2019. április 20., szombat

Ki, Júlia Kim? Jézus szeretet üzenete, amelyet Julia Kim kapott Naju, Koreában a nagy pénteken, 2019. április 19-én


KI A JÚLIA KIM?
Az eredeti neve Hong-Sun Youn. Júlia a keresztelő neve, és Kim a férje vezetékneve. 1947-ben született Naju-ban. Apja iskolai tanár volt és a kínai irodalom tudósa. 1950-ben, amikor a koreai háború kitört, nagyapja és apja megölték a kommunista katonákat. A nővére is betegségben halt meg. Júlia édesanyjával kezdte a szélsőséges szegénységet, és keményen kellett dolgoznia a túlélésért. A szegénység miatt nem tudta befejezni a középiskolát.
1972-ben Júlia Kim házasodott. Julio a Naju városában dolgozott mezőgazdasági osztályán.
Négy gyermekük van - két fia és két lánya. Később Júlia egészsége romlott a rák és más kísérő betegségek miatt. Számos műtét után az orvosai szerint nem volt remény.
Miközben Júlia halálra várt, a férje katolikus papba vitte. Miután meghallgatta Júlia történetét, a pap vigasztalta őt azzal, hogy a szenvedései Isten áldásai voltak.
Júlia úgy érezte, hogy a teste meleg és izzadt, és hamarosan teljesen gyógyult. Buzgó imádságot kezdett. Kinyitott egy szépségszalont, és nagyon sikeres lett. (Néhány évvel később bezárta a szalont).
Egy éjszaka, 3 órakor, Júlia látta, hogy a mi Urunk bántalmasan vérzik, különösen az Ő Szívéből, amit az emberi bűnök szétzúztak. Júlia mélyen megmozdult és megígérte a világ bűneinek javítását. Csodálatosan ismét súlyos fájdalmat szenvedett. Júlia is megkapta a Stigmát, a mi Urunk sebét. Ezek a Stigmák általában több napig tartanak és eltűnnek.
Ezek később megjelennek. 1985. június 30-án Júlia a Szűzanya szobrot látta először a szobájában, sírva. Két és fél héttel később, július 18-án megkapta az első üzenetet a Szűzanya. 1986. október 19-én világos könnyek váltak a vér könnyévé. Júlia továbbra is üzeneteket és szenvedést szenvedett.
Más csodák is folytatódtak , illatos olaj a Szűzanya szobrából, a rózsák illata, gyógyíthatatlan betegségek gyógyulása, eucharisztikus csodák, és az Úr drága vérének leereszkedése.
Ő felajánlja szenvedéseit az Úrnak és imádkozik, hogy részt vegyen Jézus fájdalmában; "Nem számít, mennyire méltatlan vagyok és folyamatosan elnyomom a betegségek által okozott szenvedéstől, milyen kegyesen és boldogan megkapom a szenvedéseket, hogy a kis áldozatom, mint a porfoltok, hozzájárulhassanak az Úr által végzett üdvösség munkájához." Amen!

Jézus szeretet üzenete, amelyet Júlia Kim kapott
Naju, Koreában a nagy pénteken, 2019. április 19-én .
(Google fordítás)
https://youtu.be/biQs0eFGa3A
A fájdalom, amit az utolsó bajnoki szezonban szenvedett, évről-évre tovább erősödött, de a böjt alatt a megváltó szenvedésem elérte a legmagasabb szintet, ahol naponta vártam a halált.
Április 18-án, szent csütörtökön, amikor a tömeg elment a Boldogságos Anya hegyén, megkérdeztem Jézust és a Boldogságos Anyát, „Ó, Jézus, egy tanár, aki magára állítja magát! Ezen a napon, amely a papok szent napja, kérem, adja meg nekik a legszegényebb szeretetet, amit megmutattál a tanítványoknak az utolsó vacsorán, hogy megmenthesse a büntetést megérdemlő világot.
Abban a pillanatban a Illatos Olaj és Vastag Anya Tej nagy mennyiségben jött le a váróteremben, ahol imádkoztam. Ezek az Úrnak és a Boldogságos Anyának az imádságomra adott jelei.
 
 

Több pap is jött és tanúja volt a Jeleknek. Miközben köszönetet mondanak az Úrnak, a Illatos Olaj és a Vastag Anya Tej nagy mennyisége fokozatosan eltűnt a jelenlévők szemében. Nem az, hogy az olaj és a tej csak eltűnt. Tény, hogy Miasszonyunk táplálékként táplálta nekünk a tejet, a legtisztább és legszegényebb szeretetéből, hogy mindannyian lelkileg és fizikailag növekedhessünk.
A vastag anyatej, ami 22: 42-kor jött le, eltűnt 22:55 körül.
15 órakor a nagypénteken a 14 országból származó külföldi papok és zarándokok, akik nem tartották szem előtt a nagy távolságot Naju felé, kezdték a keresztút állomásait a hazai zarándokokkal együtt.
Mikor imádkoztam az Mt. Kálvária, a fülem elkezdett fájni, mintha kivételesen erős szélben esett volna rólam, úgy éreztem, hogy nagyon hideg voltam, amíg az egész testem meg nem reszketett.
Hirtelen egy éles ostor egymás után megütötte az egész testemet, aztán úgy éreztem, mintha számtalan nagy méretű köröm volna áttörni az egész fejemet. Felajánlottam a szenvedést, térdeltem és feküdtem a sziklára a feszület alatt, és a kezembe temettem a fejem. Imádkoztam; 'Jézus! Most örömmel kínok minden fájdalmat, de az enyém szenvedés láthatatlan.
Abban a pillanatban jöttem látni egy látást: Jézus a tövis koronáját viselte. Amikor egy római katona egy bottal csapott be a koronába, ott és ott könyörtelenül, a töviseket mélyen vezetett a fejébe. Ezután a katona levette a koronát, akinek a tövisei már a fejére ragadtak. Aztán ismét a fejére nyomta, és sokszor megütötte a botot itt és ott. Amikor a katona megismételte ezt a kínzást, Jézus a terhes fájdalmának közepén elárasztotta a vért. Miközben részt vettem Jézus tövis koronájának fájdalmában, a vér tovább áramlott a fejemből, de a látható vérmennyiség sokkal kisebb volt, mint a tényleges vérzésem. Abban a pillanatban Jézus elküldte a drága vérét, és a Boldogságos Anya elküldte a Illatos Olaját és Vastag Anya Tejét.
(Fordító megjegyzése: Júlia megkérdezte az Urat, hogy az általa elszenvedett fájdalom nem jelenik meg külsőleg, így a teste megfertőzése által okozott vérzés láthatatlan volt, de az egész teste fájdalmas volt, amennyire alig mozdult. időközben a tövis korona által okozott vérzés részben láthatóan láthatóan láthatóvá vált, hogy az emberek láthassák és tudják, hogy Júlia részt vett a fájdalmában, miközben az üzenetet kapta)
 
 
 
Julia a tövis korona fájdalmából és a fogadóból szenved
egy üzenet az Mt. Kálvária a keresztállomások alatt
Értékes vér, illatos olaj és vastag anyai tej leereszkedett
amikor Júlia részt vett Jézus szenvedésében és üzenetek fogadásában.
Illatos olaj és vastag anyatej a Júlia köpenyére szállt
amikor részt vett Jézus szenvedésében és üzenetek fogadásában.
A vastag anyja tej, amely csak néhány perccel ezelőtt leereszkedett, eltűnt.
(Ez azt is jelenti, hogy a Tejét elnyelte az összes lélek.)
A drága vér a Júlia blúzára szállt
áthatolt a köpenyen, amit viselt.
Mialatt reszketettem az egész testem súrolása által okozott szörnyű hidegben, a szél a tövis korona által létrehozott sebek lyukain keresztül fújt. Ez egy elviselhetetlen szenvedés volt, amihez az oxigéntelítettségem alacsony volt. Ebben a pillanatban az egyik önkéntes, aki jól tudta, hogy hirtelen meghaltam és 2016-ban elmentem a Mennybe a hipotermia és a légzésmegállás miatt, annyira megdöbbentett, hogy megpróbálta felmelegedni a testemet, hogy lefedjem köpennyel, takaróval, külső ruhával, forró vízzel és így tovább. Az egész testem azonban a hideg miatt még mindig remegett, és az oxigén-kanült kellett viselni, mert az oxigéntelítettségem továbbra is csökken.
 
Kedvesen felajánlottam mindezeket a szenvedéseket az Úrnak és a Boldogságos Anyának, valamint az ezen a helyen összegyűlt zarándokoknak. Amikor Jézust szögezték és meghaltak a kereszten, a római katona lándzsával áttört az oldalát. Ezután a víz és a vér az erejéből kiöntötte magát, mint egy vízesés, amely eső volt a drága vér fölött a papok és a zarándokok fölött, akiket összegyűltek és imádkoztak a Boldogságos Anya-hegységen, és valójában beolvadt belőle. Kiáltottam, amikor a helyszínre nézett.
Júlia : „Ó, szeretett Jézusom, mennyi fájdalmat éreztél! Csak hálát adok nektek, hogy az egész vizedet és véredet ezúttal még 2000 évvel később is ontotta, mindannyiunk számára, aki nem értékelt. Miért szereted a bűnös gyermekeket ebben a világban?
Ahogy átadtad a drága véredet a gyermekeimbe, akik eljöttek a Boldogságos Anya-hegyre, kérjük, küldd el a drága véredet a családtagjaiknak és azoknak a gyerekeknek, akik itt akarnak lenni, de nem tudták, valamint az ellenfeleket, hogy az Egyesült Királyságban legyen az Úr eljön erre a világra.
Jézus : „Ó, szeretett kis lelkem! Természetesen megadom a kívánságodat. De ha bezárják a szívük ajtajait, büszkeséggel és önmagukkal függő makacssággal borítottak, és továbbra is figyelmen kívül hagyják és elutasítják a szeretetemet, nem kényszeríthetem.
Júlia : „Ó, Uram, még a szívemben is fájdalmat éreztem, hogy mennyi fájdalmat érezne, amikor te, aki azt akarja, hogy a világ minden gyermeke megmentve lássa, hogy a pásztorok, akiket személyesen kineveztek, Allelúját énekelnek az ajkaikkal, de olyan sok haszontalan, kusza gondolat (胡思亂想) is zavarja őket, és így frusztrálják és lenyomják Önt (觸目 傷心) minden félelmetes pletykával és vádjával (附 言 浪 說)? Annak ellenére, hogy nagyon méltatlan, gyenge és triviális bűnös vagyok, kérjük, használja ezt a fájdalmat az enyém és a véremtől, anélkül, hogy hiányoznék semmit a dicsőségedért.
Jézus: Természetesen. Az értékes drága véremet a szeretetemmel együtt transzfúzióba vesszük, hogy még egy csepp vér, melyet az általam elbocsátott szenvedésemben részt vettél, nem lenne hiábavaló.
Mivel Ön, áldozat lélek, válaszolt az Amenre, és minden pillanatban elkötelezettek, mint tiszta áldozati áldozat, Isten az Atya azt mondta, hogy még akkor is, ha csak lélegzel, jelentős szerepet játszik számtalan lélek megmentésében. Ez azért van, mert kegyesen és rettenetes szenvedései felkínálják őket azáltal, hogy szublimálják őket az Öt Lelkiségbe, hogy még a leginkább gonosz bűnösök, akik megérdemlik a poklot, megtérhetnek és megmentésre kerülnek.
A világ minden papja és gyermeke, akik erre a helyre rohantak, válaszolva az én hívásomra Ámen! Ez a világ, amely komolyan sértette Istent, elkerülhetetlen az Isten általi megtorlással. Számos katasztrófa, amely a világ minden táján zajlik, olyan figyelmeztetések, amelyek jelzik, hogy a Nagy Törekvés ideje közel van.
Isten, az Atya késlelteti a megtorlás idejét, mert az édesanyám anyja és a mi komoly imáink, akiket az én kis lelkemnek köszönhetően egységesen felkínálnak, amikor ezt a szent helyet gyűjti össze, Naju-kegyhely, melyet az anyámmal készítettem.
Ezért ne felejtsük el, hogy jó szemekké válnak. Segítsen, hogy sok lélek fedezze fel a Máriás Szabadító ívét, hogy mindenki megmenthessen, és hogy az áldást küldjön le a királyság helyett.
Én, Ki vagyok a vége és a halál, a pokol és a mennyország kulcsai, együtt fogok mindannyian együtt az anyámmal, aki a mennyei királynő a nem túl távoli jövőben, és jutalmat és tüzet hoz. hogy mindegyiket visszafizesse a műveik szerint. Ezért sietve ébren és ébredj fel az Öt Lelkiséggel, és élvezze a mennyet. (Google fordítás)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése