2010. október 1., péntek

Meglátja szavaim hatalmát e világ!
2010. 09. 20.


Gyermekem! Szólítalak téged. Keresed vezetésemet. Aki Tőlem vár választ, csakis a szeretet, a szív szavát választhatja. Bízzál a legbensőben!
A világ jelenlegi állapota válságos! Még nincs a nyilvánosság elé tárva ennek mélysége.
Vártam, gyermekeimre vártam, hogy jöjjenek, Hozzám jöjjenek valamennyien! A szíveteket kétség és félelem uralja. Nem hisznek Nevemben, áldozatom erejében, hogy fordítsa lelküket, hogy hittel Hozzám lépjenek.
/ Az Úr Jézus arcának püspökladányi kirajzolódása után, egy üzenetében azt szólta, hogy várja a világ vezetőinek válaszát. / 
A világ vezetőinek válasza hazátokra nézve egyértelmű volt. Az energiafegyverek léteznek.
Olyan technikai megoldások, melyekről az emberiség nagy részének nincs tudomása.
Jelenleg a Föld gazdasági lerombolása folyik, természeti úton!  Azonnal megállíthatnám minden történését, de gyermekeimért nem tehetem. Ezért kell néktek felnövekednetek Bennem, hogy általatok cselekedhessek! A világ vezetői nem tudtak egy egységes béketervben megállapodni.  Az emberiség jelenlegi állapota szerint alkalmatlan a szeretet világaira! Az önzése mérhetetlen! Milliók szenvednek egy-egy ember bűne miatt, mert a sötétség világainak értékrendjét követik. Hatalmi érdekekért a Föld léte most a tét!
Nem engedhetem, hogy szeretett bolygóm, ami az Én birtokom, az önző emberi lelkek befolyása miatt a pokol bugyraivá váljon!
Nekem adatott a cselekvés hatalma!
Felteszem mégegyszer a kérdést-e világnak, mit válaszoltok?
- Jöttök-e Hozzám, kegyelemben, hogy fényvilágaim részesei lehessetek?
- Alázatos, szerető szívvel magatok mögött tudjátok-e hagyni birtoklási vágyatok,
   hatalomittas gondolataitok?
- Még most is itt akarjátok álmaitokat beteljesíteni? A káosz és sötétség világában?
- Akarjátok-e még a vérrel és verítékkel átkait magatokon tartani?
- Értitek-e végre, hogy a kegyelem Én vagyok?

Nyílnak az égi aranykapuk, hívlak mindannyiótokat! Az idő utolsó cseppjei folynak el felettetek! Az utolsó idők utolsó perceiben kiáltok hozzátok, Gyermekeim!
Elmebeli okoskodásotok káoszától hangos a világ! Valamennyi jobban érti a másiknál, Hozzám hogyan jöjjetek!
Mit tanítottam Én néktek? A szívben, a szívben lépjetek Hozzám közelebb! A másikat többre tartva magatoknál! Úgy szeressetek Engem, hogy a hitetek Bennem gyermeki, szívetek alázatos legyen a kegyelem felé!
Hogyan akartok Hozzám találni, s Bennem megállni szív nélkül? Az „én akarom” erejében soha el nem érhettek! Ez nem erő, hanem a sötétség béklyója rajtatok. Azt a teremtő erőt, mellyel, mint gyermekeim rendelkeztek, szétszórja bennetek, önös egyéni célok, egyéni utak felé. Így annyira önös és káoszba fulladó lesz, hogy szétszakítja világotok.
Tanítalak benneteket 2000 éve szavaimmal, cselekedeteimmel, hogy az Atyai Szívben növekedjetek! Ennek egységében, fényében élhetitek csak meg áldásként azt a teremtő erőt, melynek birtokosai vagytok.
Tudósaitok az anyag részeiben keresnek Engem, és az anyag hatalmával akarnak legyőzni Engem! A Föld kritikus pontjához érkezett, a rajta élő emberiség önzése miatt! A sátáni elv mérgezi elméteket, megfagyasztja szíveteket! Elindult a végső visszaszámlálás!
Ellenfelem színrelépésének előkészítése zajlik. Olyan jelenségeket hívnak életre a természetben, amelyről elhitetik, hogy az Én haragom felétek! Tönkreteszik szántóföldjeiteket, terményeiteket, kiszolgáltatott helyzetet létrehozva, hogy az ő színrelépését elősegítsék. Figyeljetek! 
A káosz egyre nagyobb lesz a Földön, úgy a gazdaságban, mint a fejekben. Ismert jellemzői ezek a sötét világok eszközeinek. Az őszinteség, nyíltság, egyenesség a fény világainak értékéhez tartozik.
Ezért szólítom újra és újra gyermekeimet! Halásszatok, emberhalászok legyetek! Világítsatok, amíg tehetitek! Hozzátok Hozzám a lelkeket, nyissátok meg a szíveket, mutassatok utat!
Általam és Bennem cselekedjetek! Aki nem érti ezt, nem kapta meg Szellemem vezetését, amellyel elpecsételtelek benneteket. Ez azért történhetett meg, mert önös gondolataitok nem engednek Engem közelebb.
Hogyan akarjátok, hogy egy kupát színborral töltsek fel, a szőlőtő termésével, ha nem ürítitek ki attól a zavaros víztől, amit a színbor helyett benne tartatok? Ezt csak alázatos Rám figyeléssel és hittel tehetitek. El kell hinnetek, hogy amit ti tiszta víznek gondoltok és szomjatok oltjátok vele, ezzel tápláljátok lelketek, nem válik hasznotokra! Bár szomjatokat oltja, elméteket kielégíti, lelketeket megnyugtatja.
Amikor hisztek Nékem, elhiszitek, hogy a kupában színbor kerülhet, és engeditek a zavaros víz helyét ezzel feltölteni, ekkor kerültök az Én szellemi vezetésem alá.
Ez az igazi szeretetcselekedet, melyet elvárok tőletek! A szeretet legfőbb betöltése, hogy alázattal fordultok az Akaratomhoz, az Én Igémnek kegyelem általi befogadásához és megtartásához. 

Bizony mondom néktek: újra meglátja szavaim hatalmát e világ!

Békém legyen veletek!

Jézus Krisztus

-Anael-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése