Jennifer által Urunk Jézus Krisztus
2022. szeptember 17.

14:24.

"Gyermekem, sokan kérdezik tőled, hol vannak szavaim, miért hallgat a Megváltód? Gyermekem, ott vagyok, ahol mindig is voltam - a tabernákulum csendjében ülve. Várom a lelkeket az imádásban, és mégis ki jön? Azt kérdezem Gyermekeim, keresitek-e Megváltótokat? Üldöztök egy olyan világot, amelyet eláraszt a gonosz? A dagály megfordult, és Gyermekeimnek figyelniük kell a figyelmeztetésekre, amelyek mindenütt ott vannak körülöttük. A Sátán a félelem eszközeivel igyekszik minél több lelket megszerezni. Társait a föld minden szegletére rászabadította, hogy káoszt és zűrzavart okozzon. Elárasztotta Egyházam falait, és magával fogja vinni azokat, akik engedelmeskedtek gonoszságának. Gyermekeim, ne féljetek, mert ahogyan én mondtam Péternek, a pokol kapui soha nem fognak Egyházam ellen győzedelmeskedni. Ez az egyetlen hely, ahol a menny és a föld egyesül, mert jelen vagyok Testben, Vérben, Lélekben és Istenségben. Azok Egyházamban, akik hagyták, hogy a gonosz behatoljon a szívükbe, és sok lelket vezettek a rossz útra, meg fogják látni útjaik hibáit. Azért jöttem, hogy elmondjam nektek, hogy nagy változás kezd kibontakozni, és ahol ez Egyházamban kezdődik, onnan fog szétáradni az egész világon. Nézzétek Egyházam gyökereit, gyermekeim, mert amikor ez a hamis próféta elkezdi megváltoztatni a mise imáit, a tanítóhivatal tanításait, tudjátok, hogy ez nem tőlem van, mert Én vagyok Jézus. Ahogy a mennydörgés követi a villámot, úgy van rend, amelyben az emberiséget teremtették. Ahogy az igazi pápa elmúlását ez a hamis próféta árnyékolja be, a változások úgy fognak jönni, mint a dobozkocsik, és a zűrzavar is. Imádkozzátok a rózsafüzért és keressétek a megkülönböztető képességet mindenben, mert az igazi otthonotok a mennyben van. Most pedig menjetek, mert én vagyok Jézus, és legyetek békében, mert az én Irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni."


2022. szeptember 19.

Jennifer szeretne mindenkit arra biztatni, hogy nézze meg a Szent Mihály filmet, amelyet egy jó barátja állított össze. Csak egy napig játsszák a mozikban, ezért csatoltuk a linket, hogy megnézzétek, van-e a közeli moziban. Kérjük, bátorítsatok másokat is, hogy nézzék meg ezt a filmet. https://saintmichaelmovie.com

https://www.markmallett.com/blog/it-rapidly-comes-now/