2014. augusztus 18., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

Aggódjatok előbb a saját lelketekért, azután pedig imádkozzatok másokért

2014. augusztus 17. vasárnap, 17:18
Drága szeretett leányom, ne legyen megosztottság követőim között a lelkek megmentésének eme küldetésében, mert erre vágyik az, aki utál Engem. Amikor szeretett Keresztény követőim között megosztottság van, és amikor az Én Nevemben egymás ellen harcolnak, ez nagy bánatot okoz Nekem. Bánatom csak fokozódik, amikor azok, akik Szavamat hirdetik, később megtagadják azt azáltal, hogy kegyetlen eszközökkel másokra mérget szórnak, hogy így kárt okozzanak nekik.
Az Én Szememben Isten minden gyermeke egyenlő. Tudnotok kell, hogy közületek a jók nem mentesek a Sátán kísértésétől, míg azok, akiknek kétségbeesés és gyűlölet van a szívében, nincsenek megfosztva Ajándékaimtól. Közületek mindenki bűnös. Ne jöjjetek soha a Színem elé, azt mondván egy lélekről, hogy nem méltó Hozzám. Ne ócsároljatok másokat Előttem, és ne mondjátok neki, hogy gonosz, mert kik vagytok ti, ha nem bűnösök a Szememben?
A világ tele van szeretettel, de ugyanakkor tele van Irántam, Jézus Krisztus iránti gyűlölettel és közönnyel is. A világ csak akkor fog teljesen meggyógyulni, amikor a bűn gyökerestől ki lesz tépve. Ezért mindenekelőtt a saját lelketekért aggódjatok, azután pedig imádkozzatok másokért. Ha így tesztek, akkor Én mindnyájatokra ki fogom árasztani Irgalmamat. Amikor egy ember Színem előtt felmagasztalja önmagát, és rosszat mond más emberről, akkor ő az utolsó helyen fog állni Ítélőszékem előtt, míg az az ember, aki megalázza önmagát Előttem, az első helyet fogja megkapni.
Mikor akarjátok végre valóban elfogadni Tanításaimat? Miért mondjátok, hogy az Enyéim vagytok, amikor másokkal szemben gyűlölettel viseltettek? Ti soha nem lesztek méltók Királyságomra, amíg el nem dobjátok önelégültségetek köpenyét és büszkeségetek fegyverét.
Jézusotok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése