2014. augusztus 2., szombat

Égi Édesanyánk 2014. augusztus 2-ai üzenetei Medjugorje-ből



Mirjana által kapott üzenet 2014. augusztus 2-án:

“Drága gyermekek, azért vagyok veletek, mert, az a küldetésem, hogy segítsek nektek abban, hogy a Jó győzedelmeskedjen, bár ez most lehetetlennek tűnik számotokra. Tudom, hogy sok dolgot nem értetek, ahogyan én sem érettem mindent, amit Fiam mondott, míg mellettem növekedett, de hittem neki és követtem Őt. Ezt kérem tőletek is, hogy higgyetek nekem és kövessetek. Gyermekeim, engem követni azt jelenti: szeretni Fiamat mindenekfelett, szeretni Őt minden emberben, megkülönböztetés nélkül. Ahhoz, hogy ezt megtehessétek újra lemondásra, imára és böjtre hívlak benneteket. Arra hívlak titeket, hogy lelketek élete az Eukarisztia legyen. Arra hívlak benneteket, hogy apostolaim, a világosság apostolai legyetek, akik a világban terjesztik a szeretetet és az irgalmat. Gyermekeim, életetek csak egy szempillantás az örök élet felé. Amikor majd Fiam elé jöttök, Ő látni fogja, hogy mekkora volt a szeretet a szívetekben. Ahhoz, hogy igaz módon terjeszthessétek a szeretetet, kérem Fiamat, hogy a szeretet által ajándékozzon Vele való közösséget, egységet közöttetek, egységet köztetek és pásztoraitok között. Fiam általuk mindig újból nektek ajándékozza magát és megújítja lelketeket. Ezt ne felejtsétek el. Köszönöm nektek.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése