2010. november 24., szerda

2010.11.23.

2010. november 23. Kedd

Megkérdeztem drága Jézusomtól, hogy elmondhatom-e ezeket, a szép kegyelmeket egy ismerősömnek, akivel nemsokára találkozni fogok. Jézus: Drága gyermekem, X egy nagyon kedves választottam. Mivel őt is ugyanúgy szeretem, mint benneteket megengedem, hogy elmondhasd neki nagy lelki örömeidet. Én valóságosan ott leszek köztetek, és örömmel fogom hallgatni a ti beszélgetéseiteket, melyek Szent Szívemnek nagy vigasztalást nyújtanak rengeteg közömbös és hitetlen gyermekem mellett. Imádkozz értük gyermekem, mert nagy szükségük van rá! Ellenségem, a gonosz, milliónyi gyermekem lelkét rabolja el tőlem, és az örök kárhozatba viszi őket. Mivel szabad akaratuk döntése az én akaratommal ellentétes, ezért nem tehetek értük semmit. Mert végtelen szeretetem tiszteletben tartja döntésüket. De a ti engesztelő imáitok hatására megkaphatják tőlem a kegyelmet, hogy megtérhessenek.

Újból tervezzük, hogy decemberben elmegyünk Kadarkútra. Megkérdeztem erről drága Jézusom véleményét. Jézus: Drága gyermekem! Terveitekre és utazásotokra áldásomat adom. Mert Mi, Égiek, mindig tárt karokkal várunk benneteket a kadarkúti engesztelésre. Gyermekem, bízz bennem, mert gondoskodni fogok mindenről, hogy újból találkozhassatok és beszélgethessetek választottammal.

Megkérdeztem a drágalátos Szűzanyát, hogy-hogy mindig mosolyogva látom őt? Szűzanya: Drága gyermekem, arcom sugározza Mennyei Atyám szeretetét felétek, mely számomra mennyei örömöt jelent. Mosolygok gyermekem, mert ezzel a szeretet cselekedettel is példát mutatok nektek. Szent Fiam boldognak akar látni benneteket, nem pedig szomorúnak. Elmondom neked, gyermekem, hogy a Mennyországban mindenki boldog és mosolyog. Meg kell tanulnotok, hogy a földön nektek is sugározni kell a Mennyország örömét, mivel ti is megtaláltátok földi boldogságotokat, vagyis Szent Fiamat. Ezek által is úgy fognak rátok tekinteni az emberek, mint egy igazi keresztényre.

Megkérdeztem az Út egy választottja által, hogy mi legyen a naplóm címe. Jézus: A naplód címe ez legyen: Égi Kegyelmek Zápora.

Majd azt is megkérdeztem az Úr Jézustól, hogy mit jelentenek az égi jelek, melyeket Nagyfaluban láttam. Jézus:
1.    Véremet ontottam értetek: ezt jelenti a szent ostya a piros fénnyel a napban.
2.    Az új világ teremtésekor e régi nap megsemmisül.
3.    Piros fény: sok halott lesz a Figyelmeztetéskor.


Néha aggódom, hogy vajon mindig tisztán kapom-e a válaszokat az Égiektől. Jézus: Ne aggódj gyermekem, bízz Bennem! Mert minden válasz, melyet Tőlünk kapsz, az nem a te gondolatod, hanem Én ültetem bele kicsi értelmedbe és szívedbe.

Szentmisén való szentáldozás
Látomásban a Szűzanya áldoztatott meg bennünket. Kék ruhában és fehér fátyolban, mosolyogva adta nekünk a szent ostyát.

Szentmise végén
Nagyon szomorú voltam. Látomásban én és édesanyám az Úr Jézus és a Szűzanya előtt térdeltünk. Mindketten megsimogatták arcunkat majd homlokunkra egy keresztet rajzoltak. Meglepetésemre a Szűzanya kedves hangját hallottam, mely nagy vigasztalást nyújtott nekem. Ezt mondta: Ne sírj gyermekem! Mert mi melletted vagyunk. Vigasztaljon benneteket jelenlétünk.

Később megkérdeztem a Szűzanyát, hogy-hogy mindig a medjugorjei Szűzanyaként látom őt. Szűzanya: Drága gyermekem! Azért látsz engem úgy, mint a medjugorjei Szűzanyát, mert szívedben Én vagyok a Béke Királynője. Elárasztalak téged gyermekem a békémmel, mely megvéd ellenségem kísértéseitől. Akinek szívébe béke uralkodik, annak lelkében nem tud kárt tenni a gonosz.

A megpróbáltatásokról, próbatételekről gondolkodtam. Mennyei Atya: Drága gyermekem! Azért engedem meg ezeket, mert próbára akarom tenni hűségeteket. Próbára teszlek benneteket, hogy vajon mindig megmaradtok-e kitartásotokban, hűségetekben és az irántam való szeretetben, és ha jól kiálljátok a próbát, akkor nagy kegyelemmel foglak megáldani benneteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése