2010. november 8., hétfő

2010.11.07.

2010. november 7. Vasárnap
Reggel elmentünk a szentmisére. Nagy meglepődésemre, a szentmise elején volt egy belső látomásom. A szentmise kezdetekor szép karizmatikus énekeket énekeltünk, alig tudom kifejezni szavakkal, amit láttam. Láttam az Úrjézust, az Irgalmas Jézusként. Kitárt karokkal és nagy szeretettel köszöntött bennünket, gyermekeit, akik részt vettünk a szentmise áldozatában. Utána fehér ruhában láttam Jézust, koronával a fején, tárt karokkal és szeretettel nézett ránk. Az evangélium előtt láttam Jézust, ahogyan odamegy a szószékhez és Ő maga olvassa fel nekünk az evangéliumot.
Amikor énekeltük a „Szent vagy”-ot, láttam Jézust: fehér ruhában jött lefelé hozzánk, és angyalok seregei vették körül mély szeretettel és imádattal.
Az úrfelmutatáskor láttam Jézust meghalni a kereszten. Szentmise végén láttam Őt az égben aranyszínű ruhában, mögötte volt a Mennyei Atya, mellette pedig a Szentlélek galamb alakban. Jézus megáldott minket az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében.
Szentmise után megkérdeztem Jézust, kitaláltam-e mindezt, vagy képzelődtem? Jézus: Drága gyermekem! Hidd el, nem képzelődtél! Megmutattam neked, mi történik a szentmise egyes részeiben.
Ma felhívtam egy kedves ismerősömet. Megkérdeztem általa Jézust, hogy vajon megkaptam-e a látomás kegyelmét? Jézus ezt mondta rajta keresztül. Drága kislányom, te este megkaptad első látomásodat. Az ezt követő többi látomás is mind tőlem való lesz. Végtelen szeretetemet irántad nem tudtam tovább magamban tartani, még sok kegyelemben lesz részed.
Nagyon boldog voltam. Este bementem a konyhába és láttam Jézust ott ülni az egyik széken. Vacsora előtt újból láttam Jézust, és azt mondta: imádkozzunk, és kérjük áldását az ételre és mindenre, mert mindent neki köszönhetünk. Elmondtuk az imát és Jézus mosolyogva megáldott minket. Amikor megcsókoltam Jézus Szent Sebeit a feszületen, Jézus mellettem állt és mosolygott rám.
Szűzanya: 7. Parancs: Ne lopj!
Drága gyermekem! Sajnos az egész világon elterjedt a bűnözés és nagyon gyakori a lopás. Miért lopnak az emberek? Ennek sok oka van. Vannak, akiknek nincsen pénzük, de nem akarnak dolgozni, ezért inkább lopnak.
Aki e parancsolat ellen vét, az súlyos bűnt követ el! De nem csak tárgyakat, járműveket vagy pénzt lehet lopni. Mert testileg és lelkileg is el lehet lopni például egy lánynak a szüzességét azáltal, hogy megerőszakolják. Aki ezt a mocskos bűnt elköveti, annak az Úr sosem felejti el ezt a cselekedetét és halála óráján, ha nem bánja meg bűnét, találkozni fog Isten haragjával és igazságosságával. Ne akarjátok megismerni az Urat az Ő igazságosságában, mert lelketek könnyen elkárhozhat. Gyermekeim, tanuljatok meg becsületesen élni, dolgozni, hogy ne kelljen lopnotok! Higgyétek el, ha egész életetekben becsületesen éltek, az Úr jóságában elhalmoz benneteket sok-sok kegyelemmel, mely lelketek javára szolgál. Éljetek tisztességesen és becsületesen! Törekedjetek betartani ezt a parancsolatot! Most pedig édesanyai áldásommal megáldalak a jó és becsületes élet lelkületével az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében. Amen.
Megkérdeztem Jézust, hogyan tudom meghálálni neki ezeket a csodálatos kegyelmeket? Jézus: Szeress Engem gyermekem! Szereteteddel mindent meg tudsz hálálni nekem!
Édesanyámnak elmondtam, hogy Jézus ott van köztünk, édesanyám letérdelt az Úr előtt. Én pedig láttam Jézust, ahogyan előtte áll, mosolyogva lehajolt hozzá és megsimogatta a fejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése