2021. július 23., péntek

Nem vagyok a félelem Istene - Üzenet Jézustól Jennifer által

2021. július 22.

16:00 óra.

Gyermekem, a napok mostanra olyan órává váltak, amelyben nagyon sokan állnak majd előttem. Egy olyan idő, amikor sokan eljönnek, hogy lássák, mire vitte őket a félelem. Figyelmeztettem gyermekeimet, hogy nem vagyok a félelem Istene, mert nem engedélyezek ilyen dolgokat. Én olyan Isten vagyok, aki népem szívéhez szól, és nem vetem el a félelem magvait az elméjükben. Minden egyes gyermekemet olyan eszközökkel teremtettem, amelyek szükségesek ahhoz, hogy küldetést éljenek ezen a földön, hogy a fény és a remény eszközei legyenek ebben a sötét világban. Azért jöttem, hogy elmondjam gyermekeimnek, hogy eljött az óra, amikor azt fogjátok mondani: "hol van a testvérem, hol van a nővérem?". Eljött az óra, amikor vágyni fogtok arra, hogy vég nélkül mondjátok majd Isteni Irgalmasságom káptalanját a sokaságért, akik nem voltak felkészülve arra, hogy találkozzanak Velem. Ébredjetek fel, gyermekeim, mert a sötétség fejedelme, a félelem szerzője megtéveszt benneteket. Hamis ígéret hajt benneteket. Testetek a Szentlélek temploma - nem szabad elhallgattatni, manipulálni vagy kiüríteni Teremtésemet. Ez a világ elmúlik, mégis túl sokan önelégültek. Itt az ideje, hogy felkészítsétek a lelketeket, mert eljött az óra, amikor figyelmeztetni fogom az emberiséget, hogy útjai nem tetszenek Nekem. Mit fogtok aratni, gyermekeim, amikor a tüzek körülvesznek benneteket? Mit fogtok aratni, gyermekeim, amikor az áradások elmossák növényzeteteket? Az Én kicsinyeimnek [az abortusz által] okozott kár nem marad büntetés nélkül. Szeretettel és irgalommal könyörögtem, hogy forduljatok el a bűntől, mégis oly sokan igyekeznek megváltoztatni Teremtésemet, Tervemet. Eljött a számadás órája ezen a világon, mert az igazságszolgáltatás kezét nem lehet többé visszatartani. Az igazságot meg fogják mutatni a világnak, mert amit eddig elhallgattak a zárt ajtók mögött, az megnyílik a fény előtt. Itt az ideje felkészülni és figyelmeztetni azokat, akik elaludtak a hazugságok miatt, amelyeknek bedőltek. Itt az ideje, hogy rózsafüzéreket kössetek és alázatosan térdre boruljatok, mert Én vagyok Jézus, és az Én irgalmasságom és Igazságosságom fog győzedelmeskedni.

https://wordsfromjesus.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése