2011. március 14., hétfő

Urunk Jézus Krisztus üzenete Veronika Márta által

A szeretetláng látomás értelmezése 2011.03.01.

Szűzanya: Gyermekem, amit most mutattam neked, jól vésd a szívedbe! Szeretetlángom imátoknak, virrasztásotoknak, böjtötöknek köszönhetően egyre jobban terjed a Földön. Ha kitartóak és hűségesek lesztek, az én Szeretetlángom egyre erősebb lánccá alakul át, amit az ellenség nem tud áttörni.
Gyermekem, szeretetlángommal át akarom ölelni a Földet és meg akarom tisztítani a bűntől. Engedtem neked látni, hogy szeretetlángom hogy fog terjedni a Földön, hogy fog benneteket összekötni. Egyre jobban össze fog benneteket kapcsolni, és így egy hosszú erős láncot fogtok alkotni. Ezt a láncot az én anyai, tiszta, szeplőtelen Szívem lángja fogja átitatni, amely oly erős kötelék lesz köztetek és én köztem, hogy az ellenség egyből elfutamodik, és a pokol kapuja is bezáródik. Szeretetlángom oly tiszta és egyszerű, hogy a Föld minden zugát meg fogja tisztítani. Csak hinnetek és bíznotok kell anyai szeretetemben, és a Szentháromság szeretetében. Szeretetlángommal egységet és békét szeretnék kötni köztetek. Gyermekem, csak a Szeretetláng terjedése mentheti meg a Földet a bűntől és a szennytől. Szeretetlángom oly erős, hogy a pokol kapuját is örökre bezárhatom, és onnan többé egy lélek nem juthat ki. De ehhez össze kell fognotok: imádkoznotok, virrasztanotok, böjtölnötök kell. Szeretetlángomat terjeszteni kell az emberek között! A pislákoló tüzet lángra kell lobbantanotok, és a lángra úgy kell vigyáznotok, mint az életetekre. Fiam ezt mondja nektek. "Virrasszatok, mert nem tudjátok, mikor jön el az idő! Bízzatok, és fogjátok erősen a kezünket, és imádkozzatok velem együtt." Gyermekem, nem szabad megijednednetek semmilyen akadálytól, mert mi, égiek, veletek vagyunk, csak bízzatok bennünk. Ha elfáradtok, vagy meginogtok, erősen kapaszkodjatok Szeretetlángomba, és még kitartóbban imádkozzatok! Kérjétek a Szentháromság oltalmát, és bízzatok bennünk! Én pedig, Édesanyátok, szeretetlángom erejével körülölellek, és megoltalmazlak titeket a gonosz hatalmától. Kérlek titeket, gyermekem, terjesszétek az én Szeretetlángom erejét és oltalmát, és vezessetek minél több lelket az én Szeretetlángomhoz! Bízzatok anyai szeretetemben és oltalmamban! Megáldalak bennetek Szeretetlángom erejével és tisztaságával, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-uezenetek/0301-ertelmezes


A Szűzanya és angyalok segítik az engesztelőket

Szűzanya: Őrangyalokat állítottam Nagy Magyarország határaira. Kört alkotnak, és mindegyik kezében egy réz kanna van, amely kifogyhatatlan olajjal van megtöltve. Engesztelő gyermekeim kannáiból, ha kiürül az olaj, oda tudnak menni az angyalokhoz, és kérhetik, hogy adjanak nekik ebből az olajból. Szeretetlángom ne aludjék ki! Őrizzétek a lángot, amit körétek vontam, és meggyújtottam anyai szívemből! Nagy Magyarország közepébe három kelyhet helyeztem. Az elsőbe könnyeiteket, a másodikba kéréseiteket, a harmadikba áldozataitokat gyűjtöm össze. Ha megtelnek, én szerető Édesanyátok Mennyei Atyátokhoz viszem. Megkérem, alakítsa át kegyelemmé az eltévedt lelkek megmentésére. A három kehely felett egy kereszt van, és rajta a Szentháromság jele. A kereszt és a jel közepéből fény árad, hogy a sötétségben is utat tudjon mutatni az eltévedt lelkeknek. Ti csak imádkozzatok, gyermekeim, és terjesszétek szeretetlángomat, és mentsétek a lelkeket! Én anyai pártfogásommal vezetlek titeket és palástommal fedlek be. Ne féljetek, imádkozzatok, vezekeljetek, böjtöljetek és virrasszatok! Legyetek kitartóak, állhatatosak és éberek! Ne lankadjatok, ne szűnjenek buzgó imáitok! Egyesüljetek velünk, mentsétek a lelkeket velem, és vigyük együtt a őket Fiamhoz, és a Mennyei Atya elé. Veletek vagyok a világ végezetéig. Megáldalak titeket tiszta anyai szeretetemmel és oltalmammal.Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.
2011.03.13.                                                                                Veronika Márta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése