2017. május 8., hétfő

Jézus szavai Little Pebble testvér által

Little Pebble üzenete 2017. május 7.
Jézus:
"Ma azt kérem tőled hogy mondd el gyermekeimnek ami nagyon fontos, hogy minden otthonban helyezzék el az Élő lsten pecsétjét. Ez az a pecsét, amelyet leányomnak Maria Divine Mercynek nyilatkoztattam ki.


Pebble:
"Ma a Szentmise után Jézus délután fél 2 kor jött el hozzám. Először az oltárnál jelent meg a felajánlás alatt, majd a Szentmise után ragyogó dicsőségében jelent meg a tabernákulum elött. Jobb kezében a világító fehér keresztet tartotta. A kereszt kicsit nagyobb volt mint Ő. A kereszten rajta volt az Élő lsten pecsétje, ami Maria Divine Mercy prófétának adatott. Jézus ezek után így szólt hozzám:
"Fiam Béke legyen veled! Ne bánkódjék a szíved a bűnösökért akikért én eljöttem a világra . Én feláldoztam magam minden emberért! Béke legyen veled! Ma azt kérem tőled, hogy mondd el gyermekeimnek, ami nagyon fontos, hogy minden otthonban helyezzétek el az Élő lsten pecsétjét. Ez az a pecsét, amit leányomnak Maria Divine Mercynek nyilatkoztattam ki. Gyermekeimnek most fel kell készülniük, mivel az Antikrisztus eljövetele közel. A vadállat jele már készen áll arra hogy bevezessék gyermekeimbe. Már nincs sok idő hátra hogy elhelyezze jelét Gyermekeinkbe, ezért gyermekeinek most el kell olvasniuk Maria Divine Mercynek adatott Szent szavakat."
Pebble: A mi Urunk bal kezében egy könyvet tartott, melynek címe a The poem of the man God"volt.(Isten emberének kötetei).
Jézus:"Azt kívánom, hogy minden ember olvassa el lányomnak,Valtorta Máriához intézett szavaimat, mivel ezek a szavak segíteni fognak gyermekeimnek abban, hogy valóban megismerhessenek engem,lstenüket. Azt kívánom ,hogy az emberek készüljenek fel, mert Én hamarosan jeleket küldök, hogy megvilágosodjék lelkük és szívük.Gyermekeim Béke legyen veletek! Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.Pebble:
Jézus ezek után magánüzeneteket adott nekem majd elbúcsúzott .

http://littlepebble.org/2017/05/08/message-to-william-costellia-7-may-2017/#more-1641

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése