2014. július 2., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'



A hitetek úgy lesz próbára téve, mint soha ezelőtt

2014. július 1. kedd, 20:20
Drága szeretett leányom, a szeretet, mely azon tanítványaimból árad ki, akik követnek Engem ebben az időben, mindent felölel. A köztetek lángoló fény az, ami fenntartja Szeretetemet, melyet mindenhol érezni lehet, ahol csak tisztelnek Engem. A Szentlélek továbbra is ki lesz árasztva földi Egyházamra, miközben az a megpróbáltatásokkal és gyötrelmekkel küzd, amelyekkel minden nap szembesül.
A sötétség szelleme azonban továbbra is nagy súllyal nehezedik a nemzetekre, miközben a gonosz ügynökei minden erőfeszítést megtesznek azért, hogy eltöröljék minden Nyomomat, Szavamat és Igaz Egyházamat a Föld színéről. Legyetek biztosak abban, függetlenül attól, hogy milyen nehéz a terhetek, hogy utazásotok minden lépésénél Én veletek Vagyok, mellettetek járok és segítek nektek a csapások leküzdésében. A hitetek úgy lesz próbára téve, mint soha ezelőtt, a bátorságotok talán időről – időre elhagy benneteket, állhatatosságotok a végsőkig próbára lesz téve és az Igazság részetekről történő elfogadása kihívásra kerül. Ki fognak kezdeni veletek, kigúnyolnak és kinevetnek majd benneteket, mindezt pedig azok gonosz tettei fogják okozni, kiket a Sátán használ fel, hogy Ellenem, Jézus Krisztus ellen harcoljanak. De semmi sem fogja Egyházamat – Igaz követőimet – elpusztítani.
Azok, akik engedelmesek maradnak Isten Igéjéhez, mint ahogy az már oly régóta létezik, továbbra is képviselni fognak Engem a Földön. Védelmem láthatatlan burokként fog betakarni benneteket és a hitetek sohasem fog meggyengülni, ha Isten Kardjával harcoltok.
Maradjatok hűek Hozzám és Fényem továbbra is le fog ragyogni az emberi nemre. Ígéretem az, hogy Egyházam sértetlen marad – bár kisebb lesz, mint most –, amíg az Úr Nagy Napja felvirrad.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése