2013. június 11., kedd

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Nem szabad félnetek, mert amit Ígérek a tiétek és a ti örökségetek

Drága szeretett leányom, meg kell mondani a világnak, hogy Visszatérésem Ideje közel van. Az Én Időm már elkezdődött, mivelhogy arra törekszem, hogy még a Nagy Nap előtt Felém fordítsam az emberiséget.
Én most mindnyájatokat felkészítelek, bár sokan fogják süketnek tenni magukat. Én ezt szeretettel teszem, mivel minden egyes embert szeretek közületek, hiszen a Testemet egyenként mindenkiért feláldoztam. Ti jelenleg tanúi vagytok Beavatkozásomnak, mialatt megnyitom az emberiség szemét, és amelyet egyértelműen lehet látni.
Csodákra kerül majd sor, amikor a Küldetésemet elfogadják. A Jelenlétem érezhető lesz, és az Irgalmasság Cselekedetein keresztül fogom felismertetni Magamat. Ez a terv arra szolgál, hogy Dicsőséges Üdvözítésemhez visszacsalogasson benneteket, hogy megtérítse azokat, akik többé már nem hisznek Létezésemben.
Én vagyok a Király, aki az Új Paradicsom fölött fog uralkodni, melyet Atyám ígért Nekem. Azokhoz szólok, akik nem ismernek Engem: hallgassatok most meg. Ti az Enyéim vagytok, Én Életet hozok nektek, nem olyan életet, mint ahogyan azt ezen a Földön ismeritek, hanem Örök Életet.
Nem szabad félnetek, mert amit Ígérek a tiétek és a ti örökségetek.
Ez az a Királyság, amelyre születtetek, így tehát Isten, szeretett Atyám újra teremtheti azt a világot, ami kezdetben volt. Ő a Kezdet, mert Ő teremtette azt. Ő a vég, mert amikor a Nagy Nap elérkezik, többé már nem lesz szenvedés, mert az Új Kezdet – Az Örök Élet – bemutatásra kerül azok számára, akik elfogadják Isten Szeretetét. Bizakodóbbakká kell lennetek, legyetek kevésbé cinikusak és fogadjátok el az Élet Nagy Ajándékát, ami egyedül csak egy tökéletes Istentől jöhet.
Egyedül csak Isten alkothat ilyen csodát – az Élet Ajándékát.
Egyedül csak Isten adhat Örök Életet nektek, ahol a halál már legyőzetett és vele együtt minden gonosz.
Várakozással kell a jövő felé néznetek. Meg kell próbálnotok hallgatni ezekre az Üzenetekre, mert ez lesz a ti mentőövetek, amelyre szükségetek lesz, mivel az elkövetkezendő napok egyre sötétebbek lesznek.
Az a vágyam, hogy közületek senki se nyugtalankodjék, ne aggódjon, ne féljen és ne legyen szomorú, mert az Én Dicsőséges Napom azt fogja jelenteni, hogy letörlök a szemetekről minden könnyet, és Nagy Dicsőségemmel megtisztítalak benneteket minden fájdalomtól, szomorúságtól és szenvedéstől. Végül, meg fogjátok tapasztalni a tiszta örök boldogságot. Minden, amiről valaha is azt képzeltétek, hogy Mennyei pompa, a tietek lesz.
Ha a bizalom hiánya miatt most nem tudtok válaszolni Nekem, Én segíteni fogok nektek, ha hívtok Engem. Kérjétek a Bizalom Ajándékát a Keresztes Imahadjárat ezen imája által:
A Keresztes Imahadjárat (109.) imája a Bizalom Ajándékáért
Ó, drága Jézus,
Segíts, hogy bízzak Benned.
Hogy bízzak azon Ígéretedben, hogy újra eljössz.
Hogy elfogadjam Második Eljöveteled Igazságát.
Hogy bízzak az Atya Ígéretében, midőn azt mondta, hogy átadja Neked Királyságodat.
Segíts nekem, hogy bízzak Tanításaidban,
Azon Tervedben, hogy megmented a világot.
Segíts nekem, hogy Kegyesen elfogadjam Ajándékaidat.
Segíts nekem, hogy bízzak Benned, hogy megszabaduljak félelmeimtől, és így lehetővé tehessem Szeretetednek, hogy elárassza szívemet és lelkemet. Ámen.
Ó, mennyire szeretnélek megvigasztalni benneteket, megkönnyíteni a félelmeteket, aggodalmaitokat és gondjaitokat. Mennyire szeretném fájdalommentessé tenni az átmenetet, amennyire az csak lehetséges; hogy ne kelljen szenvednetek a fenevad kezétől, kinek munkálkodása Isten ellenségein keresztül lesz felismerhető.
Ha teljesen megbíztok Bennem és átadjátok magatokat Irgalmasságomnak, akkor Én ünnepélyesen megígérem nektek, hogy Irgalmasságom le fogja rövidíteni azt az időt, amikor az emberi szenvedés azok gonoszsága miatt növekszik meg, akik szenvedést akarnak okozni nektek.
Megígérem, hogy a csodák által történő Beavatkozásom fel fogja ébreszteni azokat, akiknek a legnagyobb szükségük van a segítségre – az Igazság ráébredésére. Amikor Isten Igazságát elfogadják – akik nem igazán értik azon Ígéretemet, hogy újra eljövök, de elfogadják azt a szívükben -, akkor a szenvedés enyhülni fog, és Én irgalmas leszek a lelkek milliárdjaihoz.
Mindazonáltal a Belém vetett bizalmatok segíteni fog nektek, hogy meglássátok az Igazságot. Ha elfogadjátok az Igazságot, akkor elfogadjátok Új Királyságom kulcsát is.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése