Szigorúan tilos áthágni Isten parancsolatait!

Én vagyok az Atyaisten, a ti egyetlen igaz Istenetek!

Szeretett gyermekeim, bizony mondom nektek: Az én segítségem van bennetek, az én gyermekeim vagytok, és visszahívlak benneteket magamhoz, mert jót akarok nektek.

A Fekete-tenger hamarosan soha nem látott dühvel fog kitörni, szörnyű felfordulásában a Földre fog csapni.

Rövidesen számotokra ismeretlen hangokat fogtok hallani az űrből!

Az ember megpróbálja majd megérteni, honnan jön, de Isten nem engedi többé, hogy a tudomány emberei megtudják.

Az ember választása

hogy a Gonosz felé menekül,

és megtagadta a Teremtő Istent.

Az emberek azt választották, hogy a pokoli világ felé futnak: a Lucifer által irányított világ felé; most fogják megérteni a nagy hibát!

Ó, emberek, siessetek Hozzám, hallgassatok Megváltásra való felhívásomra, és soha többé nem fogtok a Sátán gonoszságába vonzódni.

A Nap hatalmas lángokat lövell a Föld felé!

Az ember el fogja szenvedni a technológia bukását, és magányosnak fogja érezni magát,

megpróbáltatásai a kényelem végével kezdődnek majd.

Szeretett gyermekeim, nem akartok hinni a felhívásaimnak; ... a büszkeségetek szenvedéshez fog vezetni benneteket.

Visszatérek, hogy megnyilvánuljak a világnak, hogy megmentsem ezt az Emberiséget, amely már nem akar az "enyém" lenni. De amikor minden összeomlik, ... amikor éhség és kétségbeesés lesz úrrá rajtuk, akkor "nagy szenvedésben".

Engem fognak segítségül hívni,

alázatosan leborulnak előttem.

és kiáltani fognak Irgalmamért.

Isten az, aki mindenre képes!

Az Ő mérhetetlen hatalmában Ő

megújítja a Földet.

és az embert az Ő jobbjára helyezi,

Megmenti őt a pokoltól. Ha megtért, akkor megmenekül!

Népem, én vagyok a ti Teremtő Istenetek, micsoda fájdalmat okoztatok Szívemnek, amiért még mindig elárultok engem.

 

Kelj fel, ó ember!

támadj fel vétkeidből, és térj vissza Istenedhez, a Szeretethez,

Fordítsd Hozzá a szívedet, kérj tőle bocsánatot!

Még mindig az örök élet esélye kínálkozik számodra:

Ne utasítsd el, ó ember, fogadd el ezt a kegyelmet!

Mentsd meg magad, ó ember, mentsd meg magad!

 

A Szeretet Királynője, irgalmas szeretettel várja, hogy magához ölelje Gyermekeit! Micsoda Anya várja szívük ébredését: szeretettel vágyakoznak Fiára, Jézusra.

 

Legyetek a Szeretet szerelmesei!

Legyetek a Szeretet irgalmas gyermekei!

Mutassátok magatokat irgalmasnak minden testvéretek iránt!

és imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok, hogy mennyei Atyátok

lépjen közbe, mielőtt a Gonosz felfalna benneteket.

 

Szigorúan tilos: Megszegni Isten parancsolatait!

[Lásd a webhelyet: https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/13/e-severamente-vietato-trasgredire-i-comandamenti-di-dio/#more-8301 ]