A jelvény és a fekete talár azt jelzi, hogy a diplomások akaratlanul is szabadkőműves (sátáni) indoktrinációban részesültek.

A politikához és az orvostudományhoz hasonlóan az oktatás is lelepleződött.
Az emberiséget a kabbalizmus, egy sátáni szekta rabszolgasorba taszította.
Az elmének ez a gyarmatosítása most már egyértelmű, amint azt a szabad beszéd és a szabad kutatás korlátozásában láthatjuk.

A zongorát hangoló siketekhez hasonlóan a professzorok megpróbálják megmagyarázni az emberi állapotot anélkül, hogy a Teremtőre vagy az ember Isteni Szellemére utalnának.

"Annak érdekében, hogy a miénken kívül minden kollektív erő megsemmisítését elérjük, a kollektivizmus első lépcsőfokát, az egyetemeket, új irányba történő átnevelésükkel kiheréljük." Cion jegyzőkönyvei, 16

Hogyan árulják el az egyetemek a diákokat és a társadalmat

A fiamat csak akkor küldeném egyetemre, ha tehetségtelen lenne.

A modern egyetem nem az igazságnak szenteli magát, épp ellenkezőleg. Az egyetemen burjánzanak a feminista és homoszexuális sibbolétizmusok, de ezek csak tünetei egy sokkal mélyebb problémának.

A modern nyugati "kultúra" a "felvilágosodás" csalárd feltételezéseire épül, egy zsidó szabadkőműves (illuminista) mozgalomra, amely egy új (világi) világrend megteremtésének szentelte magát Isten és a megváltoztathatatlan természeti és spirituális törvények létezésének tagadásával.

(Ernest Hemingway lehet, hogy kommunista ügynök volt. Az illuminátusok döntik el, hogy kit olvassanak).

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Művészetisek úgy bánnak az ateistákkal, mintha istenek lennének. A jámbor professzorok magasan fizetett papok ebben a világi szektában.

Mint a zongorát hangoló süketek, úgy próbálják megmagyarázni az emberi állapotot a Teremtőre vagy az ember isteni szellemére való hivatkozás nélkül.

Az embert egy mechanisztikus világegyetemben élő, a túlélésért folytatott kíméletlen küzdelemben részt vevő, a természettől és embertársaitól elidegenedett, elhagyatott állatnak ábrázolják.

A "szabadságot" hirdetik, amely alatt azt a szabadságot értik, hogy elutasíthatjuk Isten Rendjét, kielégíthetjük állati vágyainkat, és létrehozhatunk egy szolipszista és diszfunkcionális személyes valóságot.

Isten olyan erkölcsi-szellemi abszolútumokat képvisel, mint a szeretet, az igazság, a jóság, a szépség és az igazságosság. Egészséges fejlődésünkhöz elengedhetetlenül szükséges az a hit, hogy ezek valóságosak. Miközben kultúránk szájhősködik róluk (így működik a csalás), őszintén szólva a pusztulásuknak szenteli magát.

 

 

DISZFUNKCIÓ ELEVE

A modern oktatás és kultúra úgy van megtervezve, hogy diszfunkcionálissá tegyen minket. A Cion véneinek jegyzőkönyvei megerősíti ezt. A Jegyzőkönyvek nem egy antiszemita eszmefuttatás. (Azért mondják ezt, mert nem akarják, hogy elolvassuk.) Ez az Új Világrend tervrajza, amely már a helyén van.

Íme néhány idevágó kijelentés a 16. jegyzőkönyvből.

"Be kell vezetnünk az oktatásukba mindazokat az elveket, amelyek oly ragyogóan szétzilálták a rendjüket."

"Gondolkodás nélküli, engedelmes vadállatokká kell változtatnunk őket, akik arra várnak, hogy a dolgokat a szemük elé tárják, hogy képet alkothassanak róluk...".

"Ki fogjuk törölni az emberek emlékezetéből az előző évszázadok minden olyan tényét, amely számunkra nem kívánatos..."

"Egy pillanatig se higgyük, hogy ezek a kijelentések üres szavak: gondoljunk csak bele, milyen sikereket rendeztünk a darwinizmus, a marxizmus, a nietzsche-izmus.... számára, és világossá kell válnia, milyen bomlasztó jelentőséggel bírtak ezek az irányelvek a gójok elméjében. " (2. jegyzőkönyv)
Hadd emlékeztessem önöket egy részletre egy 1930-as évekbeli kommunista kézikönyvből az agymosásról.

"Az Egyesült Államokban sikerült William James és mások műveit megváltoztatni, ...és Karl Marx, Pavlov, Lamarck és a dialektikus materializmus tanait és adatait olyan mértékben elhelyezni a pszichológia tankönyveiben, hogy bárki, aki alaposan tanulmányozza a pszichológiát, azonnal jelölté válik a kommunizmus észszerűségének elfogadására."

 

"Mivel az Egyesült Államokban minden pszichológiai tanszéket a mi kapcsolatunkban álló személyek foglalnak el, az ilyen szövegek következetes alkalmazása garantált... A népesség széles körben művelt rétegeinek a kommunizmus tételeire való nevelése így viszonylag könnyűvé válik." (II, 11. fejezet)

 

MEGHAJOLNI A "NAGY EMBEREK" ELŐTT

Az egyetemen a diákok találkoznak a "Nagy Emberek Kultuszával", a modern álszentek panteonjával, akik elfoglalták Isten helyét.

Minden kijelentésüket szentírásként kezelik. Tudományos cikkeket szentelnek olyan szavaknak, amelyekről később kiderül, hogy elgépelések.

Egy végzős szemináriumon tanúja voltam, amint egy hallgató William Faulkner "Menedék" című regényéből cenzúrázott trágár trágárságokat sorolt fel. Minden egyes káromkodás után a többi hallgató elborzadva kapkodta a levegőt, mintha egy vallási műtárgyat gyaláztak volna meg.

A professzorok, e világi szekta elkényeztetett papjai, érdekeltek abban, hogy fenntartsák a szibbolettákat. A diákokat egy életre szóló szellemi szolgalelkűségre szoktatják. Minden tudás a Nagy Emberektől származik. A diákok csak arra törekedhetnek, hogy elemezzék jelentésüket. Egy professzor azt mondta nekem, hogy megbuktam egy vizsgán, mert "csak a nagy emberek tudnak ilyeneket mondani".


A diákok lelkiállapota passzívvá és tájékozatlanná válik. Küszködik az egymásnak ellentmondó világnézetek összeegyeztetésével.

Egy nap megvilágosodtam. Ezek a "nagy emberek" nem ugyanabban a világban élnek, mint én? Merjek saját magam gondolkodni?

A kizökkenés térben és időben is zajlik. A múlt folyamatos tanulmányozásával a diák azt hiszi, hogy már nincs mit tenni. Nem kell többé kiáltványokat írni, nem kell megrohamozni a Bastille-okat.

Miközben a világ vezetésért kiált, az új nemzedék dohos kéziratokba temetkezik, és halottak lábjegyzeteit írja.

 

 

AZ OKTATÁS BETÖLTI A CÉLJÁT

Mint mostanra már kiderült, a bölcsészképzésnek nem az a célja, hogy felemeljen vagy képessé tegyen. A világot egy titokzatos, beltenyésztett bankárkabala és lakájai birtokolják és irányítják. Céljuk, Cecil Rhodes szavaival élve, hogy "fokozatosan elnyeljék a világ gazdagságát". Természetesen el kell fednie ezt a tervet. A diákokat akarják eszközükké tenni. Azokat a professzorokat, akik nem játszanak a játékban, kirúgják.

A Rockefellerek az embert háziállatnak tekintik. Erre utal az Általános Oktatási Alapjuk "Occasional Paper #1" című kiadványa:

Álmainkban korlátlan erőforrásokkal rendelkezünk, és az emberek tökéletes engedelmességgel engedelmeskednek formáló kezünknek. A jelenlegi nevelési konvenciók elhalványulnak elménkből, és a hagyományoktól függetlenül, saját jóakaratunk szerint dolgozunk a hálás és felelősségteljes vidéki népen.

Nem fogjuk megkísérelni, hogy filozófusokat, tanult embereket vagy tudósokat faragjunk ezekből az emberekből vagy gyermekeikből. Nem kell belőlük írókat, költőket vagy irodalmárokat nevelnünk. Nem fogunk embrió nagy művészeket, festőket, zenészeket keresni, sem ügyvédeket, orvosokat, prédikátorokat, politikusokat, államférfiakat, akikből bőven van kínálatunk.

A feladat, amit magunk elé állítunk, nagyon egyszerű és egyben nagyon szép feladat: ezeket az embereket, ahogyan találjuk őket, egy tökéletesen ideális életre nevelni, éppen ott, ahol vannak." ("The Rockefeller Empire" in Josephson, "The Strange Death of FDR" 1948, 69. o.)

Ha még nem vette volna észre, az egyetemek nem az élénkítő kutatás és vita színhelyei. Ezek stagnáló holtágak, amelyek bűzlenek az erkölcsi megalkuvástól és kiábrándultságtól. Százával vannak, amelyekről soha nem hallottunk - kényelmes sinecures és a sport melegágyai. az emberiség a sötétben tapogatózik. "Csak a szél fúj, amit ismerünk" - írta Thoreau. Hamis magabiztosságunk az anyagi fejlődésen és a technológián alapul, amelyet Thoreau "javított eszközöknek nevez javítatlan célokhoz".

"A haladással elcsavartuk a gójok agyatlan fejét" - mondja a Jegyzőkönyvek( XIII). Az "anyagi találmányok" kivételével a haladás "mint egy téves eszme, minden esetben az igazságtól való eltérést feltételezi".

Ennél őszintébb vallomást a sátáni szándékról még nem láttam.

Más szavakkal, az illuministák megfertőzték az emberiséget azzal az illúzióval, hogy egy humanista utópiát építenek, amely az értelemre épül, miközben valójában egy neo-feudális zsarnokságot építenek. A fejlődés azt jelenti, hogy közelebb vagyunk a sátáni megszálláshoz. Ez a "globalizmus" lényege és a világ eseményei mögött álló elv.

KÖVETKEZTETÉS

Isten egy olyan Szellem vagy tudatállapot, ahol az igazságosság, a jóság, az igazság és a szeretet eszményei magától értetődőek. Az illuministák első számú célja a kereszténység és az Istenbe vetett hit elpusztítása. El kell szakítaniuk az emberiséget metafizikai horgonyaitól, hogy egy olyan hamis valósággal helyettesítsék, amely elősegíti uralmukat.

A mai humán oktatás placebo, az igazi oktatás helyettesítője. Az indoktrináció az, ami alkalmassá tesz a munkavállalásra.

A diákoknak kerülniük kellene a humán- és társadalomtudományokat. Csak olyan gyakorlati programokat kellene választaniuk, mint a természettudományok, a mérnöki tudományok, a számítástechnika, a gyógyszerészet, a kereskedelem stb., amelyek nem ideológiai jellegűek és garantálják a foglalkoztatást.

A világot nem Isten cselekedetei fogják megmenteni, hanem az Istent képviselő emberek cselekedetei. A mi kötelességünk, hogy a spirituális eszményeket komolyan vegyük a személyes életünkben, és elvigyük a világba. Isten elutasításának az az ára, hogy nagyon rossz emberek rabszolgájává válunk.

 

https://www.pokolafoldon.hu/blog/az-egyetemek-szabadkomuves-agymoso-gepek