2014. szeptember 2., kedd

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – ‘The Warning’

Ők soha nem fognak győzedelmeskedni Egyházam felett

2014. szeptember 1. hétfő, 20:08
Drága szeretett leányom, az Én Lelkem nagyon is jelen van ebben az időszakban, földi Egyházamban, amikor ellenségeim vadul támadnak ellene. Megostorozhatják Testemet, mely maga az Én Egyházam, zúdíthatnak megvetést Isten Igaz Szavára, kigúnyolhatják az Úr Útjait, de ők soha nem fognak győzedelmeskedni Egyházam felett. Egyházam azokból áll, akik Isten Igaz Szavát hirdetik, és akik az Apostolaim által meghatározott módon szolgáltatják ki a Szentségeket. Csak azok mondhatják, hogy Egyházamhoz tartoznak, akik továbbra is Hűségesek maradnak Tanításaimhoz, Igémhez, Testemhez, és az Általam előírt Szentmise Áldozathoz. Egyházamat – ahogyan az jelenleg van – össze fogják zúzni, épületeit le fogják rombolni és el fogják foglalni, felszentelt szolgáimat pedig az utcára fogják dobni, ahol koldulni fognak; a Szentmiseáldozat gyakorlatát pedig be fogják szűntetni. Egyházam mégis sértetlen marad, bár csak egy kis maradéka lesz annak, mint ami egykor volt.
Isten Szentlelke át fogja vezetni Egyházamat a zűrzavaron, amellyel szembe kell néznie, és így az Igazság fennmarad. Ellenségeim mind megpróbálják majd elpusztítani Igaz Egyházamat, majd pedig egy hamissal fogják azt felcserélni. Új „szentírásokat” és szentségeket fognak létrehozni, és sok más istenkáromlást fognak elkövetni az Én Nevemben. De Egyházam az Én Testem, és igaz követőim Szent Egységben fognak maradni Velem. Amikor majd úgy tűnik, hogy elpusztult, földig égett, Egyházam parazsa továbbra is pislákolni fog egészen addig a napig, amíg újból el nem jövök. Azon a napon, amikor Egyházam feltámad megújulva és nagy dicsőségben, és amikor az egész világ azt hirdeti, hogy csak egyetlen Igaz Egyház van, az Új Jeruzsálem, minden jó ember inni fog annak üdvössége kelyhéből. Ami volt kezdetben, az lesz a végén is. Minden Isten által teremtett élet megújul, hasonlóan ahhoz, ahogyan az a Paradicsomban volt teremtve az emberi nem számára.
Az Én Lelkem él, és az nem halhat meg soha, mert Én Vagyok az Örök Élet – mindannak Ajándékozója, amire az embernek szüksége van, hogy egy olyan életet éljen, amelyben a halálnak nincs helye. Bízzatok mindig Isten Hatalmában, amikor a világban tanúi vagytok mindazoknak a dolgoknak, amelyek tisztességtelennek, kegyetlennek, igazságtalannak, és időnként pedig félelmetesnek tűnhetnek. Hatalmam beborítja majd a Földet, és Szeretetem egyesíteni fogja mindazokat, akiknek szeretet van a szívében. El fogok űzni minden gonoszságot, és amikor végleg elfogy a Türelmem, minden ellenségemet félre fogom dobni. Én itt vagyok. Nem mentem el. Ezen a tüskés úton foglak most vezetni benneteket, Dicsőséges Királyságom felé. Amint eljön a nap, amelyen bejelentem Második Eljövetelemet, minden könnyet le fogok törölni. Minden szomorúság hirtelen véget ér, és annak helyébe szeretet, béke és öröm fog költözni, amit egyedül csak Én, Jézus Krisztus, hozhatok nektek.
Tartsatok ki, Én kicsinyeim. Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok, hogy a szeretet fennmaradjon a világban, és hogy békét lehessen vinni mindazoknak a szegény, szenvedő ártatlan embereknek, akik elszórtan, a háborúk sújtotta országokban élnek a világban. Hozzám tartozik Isten minden gyermeke, és Én minden lelket, minden nemzetet és minden bűnöst szeretek. Én a Keresztes Imahadjárat Imáinak Ajándékát hozom nektek, hogy azokat imádkozván, segítsetek Nekem annyi lelket megmenteni, amennyi csak lehetséges.
Menjetek békével és szeretettel,
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése