2014. augusztus 25., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

Üdvösség Anyja: Imádkozzatok a világ békéjéért (&164.)

2014. augusztus 24. vasárnap, 17:00
Drága gyermekeim, arra sürgetlek benneteket, hogy imádkozzatok a világ békéjéért, mert nagyon hamar sok ország bele fog keveredni a háborúkba, amit nehéz lesz visszafogni, és sok ártatlan lélek el fog pusztulni.
A Béke, amelyet kérek, hogy esdekeljétek ki az én kedves Fiamtól, azért fontos, hogy hatást gyakoroljon a gyűlöletre, mely azon félrevezetettek szívében van elvetve, akik másokat rettegésben tartanak. A Béke, amikor az Isten Ereje által kiárad majd a Földre, betekintést fog adni abba, hogy hogyan kellene másokkal szeretettel és tisztelettel bánnotok, eltekintve a különbözőségeitektől. 
Kérlek benneteket, hogy imádkozzátok minden nap a Keresztes Imahadjárat eme Béke Imáját a nemzetetekért:
A Keresztes Imahadjárat 164. imája: Békeima a Nemzetek Békéjéért
Ó, Jézus, hozz nekem békét.
Hozz békét nemzetem számára és mindazon országok számára, amelyek szétesnek a háború és a megosztottság miatt.
Vesd el a béke magvait azon megkeményedett szívűek között, akik az igazságosság nevében másoknak szenvedést okoznak.
Add meg Isten minden gyermekének a szükséges Kegyelmeket,
hogy megkapják Békédet, hogy ez által a szeretet és a harmónia növekedni tudjon;
hogy az Isten iránti Szeretet győzedelmeskedjen a gonosz felett, és, hogy a lelkek megmenekülhessenek a hamisságok általi megrontástól, a kegyetlenségtől és a gonosz becsvágytól.
Engedd, hogy béke uralkodjék mindazokban, akik Szent Szavad Igazságának szentelik az életüket, és azokban, akik egyáltalán nem ismernek Téged. Ámen.
Béke legyen veletek, drága gyermekeim, és ne feledjétek, hogy Isten iránti szeretet nélkül, sohasem tudnátok igaz békére találni.

Szeretett Édesanyátok
Az Üdvösség Anyja

Isten, az Atya: Le fogom törölni könnyeiteket; egyesítem majd a világot, és békét hozok



2014. augusztus 24. vasárnap, 17:15
Drága lányom, vajon az ember valóban ismeri gyermekeim iránti Szeretetem nagyságát? Tudja vajon, hogy a szeretettel szörnyű fájdalom jár együtt? Ha visszautasítják a tiszta szeretetet, nagy fájdalmat tud okozni.
Én szeretem gyermekeimet, Teremtésemet, Testemet és Véremet. Ezért nagy fájdalmat érzek a miatt, ahogyan a bűn elszakította Tőlem, Örök Atyjuktól, gyermekeimet. Sírok, amikor látom a gyűlöletet elmérgesedni a szívükben egymás iránt. Sírok, amikor tanúja vagyok a paráznaság, a féltékenység, a büszkeség és a kapzsiság bűnének és annak a vágynak, hogy egymást felülmúlják; és sírok, amikor tanúja vagyok a fájdalomnak és a gyötrelemnek, amelyet egymásnak okoznak.
Amikor elveszik az Életet, amelyet örökségül hagytam az emberre, fájdalmam olyan nagy, hogy akkora kínnal kiáltok fel, hogy az egész Mennyország Velem együtt árasztja könnyeit a szomorúságtól. Az Én Időm közel van, és amikor háborúkról, járványokról, éhínségről és földrengések kiterjedéséről hallotok, amelyek egyre gyakoribbá válnak, tudnotok kell, hogy akkor lesz az az óra, amikor azt mondom: elég!
Egyetlen lehelettel el fogom űzni a gonoszságot, a gyilkosokat mindössze egy suttogással, ellenségeimet pedig egyetlen szempillantással. Aztán bejelentem az órát, azt az időt, amikor Fiam visszaköveteli az Őt Megillető földi Királyságát.
Le fogom törölni a könnyeiteket; egyesíteni fogom a világot, és békét hozok; elűzöm azokat, akik üldözték gyermekeimet, és Királyságom Világosságába viszem azokat, akik az Én Nevemben szenvedtek, mert ők felmagasztaltatnak majd földi Királyságomban.
Készüljetek gyermekeim, mert Új Paradicsomom örömteli élete hamarosan a tietek lesz. A szenvedés ezen a Földön el fog enyészni, és a szomorúság könnyeit az öröm könnyei fogják felváltani. Ez az Én Ígéretem. Tehát, amikor úgy érzitek, hogy már nem bírjátok tovább, tudnotok kell, hogy az Új Korszak hajnala közel van.

Örök Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése