2011. június 12., vasárnap

Pünkösdi Lélekkel eltelve tegyünk hitvallást újból és újból Jézus mellett, mondjuk ki, hogy leszámoltunk a régi életünkkel, tudatosítsuk magunkban a Lélek ajándékait és erejét!

Megláttam, döntöttem, a küszöböt átléptem.
A kocka elvetve, a lépés meglépve, vallomás
kimondva, ígéret megpecsételve:
Jézus Krisztus követője lettem!
Múltam nem vádol, jelenem biztos,
jövőm reménységtől teljes.
Hídjaim felégetve, régi életem megfeszítve,
új életem megszentelve.
Utamon elindultam.
Célom: látásból hitbe, bűnvádlásból teljességbe,
sötétségből a fénybe, börtönből szabadságra.
Úton vagyok!
Semmi nem riaszt, terel, von, tántorít, mozdít el.
Nem nézek hátra, nem fordulok meg, nem lassítok le,
nem esem el, nem szenvedek vereséget.
Teljes erőmmel állok be a versenybe,
megszabadultam a gyengeségtől.
Telve vagyok reménységgel,
megszabadultam az aggodalomtól.
Telve vagyok hittel,
megszabadultam a kétségektől.
Telve vagyok bátorsággal,
megszabadultam sátántól.
Akadályok nem fognak kifárasztani.
Gyönyörök nem fognak elcsábítani.
Döntöttem, aláírtam, elpecsételtem, elrendeztem.
Most hát úton vagyok.
Végeztem a kicsinyes látással, látásszerinti járással,
pici álmokkal, tartalmatlan halandzsával,
törpecselekedetekkel, kedves kis projektekkel,
könnyelmű beszéddel.
Végeztem a félszívű odaszánással, a középszerűséggel,
megszegett ígéretekkel, selejtes fegyelemmel.
Új elmémben szent gondolatoknak adok helyet
Új nyelvemmel új üzenetet közvetítek
Új járással új helyekre megyek
Új szemekkel új látásokat látok
Drága áron vétettem, Szellemével elpecsételtettem,
örökségem garantált.
A mai naptól fogva úgy élek, mint egy herceg,
aki előtt megnyílt öröksége!

(Tárház Magazin 2003-as augusztusi számából)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése