A Szűzanya, a Béke Királynőjének üzenete.

2021.12.18.
Drága gyermekeim, Jézusom szeret titeket, és név szerint ismer benneteket. Tudja, hogy a jóság nagy tartaléka van benned. Bízz benne, és minden jól fog végződni. Én vagyok a te Édesanyád, és a Mennyből jöttem, hogy vezesselek az üdvösség útján. Legyetek engedelmesek hívásomhoz. Rosszabb időben éltek, mint az özönvíz idején. Add nekem a kezeidet, és én mindig Fiamhoz, Jézushoz vezetlek benneteket. Nehéz idők jönnek azok számára, akik szeretik és védik az igazságot. Legyetek figyelmesek. Keressetek erőt az evangéliumban és az Eucharisztiában. Kereszt nélkül nincs győzelem. Bátorság! Amikor minden elveszettnek tűnik, Isten Hatalmas Keze az igazak javára fog cselekedni. Mindegyikőtöket név szerint ismerem, és Jézusomhoz fogok imádkozni értetek. Félelem nélkül tovább! Ezt az üzenetet közvetítem ma nektek a Legszentebb Háromság nevében. Köszönöm, hogy megengedted, hogy még egyszer újra egyesítselek. Áldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradjatok békében.