2017 június17. Pebble:" A múlt éjjel volt egy álmom,amely olyan élénken él bennem, hogy felkeltem, mert az éjszakai álmom alatt sírtam és zokogtam. Az álmomban a Szűzanya is sírt! Az álom: Én egy nagy templomba léptem be. Amint mentem fel a lépcsőkön a Szűzanya úgy jelent nekem mint a Lourdesi Szűzanya. Letérdeltem és extázisba estem.A Szűzanya elkezdett beszélni hozzám.Ezt látva az emberek körém gyűltek, kiknek száma folyamatosan több ezerre nőtt. A Szűzanya a következőket mondta:" Fiam! Én azért jöttem, hogy gyermekeimet arra hívjam, hogy imádkozzanak papfiainkért. Imádkozzatok a pápáért (Ferenc pápa) a bíborosokért és a püspökökért, mert bűneiket, amelyeket Fiam Egyházába,fognak behozni megadásra fogja kényszeríteni az Egyházat.Gyermekeim, imádkozzátok a Szent Rózsafüzéremet!" Pebble: Ezen szavak után a Szűzanya elkezdett sírni. Annyira sírt, hogy könnyei patakokban folytak a padlóra, majd én is elkezdtem sírni. A Szűzanya kezében a Rózsafüzért tartotta.Annyira sírtam, hogy felébredtem. Amint felkeltem egy SMS üzenetet kaptam a telefonomra egy európai misztikustól, aki azt mondta, hogy Jézus azt kérdte, hogy a papokért különösen imádkozzunk, hogy megvédje őket. Jézus az Áldott Eucharisztia védelmét kéri.Ámen.

Szövegközi kép 1