2012. december 26., szerda

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

A gyónás ereje
 
Isten egy lelket mutatott nekem, aki éppen készült a szentgyónásra. Láttam, körülötte a bukott angyalokat, akik gyötörték a lelket. Miután Jézus megbocsátott neki, lelke olyan lett, mint egy illatos fehér liliom. A bukott angyalok megundorodtak ettől a tisztaságtól, ezért kénytelenek voltak elhagyni a lelket és visszatérni a pokolba. Jézus: „A szentgyónásban nemcsak a bűnöktől szabadultok meg, hanem a démonoktól is.”
2012. 12. 07. Péntek Mária Magdolna


A sátán hatalma 

Egy szeráf angyal kísért el engem Jézus Szent Színe elé, aki nagy dicsőségben ott ült Isten jobbján. Az angyalok és szentek sokasága dicsőítették Őt hangos énekszóval. Míg Jézus egyszer csak felállt és így szólt: „Gyermekeim, veletek együtt örvendezek születésem megemlékezésén. Köszönöm, hogy hűségesen követtetek Engem. Fáradozásotok nem volt hiábavaló, hiszen most évezhetitek Atyám országának boldogságát. Nemsokára újból lemegyek a Földre, amit minden élő és holt tapasztalni fog.” A mennyben valami újat is megtapasztaltam. Az üdvözültek sosem beszélnek a sátánról és a pokolról. Erről megkérdeztem Jézust, és Ő ezt felelte: „Itt minden üdvözült léleknek tudomása van az ő létezéséről és gonosz terveiről. Azért nem említik őt, mert minden lélek figyelmének és gondolatának középpontjában Isten áll.” Ezután az Úr elvitt a Mennyország kincstárába. Egy gyönyörű fényes ládát mutatott nekem, melyet csak kulccsal lehetett felnyitni. Jézus kezében tartotta a kulcsot, amit rám bízott és azt mondta, hogy majd alkalmas időben feltárhatom a láda titkát. Majd arról beszélgettem Jézussal, hogy milyen rossz látni, miként növekszik a sátán hatalma. Erre Ő egy kicsi követ mutatott nekem, melyről azt mondta: „Látod gyermekem ezt az apró követ? Ennyit ér az ő hatalma. Bizony mondom neked, minél jobban növekszik a sátán hatalma a világban, annál nagyobb győzelmet fogok aratni fölötte, amikor nagy dicsőségben eljövök közétek. Akkor senki sem fog többé kételkedni Isten hatalmában.”
2012. 12. 25, Kedd Mária Magdolna
http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/a-satan-hatalma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése