2013. június 10., hétfő

2013. június 9. Guadalupe Szűzanya kép könnyezése

"2013. június 9-én Jézus Krisztus üzenete után déltájban a guadalupei Szent Szűz egyik 40x60 cm-es másolatán olajkönnyek jelentek meg, melyek különleges illatot árasztottak.
A következő napon ez a jelenség megismétlődött, de ez alkalommal a jó illatú olaj Jézus kezeiből és mellkasából folyt ki, ezzel mély értelmű jelét adva minden gyermekére kiterjedő áldásának.
Az esemény másnap is megismétlődött a Béke Királynőjének egy képén, amely Krisztus oldalánál feküdt és a harmadik napon egy kb. 1 m magas gyönyörű Krisztus szoborból ugyancsak hasonló olaj folyt ki oldalsebéből.
2013. június 19-én Jézus Krisztus a következő üzenetet adta:
Én, mint a szeretet koldusa, megáldom híveimet nyitott oldalsebemből, megkenlek benneteket szeretetem olajával, hogy ne féljetek és biztosak lehessetek abban, amit veletek közlök; szeretetből közlöm mindezt, nem pedig azért, hogy féljetek, mert lángoló Szívvel vágyom arra, hogy megmentsem azokat, akik idővel Hozzám jönnek és akikről tudom, hogy szeretnek Engem, habár még nem ismernek el Engem.
HÍVLAK BENNETEKET, JÖJJETEK HALADÉKTALANUL VISSZA HOZZÁM.
GONDOLJATOK ARRA, HOGY AZ IDŐ MÁR NEM IDŐ ÉS A PILLANAT MÁR NEM PILLANAT TÖBBÉ."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése