2013. augusztus 16., péntek

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott legfrissebb üzenete

2013. augusztus 1. du. a kegyelem órájában itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek választottai! Most hozzátok szólok, akik szerettek Engem, és hűségesen kitartotok Mellettem. Most a nagy megrostálás ideje közeleg. Most kell tanúságot tenni Rólam. Ellenfelem azt hiszi, hogy győzelmet arathat Fölöttem, de ti lesztek az Én dicsőségem, akik mindvégig hűségesen kitartotok Mellettem, és megvallotok Engem, mint Isten egyszülött Fiát, a Messiást, és a ti Megváltótokat, a világ megtévesztett fiai előtt.
Gyermekeim! Most elérkezik a nagy keresztényüldözés ideje. Nem lehet többé kétfelé sántikálni. Vagy Hozzám tartoztok, Engem imádtok, és megtartjátok törvényeimet, vagy a fenevad előtt borultok le, és őt imádjátok. A világ urai erre fognak kényszeríteni benneteket. Ti, akik hűségesek maradtok Hozzám, Isteni Megváltótokhoz, rejtekbe kényszerültök. A rejtekben tudják majd csak igaz papjaim bemutatni a Szentmisét, és csak itt tudtok magatokhoz fogadni a Szentáldozásban. Csak a rejtekben tudtok imádni a legméltóságosabb Oltáriszentségben. A világ fiai beültetik a fenevadat templomaimba. Őt fogják imádni mindazok, akiket sikerült megtéveszteni vagy megfélemlíteni. Mert mindazok, akik számára fontosabb a földi karrier, vagy ez az élet, behódolnak neki. Erre mondtam: mindaz, aki meg akarja tartani életét, elveszíti azt. Ezek az emberek örökre elvesznek. Örökké az fogja őket gyötörni a pokol tüzében, akit itt imádtak és szolgáltak.
Gyermekeim! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Ez az élet rövid. Ha hűségesek maradtok Hozzám, üdvözítelek benneteket. Az örök boldogság vár rátok Atyám országában, ahol ragyogni fogtok, mint a nap.
Már mindenre felkészítettelek benneteket. Váltsátok tettekre szavaimat, amely megegyezik a Szentírással! Imádkozzatok pásztoraitokért, hogy fogadják be a Szentlélek megvilágosító kegyelmét! Hirdessék nektek mindazt, ami a Szentírásban van! Készítsenek fel benneteket dicsőséges visszajövetelemre, amely már a küszöbön van! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Bízzál Bennem! Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Ne foglalkozz e világi praktikákkal, jóslásokkal, mert az a sátántól van. Csak arra jó, hogy félrevezessenek, kifosszanak, és fogva tartsanak. Te egyedül csak Bennem bízzál! Higgyél ígéretemben: aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Adj át Nekem minden gondodat, szeretteidet, vágyadat, és a jövőt! Te ne akard előre tudni az eseményeket, mert ezeket Én irányítom, és Magamnak tartom fenn! Te csak hagyatkozz Rám, mint kisgyermek az édesanyjára! Bízzál Bennem! Helyezd bele minden kérésedet, és szeretteidet az Én irgalmas Szívembe! Bármit kérsz az irgalmasság órájában (du. 3-4 óra között) az Én kínszenvedéseim örök érdemeiért, megadom neked, ha az üdvösségeteket szolgálja. Így kérj Engem: „Imádott Jézusom! Te ebben az órában meghaltál értem a keresztfán. Kérlek, fogadd el az én életemet, amelyet felajánlok Neked, a Te mind nagyobb dicsőségedre!” Én elfogadom életedet, és indítani foglak mindarra, ami kedves Előttem. Megáldalak téged és szeretteidet az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. augusztus 2. Itthon nagyon sírtam…

Így imádkoztam: Jézusom, taposd el a kígyót! Ne engedd, hogy elrabolja gyermekeidet! Elmondtam az ördögűző imát, a Szent Mihály kezdetűt. Ekkor éreztem a lelkemben, hogy mindaz, aki ezt imádkozza, Isten védelme alatt áll. Ezután az Úr Jézus ezt mondta: „Én veletek vagyok minden nap. A rejtekben fogják bemutatni a Szentmisét. Vasárnaponként meg fogják ünnepelni.” (A rejtekben.)

2013. augusztus 3. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága kislányom! Az emberiség süket és vak. Éli világát. Csak a földi dolgokra irányul figyelmük. Életüket elfecsérelik, mert a fölösleges, mulandó dolgoknak szentelik. Engem, az élő Istent, Aki megváltottam őket, kihagynak az életükből. Úgy élnek, mintha ez az élet itt a földön örökké tartana. Csak erre a létre vannak berendezkedve. Engem megvetnek. Hátat fordítanak törvényeimnek, szentségeimmel nem élnek. Pedig türelmem ideje lejár. Irgalmasságomat felváltja igazságosságom. Jaj, azoknak, akiket nem talál készenlétben a halál. Számon kérem őket a kapott időről, kegyelmeiről, amelyeket nem fogadtak be, és örökre elvesznek. 
Kislányom, hirdesd! Elérkezik igazságosságom órája. Mindenkit megítélek tettei szerint. Aki eddig elmulasztotta, hogy törvényeim szerint éljen, térjen vissza Hozzám, amíg még lehetőséget adok rá! Ugyanezt kérem mindazoktól, akik hűtlenül elhagytak Engem.
Gyermekeim! Készüljetek! Tisztítsátok meg lelketeket a bűnbánat szentségében! Gyónjátok meg vétkeiteket, és tiszta lélekkel járuljatok a Szentáldozáshoz! Éljetek halálra készen! Kérjétek magatokra és másokra a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét! Csak ez az egy a fontos: éljetek szeretetben! Szeressetek Engem, Aki meghaltam értetek, mindenekfölött úgy, hogy nem követtek el bűnt! Felebarátaitokat pedig úgy, ahogyan Én szerettelek titeket! Ha így éltek, mindent megtettetek. Elnyeritek az örök boldogságot, amelyet Atyám azoknak ígért meg, akik Őt szeretik. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. augusztus 5. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

Most hozzátok szólok, akik szerettek és tiszteltek Engem. Már nem kell sokat várnotok. Hamarosan visszajövök dicsőségemben, és Magammal hozom jutalmamat. Tartsatok ki mindhalálig! Várjatok Engem szüntelen készenlétben! Az idő rövid. Beteljesülnek a próféciák. Rövid szenvedés után az örök boldogság vár rátok.
Így kérjetek Engem: Jézus, szabadító Urunk! Kérlek, szabadíts meg minket a sátán minden kísértésétől! Ne engedd, hogy úrrá legyen rajtunk! Taposd el a kígyót,  és tedd ártalmatlanná! Kötözd meg, és taszítsd a pokol fenekére! Nekünk pedig add meg a Te békédet és szeretetedet, hogy békében és nyugalomban éljünk! Téged dicsőítsünk és hálát adjunk Neked! Odaát pedig elnyerjük az örök életet!
Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. augusztus 6. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Nyisd ki a Szentírást! Ide nyílt ki: Titusz 2, 1. 3,1. „Te…azt hirdesd, ami az üdvös tanításnak megfelel. Figyelmeztesd őket…”
Jézus: Hirdesd üzeneteimet az embereknek! Akkor is, ha megvetnek érte. Figyelmeztesd őket, mert az idő közel. Eljön ítéletem erre a világra. Akkor minden lángba borul, és elhamvad. Nem marad más, csak a cselekedeteitek, amelyeket magatokkal hoztok ítélőszékem elé. Térjetek meg! Úgy várjatok Engem, mint az okos szüzek!”

2013. augusztus 6. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Most nagy események előtt álltok. Éljetek szüntelen készenlétben, mert hirtelen fognak változni az események. Készüljetek! Ne mondjátok, hogy nem történik semmi, és késnek a próféciák beteljesedései. Inkább annak örüljetek, hogy még mindig van naponta Szentmise és gyóntatás. Ha majd bekövetkeznek a próféciák, vissza fogjátok sírni ezeket a napokat. Inkább örüljetek a kapott lehetőségeknek! Használjátok ki az alkalmakat! Menjetek Szentmisére, és rendszeresen, legalább havonta gyónjatok, és járuljatok naponta a Szentáldozáshoz! Úgy fogadjatok Engem a szívetekbe, mint végső útravalótokat, mert halálotok óráján Én leszek a ti védelmezőtök. Én foglak megóvni a pokoli hordáktól, amelyek a legjobban az utolsó órában fognak támadni benneteket. Felsorolják az életetekben elkövetett bűneiteket, amelyekre éppen ők vettek rá, és erőszakkal le akarnak majd rántani benneteket a pokolba. De Én mindazok mellett állok, akik segítségül hívnak Engem, és ezt mondom az ördögöknek: Távozzatok! Vagy ti ontottátok véreteket ezért az emberért? Én Szent Véremmel megtisztítottam, és beviszem őt Atyám házába. Ekkor mind eltakarodnak. Már csak ketten maradunk, a lélek és Én. Akkor átkarolom ezt a bűnét megbánó és irgalmamért esdeklő embert. Irgalmas Szívemre ölelem, és beviszem őt az Atyai házba. Ha szüksége van rá, akkor a tisztítótűzben kielégíti igazságosságomat, vagyis elégtételt ad bűneiért, és utána jön be a mennybe. Mondom nektek gyermekeim, nagy kegyelem az egymásért mondott ima. Lelkeket ment meg az örök életre. 
Imádkozzatok egymásért, és saját magatokért is! Így kérjetek Engem: Jézus, szabadító Istenünk! Őrizz meg minket a kísértéstől! Ments meg az elbukástól! Add, hogy mindig, minden élethelyzetben Melletted döntsünk! Inkább akarjunk meghalni, mint vétkezni!
Kérjétek el Tőlem a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét! Imádkozzátok az irgalmasság rózsafüzért! A kegyelem órájában, délután 3-4 óra között pedig az Én kínszenvedéseim örök érdemeiért kérjétek bűneitek bocsánatát, és az örök életet mind magatok és mások számára! Erre az imára minden kegyelmet megadok, ami az üdvösségetekre válik. Kérjetek és kaptok! Járuljatok az értetek kiontott drága Szent Vérhez! Kérjétek magatokra Szent Vérem kegyelmét, amely távol tartja a gonoszt, és megadja nektek az üdvösséget! Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. augusztus 13. a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Az idő eljött. Ítélet alatt áll ez a világ. Egyik természeti katasztrófa a másikat éri. Ha nem tértek meg, ez csak rosszabb lesz, én nagyon sokan meg fognak halni. De Én azt mondom nektek: ne a testi haláltól féljetek, hanem a bűntől, ami a lélek halálát okozza, és ez az örök kárhozat. Ne kövessetek el bűnt! Éljetek tiszta, önzetlen szeretetben! Elsősorban Istent szeressétek, Akinek örök szeretetéből léteztek. Ő hívott létre benneteket. Gondoskodik rólatok, és helyet készített nektek a mennyben. De ezt a helyet ki kell érdemelni. Atyám azoknak készítette országát, akik Őt szeretik. Elküldött Engem, az Ő egyszülött Fiát, Aki megtestesültem a Szentlélek erejéből Szeplőtelen Szűz Anyám méhében. Én vagyok a megtestesült Ige, a második Isteni Személy. Én nyilatkoztattam ki számotokra Atyám Igéjét. Én ismertettem meg veletek Atyámat, Aki végtelen szeretet és irgalom. De csak azokhoz, akik megtartják törvényeit. Akik bűnben élnek, azokat megfenyíti. Így akarja visszatéríteni őket a jó útra. De ha ennek ellenére sem akarnak megváltozni, magukra hagyja őket. Kiszolgáltatja annak, akit választottak maguknak, és akit szolgálnak, vagyis a sátánnak. Atyám nagy méltóságra teremtette az embert. Saját képére és hasonlatosságára. Értelmet és szabad akaratot adott neki, és Ő ezt a legmesszebb menőkig tiszteletben tartja. Engem küldött le hozzátok, hogy megismertessem veletek a tanítást, amely az örök életre visz. Ez az Evangélium. De ezt nektek kell tettekre váltani. Isten senkire sem erőlteti rá Magát. Rátok bízza a döntést. 
Gyermekeim! Az életetek rövid. Nem tudjátok, mikor toppan be váratlanul a halál. Ezért éljetek szüntelen készenlétben! Tisztítsátok meg lelketeket a Szentgyónás Szentségében! Mossátok tisztára az Én drága Szent Véremben! Járuljatok gyakran drága Szent Testem és Vérem vételéhez, a Szentáldozáshoz! Ha így éltek, nincs mitől félnetek. Akkor Én irányítom lépteiteket, és megérkeztek az örök fénybe, az örök boldogságba, az Isten dicsőségébe.
Gyermekeim! Fogadjátok meg szavamat! Az óra itt van. Rövid idő, és megrostálom a népeket mind. Különválasztom a búzát a konkolytól. Isteni ítélőszékem előtt mindnyájatoknak színt kell vallani. Térjetek meg! Tartsatok bűnbánatot! Kövessetek Engem az önmegtagadásban és a kereszthordozásban, mert erre hívtalak meg benneteket! Erre áldalak meg mindnyájatokat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. augusztus 15. délután a kegyelem órájában itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Ma Nagyboldogasszony ünnepe van. Szent Édesanyám mennybevételének az ünnepe. Ő hatalmas közbenjárótok Nálam a mennyben. Kérjétek Őt bátran! Minden ügyeteket tárjátok elé! Fogjátok meg Édesanyai kezét! Burkolózzatok bele Szeplőtelen Szívébe és az Ő palástjába, melyet mindazokra ráterít, akik kérik Tőle. Ma különösen kérjétek el mindazokat a kegyelmeket, amelyek segítenek benneteket abban, hogy ti is ott legyetek Vele együtt a mennyben, és lássátok dicsőségemet, ahogyan ezt Atyámtól kértem főpapi imámban. (János 17, 24.)
Drága gyermekeim! Mondom nektek: ez az egyetlen dolgotok a földön, hogy megszerezzétek az örök üdvösséget a magatok, a rátok bízott személyek, és minél több lélek számára. Ha ezt eléritek, mindent megtettetek. Nem az számít, hogy milyen karriert futtok be a földön, vagy mennyi vagyont gyűjtötök. Ne ezekre pazaroljátok az erőtöket és az időtöket! Ezek mind itt maradnak, és elvesztitek. Inkább váltsátok tettekre szavaimat, amelyeket az Evangéliumban olvashattok! Éljetek életszentségben! Szeressétek Istent mindenekfölött úgy, hogy megtartjátok törvényeit, és gyakoroljátok a felebaráti szeretetet mindenkivel, legfőképpen azokkal, akik közel állnak hozzátok! Segítsétek a rászorulókat, mindenekelőtt hittestvéreiteket! Ha ezeket megteszitek, elnyeritek az örök életet. 
Gyermekeim! Azért beszélek nektek ennyit az életszentségről, mert sajnos sokan nem így élnek. Istenük a has, és azzal dicsekszenek, amit szégyellniük kellene. Pedig hirtelen csap le rájuk a halál, amit nem várnak, és az ilyenek sorsa az örök kárhozat. Ó, ha látnátok, milyen sokan kárhoznak el, és hogy a pokolban mennyit kell szenvedni örökkön örökké! Ettől akarlak megóvni benneteket. Ne a mának éljetek, hanem a holnapnak! A jövőre gondoljatok, ami földi életetek után következik. Igyekezzetek elnyerni az örök boldogságot! Ennek rendeljétek alá földi életeteket! Tagadjátok meg magatokat, így teljesítsétek Isten törvényeit! Hordozzátok, és le ne tegyétek mindennapjaitok kis keresztjeit! Ezzel érdemeljétek ki örök jutalmatokat a mennyben a magatok, és mások számára! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése