2011. március 25., péntek

Az Úr Jézus legfrissebb üzenete

Mária Julianna által



2011. március 22. Szentségimádáson Jézus: Most egy új korszak köszönt erre a világra, amit csak nagyon kevesen fognak megérni. Eléri ezt a földet igazságosságom haragja. A nagy figyelmeztetés már útban van. A nagy természeti katasztrófák, és szerte a forrongások ennek a jelei. Gyermekeim, készüljetek! Hamarosan meglátjátok cselekedeteiteket, és bűneiteket, amelyekkel keresztre szegeztetek Engem a szívetekben. Én mégis irgalmasan tűrtem és vártam mindeddig. De ti süketek és vakok maradtatok. Kegyelmeimet elutasítottátok. Nélkülem akartatok élni. De Nélkülem csak a vesztetekbe tudtok rohanni. Ezért lépek közbe, hogy ezt megakadályozzam. Az ember élete nem a földi élet csupán. Nem ennek a világnak az élvezete. Az ember lelke, személye, tudata és énje örök, mert Én, az Isten az örök életre teremtettelek benneteket. Ez azt jelenti, hogy csak a földi test oszlik fel, de a lelketek, a személyetek örökké él. Minden ember életében két végállomás lehetséges: mennyország vagy pokol. Én mindenkinek megadom a szükséges kegyelmet, hogy a mennybe jusson. De ha mindvégig ellenáll, akkor saját magát taszítja a pokolba. Örökre viselnie kell a következményeit. Én ettől akarok megóvni mindenkit. Ezért minden embert akkor szólítok ki a világból, amikor a legalkalmasabb arra, hogy üdvözítsem. X is ezért halt hirtelen halált. Most a tisztítótűzbe került, de később elkárhozott volna. Éljetek szüntelen készenlétben! Nem tudhatjátok sem a napot, sem az órát. Adjátok át az életeteket Nekem, irgalmas Megváltótoknak! Én a rejtekben cselekszem. Nagyon hamar lezárul ez a korszak. Egy új következik. Megújul Egyházam. Egységes, szép, és fiatal lesz, mint a Vőlegényének felékesített menyasszony. Ez a korszak elmúlik, és vele együtt a sok katasztrófa. Egy új következik, amely már megújulni kész Egyházam korszaka lesz. Rengeteg lesz a halott. De a maradék, a megmaradt gyökér kihajt, kisarjad. Gyermekeim frissek lesznek és vidámak. Sok gyermek fog születni, és mindannyian békében és szeretetben, egymást segítve fognak élni. Magyarország különleges védelmem alatt áll. Gyermekeim, készüljetek, amíg a pillanat tart! Hamarosan meg kell állnotok Színem előtt. Erre áldalak meg mindnyájatokat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése