2013. május 15., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Azok, akik az Előttem lévő próféták által lefektetett Isteni Szót követték, voltak az elsők, akik leköptek Engem

2013. május 14. kedd 21:00
Drága szeretett leányom, a következőket azoknak a szolgáimnak mondom közületek, akik azért szenvednek, mert hisznek ezekben a Mennyei Üzenetekben.
Szenvedésetek nehéz ugyan, mégis tudnotok kell, hogy ti Ajándékommal vagytok megáldva, amelyet azért kaptatok, hogy segítsen megnyitni szemeteket az Igazságra. A durva bánásmód, amelyet majd el kell viselnetek, mert hűségesek vagytok ezekhez az Üzenetekhez, a hozzátok közelállók részéről fog érkezni. Különösen azon sok felszentelt szolgám fog a legtöbbet zaklatni benneteket, akik elutasítják, hogy ezen Szent Szavam által keressenek Engem. Benneteket gyalázni, ócsárolni, provokálni, kritizálni és gúnyolni fognak, és mégis ugyanezek az emberek vallják azt, hogy az Én Nevemben beszélnek.
Nektek éppúgy el kell viselnetek ezt a fájdalmat, ahogyan azt apostolaim és tanítványaim is elviselték. A földön töltött időm során, kidobtak Engem Isten Templomából. Tanítványaimat figyelmeztették, hogy tartsák magukat távol Tőlem, vagy az Egyházból való száműzetéssel szembesülnek, ha továbbra is Velem mutatkoznak. Amikor Szent Szavamat szólták és tanításaimat terjesztették, akkor megfenyegették és bizonyos esetekben megkorbácsolták őket. Nyilvánosan meghurcolták őket. Azok, akik az Előttem lévő próféták által lefektetett Isteni Szót követték, voltak az elsők, akik leköptek Engem. A haragjukat az a tény okozta, hogy Én az Igazságot mondtam, mert ők az Igazságot nem akarták hallani. Ez megrémisztette őket és kényelmetlen volt számukra.
Mennybemenetelem után a Szentlélekkel eltelt Apostolaimat sokan azok közül gyűlölték, akik részt vettek a templomi szertartásokon. És bár nagy volt a szenvedésük, s az ellenzék hangja hangosan üvöltött a jelenlétükben, de ennek nem volt jelentősége.
Semmi sem akadályozhatja meg Szavam terjedését. Egy hang sem lesz elég hangos ahhoz. Egy érv sem lesz elég hitelt érdemlő. Egy méreg sem lesz elég erős. Hatalmamat nem lehet meghódítani. Szentlelkem lelkek milliárdjait fogja Új Paradicsomom biztonságába vonzani. Az elégedetlenség minden hangja le lesz csendesítve, és minden ellenzék el lesz hallgattatva, mert Atyám beavatkozása biztosítani fogja, hogy minden tüskebokor és minden leomlott szikla, mely szétszórva hever az Igazság útján, megsemmisüljön.
Csak az Én Hangom fog megmaradni. Az lesz az egyetlen Hatalommal rendelkező Hang, mely fennmarad majd, és aztán a Nagy Nap el fog jönni.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése