2014. május 2., péntek

Égi Édesanyánk 2014. május 2-ai üzenete Medjugorje-ből

Mirjana által kapott üzenet:

"Drága gyermekek! Én, a ti édesanyátok jólétetekért, szükségleteitekért és személyes megismerésetekért vagyok veletek. A Mennyei Atya szabadságot adott nektek, hogy magatok döntsetek és magatok jussatok el a megismerésre. Segíteni szeretnék nektek. Édesanyátok és az igazság tanítója szeretnék lenni számotokra, hogy a nyitott szív egyszerűségében megismerjétek a mérhetetlen tisztaságot és világosságot, amely belőle árad és szétzúzza a sötétséget, a világosságot, amely reményt hoz. Gyermekeim, ismerem fájdalmaitokat és szenvedéseiteket. Ki érthetne meg benneteket jobban, mint az édesanya? És ti gyermekeim? Kicsi azok száma, akik értenek és követnek engem. Nagy az eltévelyedettek száma, azoké, akik még nem ismerték meg Fiamban az igazságot. Ezért, apostolaim imádkozzatok és munkálkodjatok. Hozzatok fényt és ne veszítsétek el a reményt. Veletek vagyok. Különös módon vagyok pásztoraitokkal. Édesanyai szívvel szeretem és oltalmazom őket, mert ők vezetnek el benneteket a Fiam által megígért mennyországba. Köszönöm nektek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése