2015. január 10., szombat

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’



Amikor hiányzik a szeretet, távol maradok a lélektől.


2015. január 9. péntek, 15:30
Drága szeretett leányom, eljött az idő minden Keresztény számára az egész világon, hogy egyesüljenek azon emberek milliárdjainak megvétéseivel szemben, akik az Igazság ellen vannak – Isten Szent Igéje ellen.
Most minden bűnre – amelyeket Istennel szemben követnek el – úgy tekintenek, mintha azok elfogadhatóak lennének a Szemeimben. A bűnöket, melyek iszonyatosak Számomra, hamarosan úgy fogják bemutatni, mintha szent dolgok lennének Szemeimben, de ez sohasem lehetséges. Amikor olyasmit mutattok be, ami nem Tőlem származik, és még a Templomaimban is Elém helyezitek azokat, akkor nagy fájdalmat okoztok Nekem.
Még sohasem volt olyan nehéz a Keresztények számára, hogy kövessék Tövises Utamat, mint amilyen ma. Hazugságokat, hazugságokat, hazugságokat adnak be nektek az Én Nevemben, de nektek soha nem szabad elfelednetek Tanításaimat, különben azok fognak becsapni benneteket, akik összeesküvést szőnek Isten Igéje ellen. Kereszténynek lenni sokkal többet követel annál, mint kijelenteni, hogy azok vagytok. Ha igaz Keresztények vagytok, akkor meg fogjátok tenni mindazt, amit tanítottam, és követni fogjátok azt a Szent Tant, amelyet a Szent Biblia tartalmaz. Egy dolog elismerni Igémet és más dolog azt megvalósítani, amit tanítottam.
A bűn létezése miatt egymást szeretni sohasem könnyű. Az ellenség iránti szeretet nagy terhet ró rátok, de ha imádkoztok azokért a kegyelmekért, hogy szeretni tudjátok ellenségeiteket, akkor rá fogtok jönni, hogy az Irántam lévő szeretetetek egyre csak növekszik. Ha valóban szerettek Engem, akkor megszabadultok a gyűlölettől és rá fogtok találni az elme és a lélek igaz békéjére. Ha lehetővé teszitek a Sátán számára, hogy azzal kísértsen benneteket, hogy gyűlöljetek másokat, szörnyű sötétségbe fogtok esni. A gyűlölet olyan, mint a gaz, amelyik gyorsan nő és terjed. Ha a gyűlölet gennyesedni kezd a lélekben, végül fel fogja azt falni teljesen. Ez pedig egy lesújtó nyugtalanságot fog magával hozni, és azok, akiket ez eltölt, soha nem fognak békére találni. A gyűlölet gyűlöletet szül és gyorsan terjed egyik lélekről a másikra. Ha egyszer a Sátán otthonra talál ezekben a lelkekben, sohasem fogja elhagyni őket addig, amíg nem vezekelnek, és nem mutatnak őszinte bűnbánatot.
A szeretet legyőz mindenféle gyűlöletet, de ha nem távolítjátok el lelketeket azoktól, akik gyűlöletet keltenek, kétségbeesésbe fogtok merülni. Én nem tudom megmenteni azt a lelket, aki nem tart bűnbánatot elkövetett gonoszságaiért. Várom bűnvallomásaitokat, és amikor Hozzám jöttök és könyörögtök, hogy szabadítsalak meg benneteket a gyűlölet átkától, Én a Kezemet nyújtom nektek és elviszlek benneteket Békém Menedékébe.
A béke és a szeretet egyedül csak Istentől jöhet. Keressetek mindig Engem, mert Én maga Vagyok a Szeretet. Amikor hiányzik a szeretet, távol maradok a lélektől.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése