2014. január 15., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Amíg Egyházam fenntartja Isten Szavát, engedelmesnek kell maradnotok Egyházamhoz

2014. január 14. kedd, 16:53
Drága szeretett leányom, amikor szolgáim, követőim és mindazok, akik vallják, hogy Tőlem valók azt mondják, hogy szeretnek Engem, ez két dolgot jelent: Ők szeretnek Engem, mert elfogadják Igémet és tisztelnek Engem azáltal, hogy megvallják az Igazságot.
Ha szerettek Engem, akkor hűek kell maradnotok Szent Szavamhoz. Ez azt jelenti, hogy minden Igazsággal kapcsolatos dologban engedelmeskedni kell Szavamnak. Amikor felszentelt szolgáimként Szavam Igazságát valljátok, akkor engedelmesnek kell maradnotok Isten Igéjéhez.
Amíg Egyházam fenntartja Isten Szavát, engedelmesnek kell maradnotok Egyházamhoz. De amikor eljön a nap, amikor azok, akik hatalommal rendelkeznek Egyházamban, többé már nem az Igazságot hirdetik, akkor nektek csak Velem szemben kell engedelmesnek maradnotok. Mert Én Vagyok az Egyház. Nélkülem, Jézusotok nélkül, nincs Egyház.
De amikor Szavamat meghamisítják és aztán átírják, akkor az többé már nem az Én Szavam. Ti egyedül csak Isten Igaz Szavának engedelmeskedhettek. Ha ti egy olyan új mesterkélt tant követnétek, ami Szent Szavam helyettesítőjeként fog szolgálni Egyházamban szerte a világon, akkor azok fognak megtagadni Engem, akik ezért a szentségtörésért felelősek. Csak azokhoz maradjatok engedelmesek, akik Isten Igéjét hirdetik, mert ha az már nem az Én Igém, akkor nem Istentől való.
Isten Igéje szent és sérthetetlen. Azt nem változtathatja meg soha senki. Az Egyházam iránti engedelmesség fontos. Az Isten Igéje iránti engedelmesség olyan dolog, ami meghatározza Keresztény mivoltotokat. Az a nap, amikor Isten Igéjét egy mesterkélt helyettesítővel cserélitek fel, az a nap lesz, amikor engedetlenek lesztek Isten Igéjével szemben.
Ti csak akkor maradhattok engedelmesek az Én Szememben, Földi Egyházamban, ha fenntartjátok az Igazságot. Sohasem szabad félnetek az Igazságot hirdetni, mert csak az Igazság fog szabaddá tenni benneteket.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése