2014. október 17., péntek

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

A lélek éhsége üressé, nyomorulttá és elveszetté teszi a lelket


2014. október 16. csütörtök, 19:10
Drága szeretett leányom, az élelem után való éhség, mely a testet táplálja, egy rettenetes csapás. A lélek éhsége viszont üressé, nyomorulttá és elveszetté teszi a lelket. Amikor egy lélek eltávolodik Tőlem, akkor össze-vissza bolyong, mindenféle beteljesülés után kutatván. Lelki nyugalmat és megkönnyebbülést keresvén, még a Föld végére is el fog menni, de semmi sem tudja betölteni ezt az űrt – csak egyedül Én. Lehet, hogy ideiglenes megnyugvásra talál minden evilági szórakozás utáni törekvésben, de soha nem fogja megtalálni azt a békét, amelyet Én hozhatok neki.
Amikor az ember lelkét Kegyelmemmel táplálom, az tele lesz Szeretetemmel és Jelenlétemmel. Bár a lélekben való Jelenlétem magára fogja vonni a gonosz szellemek mérgét, akik minden tőlük telhetőt meg fognak tenni, csakhogy felzaklassák a lelket, de a lélek nem fog ezzel törődni. A Szeretetem minden, amire szükségetek van, hogy kiteljesedettnek érezzétek magatokat; az Én Békém, amely eltölt benneteket, nem ebből a világból való. Ez nagy Áldásokkal érkezik, és a lélek, amely elnyeri ezt a békét, egykönnyen nem mond le róla, ha azt egyszer már megtapasztalta.
Amikor egy ember a végsőkig elmegy, hogy Létezésemet tagadja, ezzel csak saját magát csapja be. Az, hogy letagadtok Engem, a saját döntésetek. Akkor miért gyűlöltök Engem, ha nem hiszitek, hogy Létezem? Azokat hívom, közületek, akiket szellemi vívódások gyötörnek, hogy meghallják Hangomat, mert most Én benneteket hívlak: Ha tagadtok Engem, maradjatok csendben. Viszont, ha nem tagadtok Engem, s aztán mégis káromoltok, ha ezt teszitek, ezzel saját magatoknak mondtok ellent. Ti nem gyűlölhettek olyasmit, ami nem létezik. Nem tudjátok, amikor bármilyen gyűlöletet éreztek, hogy ez is egyfajta forrásból fakad, mint ahogy a szeretet is? A Szeretet Istentől jön. A gyűlölet pedig a Sátántól. Azon a napon, amikor végre rájöttök, hogy a gonoszság terjed és elmérgesedik, miközben kigöngyölődik, akár a kígyó, akkor majd látni fogjátok, hogy ez létező valóság. Csak ezután fogjátok végre elfogadni az ördög létezését. Azért olyan ravasz a Sátán, mert az, hogy megismertesse magát, nem válik előnyére. Ha ez megtörténne, akkor lehetetlen lenne számotokra nem hinni Istenben.
Nyissátok ki a szemeteket, és lássátok annak a gonoszságot, ami az valójában. Tudnotok kell, hogy amennyiben tagadtok Engem, a gonosz arra fog felhasználni benneteket, hogy gyűlöletet tápláljatok azok iránt, akik szeretnek Engem.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése