2022. február 17., csütörtök

Fontos üzenet a mi Urunk Jézustól az Ő népének! Kézbe áldozásról. Mexikói Lorena, 2022.02.16.

 


Fontos üzenet a mi Urunk Jézustól az Ő népének!
Kézbe áldozásról.
Mexikói Lorena, 2022.02.16.
A mi Urunk Jézus Krisztus azt mondta nekem: Megtanítok neked egy leckét a kézbe áldozásról.
Drága kislányom: A kézbe áldozás sértés számomra! Ez egy sértés! Ez egy sértés számomra, amit a Szívem megsértésére terveztek! Ezért az embereknek, és azoknak, akik elkövették ezt a bűnt, bűnbánatot és jóvátételeket kell tenniük, hogy kárpótolják ezt a bűnt, amely megtámadja Szent Szívemet. Kegyetlen és könyörtelen emberek tépik és kínozzák a Szívemet, akik, ha saját kezükbe veszik a Szentáldozást, korbácsolnak, köpködnek, sértegetnek! Újra élem a szenvedésemet, mert a világ legszentebb és legtisztább dolgát, a Szent Testemet eltapossák! Olyan, mintha egy csomó ember sértegetne, és én újra átélem szenvedésemet. Az én Szívemet, mely annyira szereti ezt az emberiséget, sok-sok ember bűne tépi szét, mert ezt a szentségtörést az egész világon megengedik! Az Egyházam legmagasabb egyházi hatósága megengedi a Szívemet szakító szentségtörést, és az általuk becsapott emberek szerint muszály kézben fogadni a járvány miatt. De ez egy átverés! Ez csak a legmagasabb vezetők terve, hogy végezzenek Velem!!!
Bár becsapták a népemet, hogy szentségtörést kövessenek el, én még mindig leszállok, hogy Én ott legyek az Eucharisztiában. De amikor megváltoztatják az átváltoztatás szavait a szentmisében, az nem lesz szentelés! És ezért nem leszek többé jelen az ostyában ! Az az ostya halott lesz, törvénytelen kenyér lesz akkor. Csak egy szelet kenyér lesz, amiben már nem leszek jelen.
Ez a szentségtörés bűne a Szent Testem ellen elképesztő !!! Ennek a bűnnek a valósága, amit ma gyakoroltok a Szentmisén, ahol az emberek kézben áldozva holokausztot követnek el, Atyám számára felfoghatatlan! E bűn miatt élem át kálváriámat minden szentmise alatt azok miatt, akik megsértenek és bántják a Szívemet. Bántják a Szívet, ami annyira szeret téged. E bűn miatt éles tövisek szakadnak fel Szívemen, és vércseppek ömlenek szerető Szívemből, a Szívből, mely annyira szeret téged. Annyira fáj Atyámnak, hogy nem tudja tovább visszatartani igaz haragját!!!
Az emberek úgy tekintenek az áldozásra, mint valami természetesre. De ez a szentségtörés és az abortusz bűne a legnagyobb bűn! Ezzel a bűnnel, ahogy fogadnak engem, az emberek nem tisztelik a Húsomat és a Véremet! A Testem, mely Szent ! Sem az angyalok, sem a szentek a mennyben nem mernék kezükkel megérinteni Szent Testemet! Csak egy pap érintheti meg a Szent Testemet, akit Atyám felkent !!! Akkor miért merik az emberi lények elkövetni ezt a szörnyű szentségtörést, ami elfedi Isten igazságos haragját???
Szenvedek mint egy bárány az emberiség megalázásától! És mégis leszállok, hogy legyen Eucharisztia. Az emberiség sérteget engem, bánt engem! Édesanyám minden szentmisén sír, és angyalok és szentek sírnak, miközben elmélkednek ezen az ünnepen, akiket becsapnak az egyházi hatóságok, akik szintén részt vesznek Szent Testemmel való visszaélésben!!!
A szentmiséim már nem olyanok, mint régen voltak, olyan misék voltak, ahol megtiszteltek! Ma engem sértegetnek és sértegetnek, és az ég minden szentmisét megünnepelve, sír emiatt a szörnyű ünnep miatt!!!
Ha tanúja lennél annak, mi történik a spirituális világban, amikor a szentáldozást kézzel veszik, biztosíthatlak, hogy sokan soha többé nem vennél részt azokon az istentiszteleteken, ahol kézzel fogadják a szentáldozást. Olyan mint egy pogány rituálé, ahol bántalmaznak és sértegetnek!!!
Remélem ez a magyarázat sok embert megakadályoz abban, hogy a kézbe vegyék a szentáldozást!! Ha teheted, ne vegyél részt azokon az istentiszteleteken, ahol ilyen szentáldozás van, mert jelenléted által bűnrészes vagy abban, ami történik!!!
Hamarosan elhagyom az Eucharisztiát, és hűséges szíveim nyugalmában lakozom.
Az én hűségeseim lesznek az én menedékem, és bennük fogok lakozni. Készítsétek tehát a ti szíveteket, hogy bennük lakhassak, és legyetek világosság, mely megvilágít. A szívetekben lakozom, és belőletek árad a dicsőségem. Ezért arra kérlek Titeket, hogy tisztítsátok meg és gyógyítsátok meg szíveteket, a sérelmektől és gyűlölettől , és tiszta szívvel fogadjatok, hogy bennetek lakhassak, és megpihenhessen Szent Szívem, amely oly sok sértéstől szenved. Készítsétek fel a szíveteket, mert hamarosan én is benne fogok lakozni. Ezért, ha szeretsz, kérlek ne vedd saját kezedbe a szentáldozást, mert súlyos bűn, sérti és bántalmazza a Testemet! Aki szeret engem, ne vegye kézbe a szentáldozást, mert megjutalmazom mindazokat, akik kitartottak és nem vették kézbe a szentáldozást.
Felkészítettelek és máris nagy kegyeket adtam neked, amik segítenek, hogy erős legyél a Nagy nyomorúság alatt. Megtöltelek kegyelmekkel és áldásokkal, hogy terjeszted, nehogy az emberek továbbra is kézben áldozzanak, és ne bántsák Szerető Szívemet.
Atyám igazságos haragja hamarosan elszabadul, a még inkább Szent Testem elleni istenkáromlás miatt!!!
Mindazonáltal légy szilárd a hitedben, ne inogj meg! Veled vagyok, és erőt adok neked, hogy szembenézz mindazzal, ami ezután jön! Maradj velünk az összes eseményre! Szüzek, legyetek éberek, mert hamarosan jövök!
Maranatha! Jöjj Uram!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése