2022. április 1., péntek

Miasszonyunk a Béke Királynéja a következőket mondta Pedro Regis (brazil) látnoknak

MÁRIA ÜZENETE: Az emberiség fájdalma és kétségbeesése | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022. március 1

Drága gyermekeim, változtass az életeden. Fogadd el Jézusom szavait és Egyháza igaz Tanítóhivatalának tanításait. Keresd Jézust. Szeret téged és tárt karokkal vár. Mondj le mindenről, ami elvonja a figyelmedet az üdvösség útjáról. Ebben a nagyböjtben légy Jézussal. Hívd meg Jézust, hogy legyen veled a sivatagban. Segít leküzdeni minden lelki akadályt. Ne felejtsd el: a Szent Rózsafüzér és a Szentírás kezében; az igazság iránti szeretet a szívemben. Sok év kemény megpróbáltatásban lesz részed, de én veled leszek. Ne csüggedj. Az emberiség meg fogja tapasztalni az elkárhozottak fájdalmát és kétségbeesését, és szegény gyermekeim nehéz keresztet fognak hordozni. Ne hátrálj meg. Csak a kereszten keresztül érhetsz el győzelmet. Ezt az üzenetet adom át nektek ma a Legszentebb Háromság nevében. Köszönöm, hogy itt találkozhatok még egyszer. Áldalak benneteket: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradj békében.

Szűzanya üzenete: Élsz a Nagy Csata alatt | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022.03.05

Szeretett gyermekeim, élsz a Nagy Csata alatt, de a harc Köztem és Ellenfelem között még intenzívebb lesz. Az igazság a védelmi fegyvered. Tartsd szilárdan a Szent Rózsafüzért, és keress erőt Jézusom szavaiban és az Eucharisztiában. A Nagy és Végső Nyomorúság alatt azok, akik elszakadtak Jézusomtól, rémülten a földre esnek. Hallj meg. Szabadságod van, de én komolyan kérlek, hogy teljesítsd az Úr akaratát. Kereszt nélkül nincs győzelem. Légy bátor, és ne hátrálj meg. Én vagyok az Édesanyád, és mindig melletted leszek. Add ide a kezeidet, és elvezetlek Fiamhoz, Jézushoz. Isten igazsága messze elmarad, és az emberek vakokként fognak járni, hogy más vakokat vezessenek. Vigyázz a lelki életedre. Ne halaszd holnapra, amit meg kell tenned. Ebben az életben kell élned, és nem az eljövendőben, és tanúságot kell tenned az evangélium igazságáról. Sok éven át kemény megpróbáltatások várnak rád, de azok, akik mindvégig kitartják a hűséget, megkapják az igazak jutalmát. Előre az igazságért! Ezt az üzenetet adom át nektek ma a Legszentebb Háromság nevében. Köszönöm, hogy itt találkozhatok még egyszer. Áldalak benneteket: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradj békében.

MÁRIA ÜZENETE: Akik kibírják, nem fognak elítélni | Pedro Regis (Brazília) 2022.03.12.

"Drága gyermekeim, ne veszítsétek el a reményt. Bízzatok Fiamban, Jézusban. Őbenne a ti győzelmetek. Ne vessétek ki a bennetek rejlő hit kincseit. Nyissátok ki szíveteket az Úr fénye előtt, és minden jó lesz. te.Az emberiség lelkileg vakon jár,mert az emberek eltévedtek az imától.Térj vissza hozzá,aki a te Egyetlen és Igaz Megváltód!Ne szakadj el attól az úttól,amit mutattam neked.Akik hűek maradnak felhívásaimhoz,nem tapasztalják meg az örök halál (kárhozat). a mennyország! Ne hagyd, hogy e világ dolgai elvonják a figyelmedet az üdvösség útjáról Mindig ne feledd: mindenben Isten áll az első helyen. Sok éven át kemény megpróbáltatások várnak rád, de én veled lesz.Add a kezeidet és én vezetlek.Légy bátor!Amit meg kell tenned,ne halaszd holnapra.Ez az üzenet, amit ma közölök veled a Legszentebb Szentháromság nevében.Köszönöm hogy megengedted, hogy találkozzak velem. még egyszer itt veled. Áldalak benneteket: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradj békében."


MÁRIA ÜZENETE: Az ellenségek úgy fognak | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022.03.15.

Drága gyermekeim, Isten siet. Ne élj az Ő kegyelmétől elszakítva. Gyertek vissza gyorsan, és megtérve fogadjátok el Jézusom Irgalmasságát a Gyónás Szentsége által. Az ellenségek úgy fognak cselekedni, hogy elvonják a figyelmedet az igazságtól, és lábbal tiporják a szentségeket. Bármi is történik, maradj Jézus Egyházam Igaz Tanítóhivatalának tanításainál. Távolítsa el a híreket, és ne felejtse el a múlt nagy tanulságait. Istenben nincs féligazság. Arra kérlek benneteket, hogy állhatatosan álljatok ki az imádságban és hallgassátok Isten Igéjét. Amikor minden elveszettnek tűnik, Isten győzelme eljön az igazak számára. Légy szelíd és alázatos szíveddel, mert csak így tudsz hozzájárulni Szeplőtelen Szívem végső diadalához. Én vagyok a te Fájdalmas Édesanyád, és szenvedek amiatt, ami veled történik. Előre szeretetben és igazságban! Ezt az üzenetet adom át nektek ma a Legszentebb Háromság nevében. Köszönöm, hogy itt találkozhatok még egyszer. Áldalak benneteket: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradj békében.
MÁRIA ÜZENETE: Az emberiség a nagy szakadék felé tart | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022.03.17

"Drága gyermekeim, én vagyok a ti Édesanyátok, és a mennyből jöttem, hogy őszinte megtérésre hívjak benneteket. Mondjátok el mindenkinek, hogy Isten siet, és hogy itt az ideje a visszatéréseteknek. Az emberiség a nagy szakadékba megy. Halljátok mindenhová. Gyere vissza. Az én Uram vár rád. Ne vonulj vissza. Állj ki állhatatosan azon az úton, amelyet mutattam neked, és Isten győzelme eljön érted. Szeresd az igazságot és védd meg. Az igazság megszakít a lelki vakságtól és a szentség felé vezet.Bánd meg.bûneidért,add kezedbe és én elvezetlek Fiamhoz,Jézushoz.Bátorság!Ez az üzenet, amit ma adok neked a Szentháromság nevében.Köszönöm,hogy megengeded hogy találkozzunk itt még egyszer. Áldalak benneteket: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradjatok békében." MÁRIA ÜZENETE: Nagy fájdalom | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022.03.29

"Drága gyermekeim, én vagyok a ti Fájdalmas Édesanyátok, és szenvedek amiatt, ami rátok jön. Hajlítsátok térdeteket az imára. Az emberiség megissza a szenvedés keserű poharát, és a hívő férfiak és nők súlyos keresztet hordoznak. Ellenkezik Krisztussal (Antikrisztus) Isten választottai ellen fognak fellépni. Báránybőrbe bújt farkasok vesznek körül, és nagy lesz a fájdalom Neked. Ne vonulj vissza. Győzelmed Jézusban van. Ő soha nem hagy el téged. A mennyország, hogy vezessen a Jó és Szentség útján. Bátorság, hit és remény! Ha minden elveszett, Isten győzelme eljön az igazaknak. Ne szakadj el az igazságtól. Az emberek a hazugság és a megtévesztés szakadéka felé tartanak, de az igazi megszabadulásod az igazság szeretetében és védelmében rejlik.Félelem nélkül előre!Ez az az üzenet, amit ma a Legszentebb Háromság Nevében továbbítok Neked.Köszönöm,hogy még egyszer találkozhatok itt. Áldalak: az Atya nevében, és a Fiú és a Szentlélek. Ámen. Maradj békében."
MÁRIA ÜZENETE: A mennyország jutalomként | Pedro Regis (Anguera, Brazília) 2022.03.31.

"Drága gyermekeim, ti az Úr tulajdonai vagytok, és egyedül Őt kell követnetek és egyedül szolgálnotok. Jönnek majd napok, amikor az igazak kénytelenek lesznek lemondani a hitről. Sokan visszavonulnak, de a mártírok száma csökkenni fog. nagyszerű. Aki a szeretetben erősen kitart, annak a menny a jutalma. Ne hátrálj meg. Az én Jézusom megígérte, hogy mindvégig veled lesz. Vezesd belé a bizalmat, és állhatatosan állj ki azon az úton, amelyen jártam megmutattam neked. Jézusomnak szüksége van a te tanúságodra, nyilvános és bátor. Bármi is lesz, ne feledd: mindenben Isten az első helyen. Győzelmed az Eucharisztiában van. Én vagyok a te Anyád, és mindig veled leszek, bár nem látsz Engem. Ezt az üzenetet közlöm ma veled a Legszentebb Szentháromság nevében. Köszönöm, hogy még egyszer megengedted, hogy itt találkozzak veled. Áldalak: a Szentháromság nevében. Atyám, a Fiú és a Szentlélek. Ámen. Maradjatok békében."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése