2017. december 18., hétfő

Isten szemével

2017.12.03.
1.
Slobodan Praljak, egy horvát nemzetiségű generális a hágai bíróságon mérget ivott ítélethozatalkor. A vélemények megoszlottak ez eseménnyel kapcsolatban, egyesek szerint a generális nemzeti hős, és példát mutat másoknak.

Gondolat: A 10 parancsolatot figyelembe véve az öngyilkosság is gyilkosságnak számít, amely Isten szemében nem hőstett.
Jézus: Látod gyermekem, a terrorista muzulmánok is hőstettnek nevezik az öngyilkosságot, amit elkövetnek a keresztények ellen. Ennél a generálisnál szintén az emberek egy része hőst csinált belőle. Nagyon helytelenül gondolkodnak. Az öngyilkosság soha nem hőstett, hanem Isten terveivel szembeszálló aljas bűntett. Nagy büntetést fog kapni. Csak egy kivétel van, amikor valaki úgy lesz öngyilkos, hogy más életét akarja megmenteni, pl: a fuldokló után ugrik, hogy kiszabadítsa, és ő is meghal. Ez valójában nem is öngyilkosság, hiszen a szándéka nem az volt, hogy megölje magát, hanem hogy a másikat megmentse.
2.

Arról volt szó, hogy egyes emberek nem tudják elfogadni, hogy Isten hová helyezte őket, hová születtek, és kik ők, így vágyakoznak valami más után.
Jézus: Drága kislányom, akiről látod, hogy nem a helyes utat választja, annak bátran fejtsd ki, hogy őt hova állította Isten. Minden embernek, aki üdvözülni akar, el kell fogadnia azt a helyzetet, amit Atyám kijelölt neki.
3.

Arról volt szó, amikor tanácsot kérnek tőlünk, de mégis bizalmatlanul állnak hozzánk.
Jézus: Ha olyan fordul hozzád, aki képtelen megnyitni lelkét előtted, annak nyugodtan mondd meg, hogy ilyen helyzetben sajnos nem tudsz segíteni rajta. Ezzel nem követsz el szeretetlenséget.
4.

Az imáról és a lélekmentésről volt szó, és hogy az ima hogyan hat a lelkekre.
Jézus: Az igaz, hogy az embernek nagyon erős a szabad akarata, de mások imája képes felülmúlni ezt. Van, aki úgy haldoklik, hogy egész életében szembefordult Istennel, szabad akarata rossz felhasználása miatt. De haldoklása közben valaki imádkozik érte. Az imája felszáll Atyám trónjához, mint ragyogó fénysugár, Ő a Szívébe helyezi, és kegyelemmé alakítja. Ezt a kegyelmet azonnal leküldi a haldoklónak, megtöri vele szabad akaratát, meglágyítja vele a szívét, és nagy bűnbánatot tölt bele. Ilyen esetben az ima segít. Ebből következik, hogy az ima mindig tud segíteni, még a pokol szélén álló lelkeknek is. Nincs olyan eset, hogy ne segítene.
5.

Érzés: Annyira kell együtt érezni másokkal, hogy meg tudjuk vigasztalni őket, irányt tudjunk mutatni nekik, de ha hagyjuk, hogy az érzelmeink elhatalmasodjanak, nem tudunk előre lépni.
Jézus: Képzeld el gyermekem, mi lenne az olyan orvossal, aki együtt zokogna a beteggel a fájdalmai miatt, ahelyett, hogy megfontolt, nyugodt gondolkodással segíteni próbálna neki. Így vagytok ti választottak. Amikor hozzátok fordul valaki testi-lelki bajaival, nem zokogni kell vele és hangosan sajnálgatni, hanem tanácsokkal, és testi-lelki támaszadással megvigasztalni, cselekedni, hogy megkönnyítsétek terhét.
6.

Hang: Jól sírd ki magad.
Kép: Egy orvosi rendelőben egy orvos fehér köpenyben vígasztal valakit.
Kép: Jézus lefelé néz.
Jézus: Bánatodban, örömödben, egyaránt hívjál Engem. Én, mint jó orvos a beteget, megvigasztallak. Nekem sírd ki magad, soha ne másnak panaszkodj.
7.

Arról volt szó, hogy az Úrra bízom az embereket.
Hang: Ülésrended ez.
Jézus: Helyes, hogy gyermeki bizalmaddal Rám bízod felebarátaid sorsát. Én tudom, kit hova állítottam, és a túlvilágon a számonkérés után kinek milyen helyet biztosítok.
8.

Hang: Dupla kenyér.
Kép: Valaki kenyeret szel.
Jézus: Nem minden gyermekem részesül egyformán az Oltáriszentség kegyelmeiből. Aki csak gépiesen áldozik, alig nyer valami kegyelmet. De akinek szíve bűnbánattal közelít Hozzám, és szélesre tárja ajtaját, az duplán kap kegyelmeimből.
9.

Horvátországban tartózkodtam néhány napot, megmenekülésükért imádkoztam.
Érzés: Eljön az idő, amikor minden visszakerül az eredeti állapotba, azaz, az elszakított területek Magyarországhoz fognak tartozni

Kép: Jézus arca nagyon közelről.
Kép: Fatimai Szűzanya.
Kép: Egy szív.
Jézus: A hozzátok tartozó magyar emlékeket Angyalaimmal és Édesanyámmal megőriztem nektek. Valóban úgy lesz, ahogy érzed, hogy mikor megteremtjük az Új Világot, visszaáll a régi rend, minden a helyére kerül. Ami tiétek volt, az újra a ti tulajdonotok lesz. A magyarok együtt lesznek, és nem egymástól szétszakítva. Édesanyám Szent Szívébe zárta nemzeteteket.
10.

Hang: Nyomasztó odatartozás.
Kép: Nagyon magas épületek, felhőkarcolók.
Hang: Nagyon régen volt.
Jézus: Akik tájékozottak a jövendöléseimben, azoknak nyomasztó az odatartozás a veszni induló népek országaiba, mert lesznek nemzetek, sőt, kontinensek, melyek elvesznek a nagy tisztítás alatt. Ezt a katasztrófát nagyon régen megjövendöltem választottjaimmal.
11.

Kép: Fehér fényben egy Angyal áll előttem, szárnyai lefelé néznek.
Jézus: Az Angyal, aki előtted állt, az Őrangyalod, Aki mindig várja kéréseidet.
12.

Kép: Egy erős, izmos férfi testőr.
Hang: Jó messze vannak egymástól.
Jézus: Ha valamit lehetetlen megoldani, ha veszélyben vagytok gyermekeim, hívjátok az Angyalok karaiból az Erősségeket. A hitetlen ember és az Angyalok jó messze vannak egymástól. Sosem kérik pártfogásukat.
13.

Hang: Nem dobom ezt el.
Kép: Egy valaki mélyen belenyúl egy zacskóba vagy zsákba.
Hang: Abszolút nem.
Jézus: A haldoklók a földi életükből csak a cselekedeteiket hozzák Elém az ítéletükre. Ez van a zsákjukban. Belenyúlok, sok kacatot találok, de van köztük egy értékes drágagyöngy. Kiemelem, mert ez az egyetlen szeretetcselekedete a Földön. Abszolút nem dobom el. Ezzel menti meg a lelkét.
14.

Kép: Egy valaki egy nagyobb fehéres-sárgás gömböt tartott.
Jézus: Ez a gömb azon gyermekeim gyűjteménye, akik felkészültek a Szentlélek fogadására, ragyognak a tisztaságtól és szeretettől.
15.

Hang: Meghallgattatok Engem, és most Én is meghallgatlak titeket.
Kép: Fehér fény.
Jézus: A Szentíráson és üzeneteimen keresztül ti engesztelők meghallgattatok Engem, és most, mikor jönnek a szorongattatások és könyörögtök Hozzám, Én is meghallgatlak titeket. Jelenlétem, a fehér fény az Én kegyelmem, amivel bátorrá és elszánttá teszlek titeket.
16.

Kép: Egy szűk helyen, 3 fal közé szorítva áll egy asztal, rajta újságpapír, azon pedig 3-4 silányabb minőségű kenyérszelet, amelyet el kellett fogyasztanom.
Jézus: A látomás azt fejezi ki, hogy az éhínség alatt, amit a háború fog okozni, még a legócskább ételnek is örülni fogtok.
2017.12.10.
1.

Hang: Alázatosságot.
Kép: Kék fény.
Hang: Hogy takarj Engem.
Jézus: Alázatosságot kell ültetned környezeted szívébe, a Szűzanya alázatosságát. Ha káromkodást, ócsárlást hallasz, takarj el Engem az ilyen felebarátok kegyetlen megnyilvánulásaival szemben.
2.

Kép: Jézus arca.
Hang: Felségárulás lesz.
Kép: Nagy Oltáriszentség, alakja, mint a nap, de nincs fénye.
Jézus: Hamarosan felségárulás lesz, mert Engem, Jézust elárulnak, megtagadnak, letagadják valóságos jelenlétemet az Oltáriszentségben. Amit felmutatnak a misén, az már nem Én vagyok.
3.

Arról volt szó, hogy a Magyarországon megrendezett Eucharisztikus Kongresszus hogyan hat az országra, és a környezetre.
Érzés: Az Eucharisztikus Kongresszusra való készülődés mindenképpen jó hatással van az országra és a lelkekre, jobban megerősíti a hitet, az Úrhoz való ragaszkodást. Ez által más népeknek is példát mutat a magyar nép.

Pio atya Magyarországról szóló próféciája: „Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagy hatalmú őrangyala, mint a magyaroknak, és bizony helyes lenne erősebben kérniük hathatós oltalmát országukra!"
Jézus: Az aranymadár kirepülése előtt még sokat kell szenvednetek kicsi magyarjaim. Roskadozni fogtok a sok bántalomtól, ami eléri országotokat a migráció elleni bátor kiállásotok miatt. Ezeket a büntetéseket bizony el kell szenvednetek. De azért imádkozhattok hazátokért, mert ezzel enyhíthetitek a rátok váró keresztet. Bátor pap fiaim soraiból sokan felemelik majd hangjukat, mikor találkoznak az egyházvezetés szokatlan reformálásával. Ők is, mint a politikai vezetők komoly büntetésben fognak részesülni. De nem törnek meg, mert ha elbocsájtják őket hivatásukból, akkor is papok maradnak. Rejtekben végzik a hívek tanítását, nevelését, a szentségekben részesítését, és a szentmiséket. A hívek dolga lesz jól elrejteni őket. Nem szabad pesszimistának lennetek, mert a magyar egyház a Szűzanya oltalmában lesz, és példát mutat az egész emberiségnek. Felemelkedése, amikor a madár kirepül a kalitkából, a háromnapos sötétség után lesz, az Új Világban.
4.
Hang: Már régen kell készülni a hagyományokkal.
Kép: Egy lány áll előttem, fehér ruha és fátyol van rajta, a nyakában egy kereszt az Úr Jézussal.
Jézus: A lány a fehér ruhában és fátyollal nem más, mint az Én Egyházam, mely a hagyományokat tiszteli, és ezzel készül a harcra a reformisták ellen.
5.

Kép: Jézus, töviskoronával a fején.
Kép: Az utolsó vacsora képe.
Jézus: Egyházamnak végig kell mennie azokon a szenvedéseken, melyeken Nekem kellett. Most abban a stádiumban van, mint amikor töviskoronát kaptam a fejemre. A töviseket azok a bátor felszentelt szolgáim, bíborosok, püspökök és papok kapják, akik szembe mernek szállni a hagyományok megtámadásával, azon kívül azok az engesztelők, akik bátran védik a 10 parancsolatot és a Szentírás igazságait. A következő fokozata Egyházam szenvedésének, amit Én éltem át az utolsó vacsorán. Az Én igaz Egyházam szívében ott van az aggodalom, a félelem, hogy az elkövetkező szenvedések meghozzák-e az emberiség megmentését, hogy a több milliárd ember a megpróbáltatások tüzében megmenekül-e a kárhozattól.
6.
Kép: Egy lefordított, nyitott vastag könyv.
Jézus: A lefordított nyitott vastag könyv nem más, mint a misekönyv, és eljön az ideje annak, hogy már ezt a régit nem használhatják, mert újat készítettek.
7.

Hang: Hogy ne legyen az egész Vatikánban.
Kép: Egy ember koponyájának csontváza, rajta egy sapka, minta egy élő ember lenne.
Jézus: Imádkozzatok, hogy ne legyen az egész Vatikánban halott a hit.
8.

Hang: Még egy kis bűnt sem hagyj lelkeden.
Jézus: Most már nagyon vigyázzatok gyermekeim, mert a sátán érzi a vesztét, és szüntelenül kísért benneteket. Zavarjátok el, és a legkisebb bűnt is mélyen bánjátok meg, és azonnal gyónjatok. Abszolút tisztán, bűn nélkül várjátok Szentlelkem érkezését.
9.
Hang: Újrakezdés… de kezd még egyszer… jaj de…

Kép: Egy nő átölelt valakit.
Jézus: A kiengesztelődés nagyon fontos keresztény erény. A lelki sebek után a megbocsátó szeretettel mindig újra kell kezdeni. Ebbe nem szabad belefáradni. Jaj de nagy öröm a kibékülés, az újra egymásra találás.
10.

Hang: Nyitott lelke… nagyon kevés.
Jézus: Nyitott lelke nagyon kevés gyermekemnek van.
11.

Hang: Nagyon elfoglalt vagyok ezzel, a ti eredményeitekkel.
Jézus: Drága engesztelőim, akik szinte 24 órában szolgáltok Engem, nagyon sok elfoglaltságot adtok Nekem, mert figyelemmel kell kísérnem védenceiteket. Ki kell osztanom kegyelmeket, amit kiimádkoztatok nekik.
12.

Kép: Egy nagy szív, a tetején az „akarat” szó.
Jézus: E képpel azt hangsúlyoztam neked, hogy a szememben mindennél fontosabb a szándék, az akarat. Ha nem is tudsz valamit megcselekedni, de törekszel rá, akkor úgy tekintem, mintha megtetted volna.
13.

Hang: Áldozat örömére születtünk.
Kép: Kék fény.
Kép: Egy angyal énekel balra fordulva.
Jézus: Mi, a Szentháromság, először az angyalokat teremtettük meg. Azonnal az értelmükbe foglaltuk, hogy a megváltás művének látói lesznek. Számukra az emberiség megmentése hatalmas öröm, ezért énekelve dicsőít bennünket az angyal.
14.

Hang: Vérre megy ez benned.
Jézus: A gonosszal való harc végigkíséri életedet. Ne fáradj bele, mert míg élsz, meg akar kaparintani. Mindig kérd az Én Szent Véremet, hogy borítson be.
15.

Hang: Túlemészteni magad.
Jézus: Mások problémáit nem szabad túlságosan a szívedre venni, mert veszítesz az erődből. Csak az a feladatod, hogy vigasztalj és segíts.
16.

Hang: Életadó ajándék.
Jézus: Számodra életadó ajándék az Én Testem és Vérem.
17.
Kép: Egy templomban egy pap a papi széket az oltárhoz viszi, arra a helyre, ahol a papok az áldozatot szokták bemutatni
Hang: Gyorsan üljetek vissza!
Hang: Mind a hárman!
Jézus: A külsőséges újításokat sem kedvelem. A templom bútorai, tabernákulum, a székek, az oltár maradjanak a helyükön.
18.

Kép: Egy palota egy tisztáson, amelyet erdő vesz körbe.
Jézus: Az erdő a földi élet jelképe, a palota a tisztáson a Mennyország.
19.

Érzés: Az Úr az utamba állít olyan embereket, akiknek segítenem kell, és nem szabad őket kikerülnöm, mert az is az Úr tervében van.
Jézus: Választottjaim nem véletlenül találkoznak problémákkal, bűnökkel, szenvedéssel teli emberekkel. Én küldöm őket minden esetben. Boldoggá teszel, ha sohasem kerülöd ki őket, hanem átadod nekik az Én vigasztalásomat, segítő szeretetemet.
2017.12.17.
1.
Arról volt szó, hogy hétköznap alig vannak a templomban.
Érzés: A templom tele van Angyalokkal és Szentekkel.
Jézus: Én is szomorúan nézem, hogy naponta a 24 órából még egyetlen órát sem tudnak Velem tölteni gyermekeim. Jó az érzésed, mert ilyenkor Isten háza tele van Szentekkel, Angyalokkal, és dicsőítenek Engem az Oltáriszentségben.
2.
Kép: Egy piros gömb egy áttetsző zacskóban, majd ezt egy leány a szájába veszi.
Jézus: A lány a szentáldozáshoz járulók szimbóluma. A gömb a teljességé. A piros szín, amit határol a gömb, az Én szentséges Vérem, de nemcsak néhány cseppje, hanem az összes kiontott Vérem. Ahányszor áldozol, neked adom minden csepp Véremet.
3.
Szűzanya üzenetét olvastam a gyógynövényekkel kapcsolatban.
Kép: Sárga gyermekláncfű.
Jézus: E látomás arra hívja fel a figyelmedet, hogy Isten végtelen szeretetében már a teremtéskor gondolt előre betegségeitekre, és gyógyírt teremtett nektek a füvekben és a fákban.
4.
Kép: Egy kéz a levegőben, és kenyérdarabkákat szór a földre. A kéztől balra a földön egy kiskutya szalad felém.
Jézus: A kenyérdarabkákat hullató kéz a gondoskodó Mennyei Atya keze. Mint ahogy Ő gondoskodik mindig rólatok, nektek is úgy kell gondoskodni az állatokról.
5.
Kép: Egy valaki áll egy asztal felé fordulva.
Jézus: Sok gyermekem elé hiába helyezem szeretetem Isteni megnyilvánulásait, irgalmamat és a kegyelmeimet, elfordulnak tőle.
6.
Kép: Egy mikulás képe, kis mozaikkockákból kirakva.
Jézus: A mozaik Mikulás ti vagytok, engesztelők. Minden kis kocka 1-1 áldozatos, nagylelkű gyermekem. A kis kocka tele van áldozattal, lemondással, amit felajánlanak Nekem . Ez a sok nagylelkű gyermekem együtt lep meg Engem ajándékaival.
7.
Arról volt szó, hogy a mai világban azt sulykolják az emberbe, hogy legyen büszke arra, hogy ő kicsoda, mit ért el, és hogy mije van. De ez ellentétes az alázattal.
Kép: Mennyei Atya képe.
Jézus: A Mennyei Atya Saját képére teremtett benneteket, szerénynek, jónak, alázatosnak. De ti ezt az arcot besötétítettétek büszkeséggel, irigységgel, nagyravágyással.
8.
Hang: Művészi kérdés ez számodra.
Jézus: A művészet alkotómunka. Az igaz, hogy Én, az Isten alkottam meg az ember lelkét, de te folytatod az alkotást gyermekeimben.
9.
Luisa Piccarreta írásából: Az Úr Jézus kifejezte, hogy Isten mindent beleültetett az ember lelkébe, de a Földi életben jönnek fel a dolgok a felszínre. Nemcsak a lelki tulajdonságokra vonatkozik ez, hanem arra is, hogy az életben az ember mit hogyan vált valóra. Az Úrnak akkor van teltség érzete, ha az ember a földi életében megvalósítja azt, amit az Úr már korábban eltervezett vele.
Jézus: Nincs olyan teremtményem, akivel ne lenne valami tervem. Előre látom, mert ismerem a jövőt, hogy kiben mennyi erő van a rossz hajlamok legyőzésére, és látom, hogy van, aki valóra tudja váltani terveimet, és van, aki nem.
10.
Olvastam egy írásban: Jézus: Amikor hívnak, előlépek ott, ahol különben rejtve szoktam lenni.
Kép: Az Úr Jézus az árnyékban tartózkodik, rejtve, majd amikor hallja, hogy hívják, előlép.
Jézus: Aki úgy éli életét, hogy hátat fordít Nekem, és úgy látom, nincs szüksége Rám, az elől elrejtőzöm. De ha Rám talál, és hív, valahogy éreztetem vele jelenlétemet. Megjelenek a gondolataiban.
11.
Olvastam egy írásban: Jézus: Boldogok, kik már felismerték magukat, mint Belőlem való részt.
Kép: Egy felcsillanó fény.
Kép: Jézus teljes alakban.
Jézus: Csak az képes felismerni magában, hogy az Én részem, aki szívében első helyre tett Engem. Ugyanis, az ilyen gyermekem látja felcsillanni magában az Én lelki tulajdonságaimat.
12.
Olvastam az imával kapcsolatban: A gonosz a világosságtól menekül, és az erőt az Úr szavai által nyerjük.
Érzés: Minden egyes szó 1-1 erőt képvisel. Ha a kimondott szó nem egyezik a cselekedettel, a szó is, és a cselekedet is erejét veszti, mintha kioltanák egymást. De ha a kimondott szó és a cselekedet összecseng, a szóban és cselekedetben lévő erő felerősödik.
Jézus: Sokaknál azért nincs összhangban a kimondott szó a cselekedettel, mert nem olvassák, vagy nem hallják sosem az Én erőt adó szavaimat.
13.
Egy muzulmán férfi tanúságtételében arról beszélt, hogy amikor az Úr Jézus megjelent neki, olyannyira érezte az Úr irgalmát és kegyelmét, hogy fizikai megkönnyebbülést érzett magán, mintha kövek hullottak volna le és olvadtak le róla.
Pio atya: Ha látnánk a bűnt megtestesülni, nagyon megijednénk a látványtól.
Többen beszámoltak arról, hogy a pokolban látták látomásban: a lélek feji részét, és más bűnös testrészeit férgek mászták meg.
Gondolat: Ez azt jelenti, hogy a bűn lehúz, leláncol minket, míg a bűntől való megszabadulás, a szeretet, a fény a lelkünknek szinte szárnyakat ad, és felrepít.
Jézus: Gondolj arra kislányom, hogy mikor valami bűnt követsz el, megváltozik a hangulatod, nyomott, és szomorú leszel. Mintha valami súly lenne a szíveden, ami lehúzza. De ha a szentgyónásban megszabadulsz ettől a tehertől, könnyűvé válsz, és a szeretet szétárad a szívedben.
14.
Valtorta írásban: Jézus kifejezte, hogy ahogy az emberiség összes bűnét magára vette, és Őt keresztre feszítették, így az összes bűn keresztre lett feszítve, és Isten szeretetével égette el azt a kereszten, azaz az oltáron.
Gloria Polo tanúságtételéből: A bűn a gonoszé, ha az ember folyton bűnben él, és így távozik el a Földi életből, a gonosz joggal ráteheti a kezét az ember lelkére.
Gondolat: Mivel az Úr Jézus minden bűn árát kifizette, és kielégítette az Isteni Igazságszolgáltatást, így az ember az Úrnak kell, hogy visszaadja az adósságot az elkövetett bűneiért, de csak abban az esetben, ha elfogadja az Úr Jézust, mint Megváltót.
Jézus: Elfogatásomtól halálomig minden percben rátok gondolva, a jövőben elkövetendő bűneiteket égettem el, és e tevékenységem csúcspontja a felfeszítésem és haldoklásom volt. Nagyon hálásnak kell lennetek, mert ha ezt nem teszem meg, a pokol égetné bűneiteket lelketekkel együtt.
15.
Hang: Föláldozni magadat úgy, ahogy Nekem tetszik.
Jézus: Mivel szabad akaratod van, a te döntésedre bízom, hogy az áldozatokból, ami rád hárul, mennyit vállalsz magadra. Ha szíved úgy diktálja, teljesen föláldozhatod magadat, az egész életedet lelkek mentéséért. De bármikor jogodban áll a kínálkozó alkalmak közül ezt vagy azt az áldozatot visszautasítani. Ezzel viszont lelassítod a Mennybe vezető utat.
16.
Imádkoztam a politikusokért.
Kép: Egy politikus képe, az arcán látszik, hogy megenyhült.
Jézus: Imádságod a politikusokért, különösen, akik ártó szándékkal működnek, nem hiábavaló.
17.
Érzés: Vannak olyan egyének, akik, ha valamilyen problémájuk van, másokban találják meg problémájuknak okát, de magukban nehezen, vagy egyáltalán nem.
Jézus: Vannak, akik a gyóntatószékben is mások bűneit gyónják meg, ahelyett, hogy magukat tennék felelőssé saját elkövetett bűneikért.
18.
Azokért imádkoztam, akik valamiképp muszájból oltják ki mások életét, mint pl: háború, vagy saját hazájának megvédése.
Jézus: A haza védelmében elkövetett emberölés hasonlít ahhoz az önvédelemhez, mikor valakit egy orvgyilkos megtámad, és az illető önvédelemből lelövi. Ez a két eset az Én szememben nem számít bűnnek.
19.
A szívimáról volt szó, amikor nem betanult imákat mondunk, hanem az imák a szívünk-lelkünk mélyéről fakadnak.
Érzés: Az Úrnak nagyon tetszik ez az imaforma.
Jézus: A szóbeli imák és rózsafüzérek nagyon fontosak, és áldozat jellegük van. De a szívima, amely elmélkedésből és szemlélődésből áll, az imaéletnek egy magasabb fokozata. Olyan érzésem van ilyenkor, mintha Szívemet balzsammal kenegetnétek.
20.
Kép: Egy valaki előttem áll, egy kisbabát tart a karjában, és mutatja nekem.
Jézus: Édesanyám Karácsonyi hangulatot akar önteni beléd, Engem mutat neked, hogy gondolj sokat közelgő születésnapomra.
21.
Kép: Egy bebábozódott hernyó.
Jézus: A közömbös ismerőseidet jelképezem ezzel a bebábozódott hernyóval, olyan fokozatban van a lelkük, még nem tudnak kiszabadulni és felemelkedni a bűn béklyójából.
22.
Mária Julianna írásából: Jézus: Rettenetes az Élő Isten kezébe kerülni, mert Isten emésztő tűz.
Kép: A Mennyei Atya lehajol valakihez, és ölébe veszi.
Jézus: Milyen sokan vannak, akik nem gondolnak lelkük jövőjére. Eszükbe sem jut, hogy életük végén Isten elé kell állniuk, Aki nemcsak irgalmas, hanem igazságos is. Az ilyenek nem törődnek lelkükkel, és mikor számot kell adni, úgy találkoznak Istennel, mint rettenetes emésztő tűzzel. Ijedtükben szinte megsemmisülnek. A képen azt mutattam neked, hogy milyen más a sok buzgó, Istenfélő és Istenszerető lelki testvéred sorsa.
23.
Kép: Sárga nárcisz, a közepe olyan, mint egy kehely.
Jézus: A sárga nárcisz a hűséges lélek jelképe, melynek kelyhébe csepegtetem irgalmamat és szeretetemet.
24.
Kép: Karol Wojtyla bíboros ül egy asztalnál, és ír.
Jézus: II János Pál pápa már bíboros korában sokat gondolkodott egy összefoglaló nagy katolikus katekizmus megszerkesztésén. Már pápa volt, amikor létre hozott egy 12 tagú bizottságot Ratzinger bíboros vezetésével, és megbízta őket, hogy készítsék el a katekizmus alaptervezetét. A képen őt látod gondokba merülve.
25.
Hang: Még egyszer letagadják.
Kép: Egy felcsillanó fény.
Jézus: A torinoi halotti leplemet folyton vizsgálgatják, és a tudósok egy része újra és újra letagadja az igazi eredetét. Én, fényemmel meg fogom világítani értelmüket.
26.
Kép: Lenin dél-kelet felé néz.
Jézus: A politika ma is szembe állítja egymással a nagyhatalmakat. Oroszország szövetségest keres.
27.
TV-ben, a híradóban: A V4-ek ellenállnak a migrációnak
Hang: Nem szabad ezt megtenned.
Kép: Arany fény felcsillanása.
Jézus: Nem szabad a hamis szolidaritást vállalni, mert különben oda lesz az egész keresztény kultúra.
28.
Hang: Az Élő Vizek forrása.
Kép: Jézus a Szent Szívvel.
Jézus: Atyám és Én egyek vagyunk. Atyám Szíve és az Én Szívem is egy. Az Élő Vizek forrása a Mi Isteni Szívünkből ered. Ezzel itatunk téged már itt a Földön is, és ezzel itatunk tovább a Mennyben.
29.
Hang: Tessék megkérdezni, hogy tetszik-e, vagy nem!
Hang: Imádat.
Jézus: Az eldöntendő dolgokban kérd ki a véleményemet. Ne egyedül dönts. Ilyenkor imádat nagy figyelemmel hallgatom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése