2011. március 25., péntek

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Az Ima jelentősége és ereje


2011. március 24. csütörtök; 23:00
Én szeretett, drága leányom, nagy öröm, hogy újra egyesülhetek veled ma este. Számodra, most, hogy eltölt a megkülönböztetés kegyelme, egyértelmű  a helyes út, melyet követned kell.
A Velem való egységre adtad végre át magad, és most szabad vagy. Nincsenek kétségeid, tiszta a lelkiismereted, erősebb vagy, mint valaha, és kész vagy arra, hogy felfedd a világnak az Én ígéretemet. Szavam közvetíteni fogja sürgető szükségét annak, hogy nyitott szívvel készüljetek a pillanatra, amikor mindenkinek meg lesznek mutatva bűnei.
Sok-sok lelket menthet még meg a felkészítés és a figyelmeztetés. Minél nagyobb mértékű lesz a megtérés, annál enyhébb lesz majd az elkövetkező büntetés. Leányom, soha ne légy öntelt. De megrettenve se légy a jövőbeli események miatt. Minden elmúlik, átadva helyét egy boldogabb, szeretetteljesebb világnak.
Az üzenetek egyszerűen Isten létezésére akarnak figyelmeztetni
Mondd meg mindenhol népemnek, hogy ezek az üzenetek Isten minden gyermekét egyszerűen az Ő létezésére akarják emlékeztetni. Arra is rá kell döbbenniük, hogy a lelkük a legfontosabb része az emberi felépítésüknek. A lelkükre vigyázni létfontosságú, ha részesülni akarnak abban a csodálatos jövőben, amely mindenkire vár. Az embereknek egyszerűen emlékeztetniük kell saját magukat a Tíz parancsolatra, és azok betartására. Ezek után már csak az Én tanításimat kell követniük, és életüket úgy élni, ahogyan azt megmondtam nekik.
Próféciáim által bizonyságot akarok adni az Én szeretett követőimnek arról, hogy isteni beavatkozás zajlik. Remélem, hogy ettől megnyitják szívüket az igazság előtt.
Az Isteni Szeretet Békét hoz
Sokan álhűséget mutatnak tanításaim iránt. Mások számára ugyanez unalmas és fárasztó. Félnek, hogy Engem követve nélkülözniük kell majd a jólétet, melyet hitük szerint az anyagi dolgok jelentenek az életükben. Nem értik, hogy az egyedüli igazi öröm, melyet megtapasztalhatnak, nem más, mint az Isteni Szeretet. Ez a szeretet csak akkor jöhet be életetekbe, ha közelebb kerültök – egyszerű ima által – Hozzám és az Én Örök Atyámhoz. Megtapasztalva ezt a békét, felszabadultok az aggodalmaktól és a feszültségektől. Nincs az a hamis élénkítő (stimuláns), melynek hatása hasonlítható lenne ahhoz az örömérzéshez, melyet az Én szívemhez közeledve éreztek. Ez a szeretet azon túl, hogy átjárja az egész testeteket, elméteket és lelketeket, lehetővé teszi számotokra, hogy egy szabadabb életet éljetek. Megtapasztaltok egy mély megelégedettséget, mely számotokra ismeretlen volt addig. Akkor majd meghökkentek azon, hogy mily kevéssé vonzó már az anyagi jólét világa. Elveszítitek az irántuk való érdeklődéseteket, és ez meg fog lepni benneteket.
Oh, gyermekeim, ha csak megpróbáltok közelebb kerülni Hozzám, attól végre szabadok lesztek.
Többé már nem éreztek üres kétségbeesést a lelketekben. Ehelyett nyugodtabbak lesztek, nem siettek már, több időtök lesz arra, hogy másokkal törődjetek, és hogy elérjétek belső békéteket. Ezt sugározni fogjátok, és mások vonzódni fognak hozzátok. Csodálkoztok majd, hogy miért. Ne féljetek, mert ez Isten kegyelmének a munkája. A ti kegyelemteljes állapototok ragadós és a szeretet által átterjed másokra. Ezután a folyamat folytatódik.
Kérlek, gyermekeim, emlékezzetek ezért hát az ima jelentőségére. Az erőre és a sebességre, amellyel terjed, hogy beborítsa mindazokat a szerencsés lelkeket, melyeket ez a szeretetfelhő magához vonz.
A sátán megtévesztésből font hálója félelmet kelt
Ahogyan az egymásért szóló ima és szeretet erővel bír, ugyanúgy hat a sátán által kiokádott gyűlölet is. A csaló, hitetlen és sötét szellemi játékokkal foglalkozó embereken keresztül működve terjeszti megtévesztéseit. Gyűlölet-hálója még azokat is csapdába ejti, akik úgy érzik, hogy egy viszonylag jó életet élnek. Ez a körmönfont háló bárkit megfog, aki nem eléggé óvatos. A közös jellemzője azoknak, akik zsákmányává válnak, a nyugtalanság, a szorongás, a kétségbeesés és a félelem érzete. És ez a félelem nagyon hamar gyűlöletté alakul át.
Fussatok hozzám mindannyian. Ne várjátok meg, amíg az életetek összeomlik a felesleges fájdalomtól. Én mindig ott vagyok és figyellek benneteket. Várakozom. Abban a reményben, hogy hagyjátok lehullani gőgötöket, és Én beléphetek és megölelhetlek benneteket. Menjetek be a templomaitokba és imádkozzatok Hozzám. Beszéljetek otthon is velem, vagy az úton a munkahelyeitek felé. Bárhol vagytok is, csak kiáltsatok Hozzám. Nagyon gyorsan megtapasztaljátok válaszomat.
Ébredjetek – nyissátok meg bezárt szíveteket
Ébredjetek gyermekeim. Értitek most már, hogy szükségetek van Rám? Mikor nyitjátok meg végre bezárt szíveteket és engedtek be? Ne vesztegessétek magatok és családjaitok értékes idejét. Én vagyok a Szeretet. Szükségetek van a Szeretetemre, hogy megöntözze kiszáradt és alultáplált lelketeket. Megtapasztalva Szeretetemet, felemelkedik lelketek, és szeretetem lehetővé teszi, hogy újra igazi szeretetet érezzetek. Ez a szeretet akkor majd megnyitja elméteket az igazság előtt- az ígéretek előtt melyet nektek tettem, amikor bűneitekért meghaltam a kereszten. Szeretlek benneteket gyermekeim. Kérlek, hogy mutassátok irántam azt a szeretetet, amelyért könyörgök hozzátok. Ne maradjatok elveszettek számomra. Kevés az időtök már a visszatérésre. Ne késlekedjetek.
Szerető Megváltótok
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése