2014. május 5., hétfő

Zarándoklaton voltunk.

Kedves Testvérek!
Május 1-4 között Medjugorjében voltunk zarándoklaton.
Az Úr ezt mondta a zarándoklat után egy választottján keresztül nekem."Drága Évikém! Nagy örömet okoztatok Nekem ezzel a zarándoklattal. Lelkek sokaságát mentettétek.Áldozataitokkal és a kényelemről való lemondásaitokkal, ami ilyen zarándoklással jár. Saját lelketek fejlődését is előmozdította ez az út, mert erősödött bennetek a felebaráti szeretet az egymáshoz való alkalmazkodás útján. Növekedett a szívetekben a Szűzanya iránti rajongó szeretet. Erősítettem buzgóságotokat a mindennapi imában és böjtben. Ez az út, amely lemondásokkal és fáradtsággal járt jelentősen megrövidítette tisztítóhelyi vezekléseteket és többeknél megszületett az a kegyelem, hogy átlépheti a tisztítótüzet."
Még egy dolog, amit megosztanék Veletek, szintén ezen a zarándoklaton történt velem.
A Jelenések Hegyéről lefelé jövet, az egyik legmeredekebb , legélesebb szikláktól borított részen egyensúlyomat elvesztve, kapaszkodót nem találva egyensúlyomat elvesztettem, a másodperc töredéke alatt tudatosult bennem, hogy itt súlyosan megsérülök, összetöröm magam, vagy akár meg is halhatok. Emberi módon felfoghatatlan, hogyan nem lett bajom, mert semmibe kapaszkodni nem tudtam.Mégis, sértetlenül, nagyon megrémülve, de azonnal hálát adva, szapora szívdobogással haladtam lefelé az úton, mert ráadásul a többiektől néhányan elkeveredtünk.
Ezt a dolgot szintén megkérdeztem Jézustól, mert az ördög nem először tör az életemre.
Jézus válasza:" Drága Évikém! Valóban majdnem elestél. Ellenségem nem nyugszik, míg újra valami sérülést nem okoz neked. Miatta vesztetted el az egyensúlyodat, de Én a te Jézusod, ott mentem melletted és elkaptam a karodat".

http://www.masodikeljovetel.hu/en-az-aldozati-lelkeket-arra-hasznalom-fel-hogy-a-tobbi-lelket-is-elhozzak-hozzam-akiket-egyebkent-nem-lehetne-megmenteni/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése