, akiket pontosan azokban az
országokban diszkriminálnak, amelyek azt mondják magukról, hogy
demokratikusak és tiszteletben tartják az alapvető jogokat.
Őszintén
remélem, hogy az antiglobalista szövetség létrehozására irányuló
felhívásomat, amely egyesíti a világ népeit az Új Világrend zsarnoksága
elleni ellenállásban, elfogadják azok, akik szívükön viselik a közjót,
a nemzetek közötti békét, a minden nép közötti egyetértést, a minden
polgárnak járó szabadságot és az új generációk jövőjét. És még ezt
megelőzően szavaim – sok intellektuálisan becsületes ember szavaival
együtt – járuljanak hozzá azok a bűnrészességének és korrupciójának
napvilágra kerüléséhez, akik hazugságokkal és csalással igazolják
bűneiket, még a háború miatti félelem pillanataiban is Ukrajnában.
"Az
erősek hallgassanak ránk, nehogy elgyengüljenek az igazságtalanságban.
Hallgassanak ránk a hatalmasok, ha azt akarják, hogy hatalmuk ne
pusztítás legyen, hanem a népek támogatása és a nyugalom védelme a rend
és a munka érdekében" (XII. Pius, Rádióüzenet a háború közvetlen
veszélyében lévő világ állam- és népfőinek, 1939. augusztus 24.).
A
szent böjt vezessen el minden keresztényt arra, hogy bocsánatot kérjen
az Isteni Felségtől azok bűneiért, akik az Ő szent törvényét lábbal
tiporják. A vezeklés és a böjt ösztönözze az Úr Istent irgalomra,
miközben ismételjük Joel próféta szavait: Parce, Domine: parce populo
tuo; et ne des hæreditatem tuam in opprobrium, ut dominentur eis
nationes. Szánd meg, Uram, a népedet, ne engedd, hogy gyalázzák
örökségedet! Ne csúfolhassák őket a nemzetek! Miért mondanák a népek
között: Hol van az ő Istenük? (Jo 2,17).
+ Carlo Maria Viganò érsek,
az Amerikai Egyesült Államok volt apostoli nunciusa
2022. március 6 Nagyböjt első vasárnapján