Nyilván sokan voltak, akik egészen
vasárnap reggelig abban reménykedtek, hogy az Úristen közbelép, és 2014.
április 27-én nem történik meg az a borzalom, ami az egész egyházat, a
szentek kultuszát, egyáltalán a katolikus hitet, vallást meggyalázta. És
nyilván még náluk is többen voltak, akik azt várták, hogy ha Isten nem
is akadályozza ezt meg, de legalább megbünteti az egyházat, Rómát, a
világot a személye és a menyasszonya ellen elkövetett ilyen nagyfokú
sértésért. Megint egyszer úgy vártak Isten közbeavatkozására, mint a
zsidók 70-ben Jeruzsálem ostrománál. És ahogy akkor a zsidók, ők is
hiába vártak … [A mai időknek Jeruzsálem
pusztulásával való kísérteties hasonlóságáról 2013. szeptember végén már
írtam egy cikket, amire – idézés helyett – itt hívom fel a figyelmet: „Az
egész emberiségre hatalmas fenyítés jön” (Fatimai titok) – „Non
praevalebunt – a pokol kapui nem vesznek erőt rajta.” (Mt 16,18) –
Nehogy úgy járjunk, mint a zsidók Jeruzsálem ostrománál]
A kérdés tehát az, hogy Isten tényleg elhagyja-e az övéit, valóban nem
hallgatja meg könyörgésüket, még akkor sem, amikor nem saját magukért,
hanem az Egyházért és Isten dicsőségének megőrzéséért imádkoznak?
Nos, hogy Isten 70-ben miért nem hallgatta meg a zsidókat, annak okát egészen biztosan tudjuk, sőt, tudták már akkor is Jézus Krisztus követői, Isten választott népe, mely nem nemzetsége, faja szerint a kiválasztott nép, hanem hite, engedelmessége folytán. Ők pontosan emlékeztek arra, amit az Úr még a földön járva mondott nekik: „Amikor majd látjátok a szent helyen a Dániel próféta által megjövendölt gyalázatos pusztulást – aki olvassa, értse meg! – akkor, aki Júdeában van, fusson a hegyekbe.” (Mt 24,15)
[Az utalás Dániel 9,27 és 12,11-re vonatkozik. Az utóbbi így hangzik: „Az időtől, mikor elvétetik a mindennapi áldozat, és pusztulásra fölállíttatik az utálatosság ezerkétszázkilencven nap telik el.” Az 1916-os Káldi-Biblia ehhez a vershez ezt a magyarázatot fűzi: „A mindennapi áldozat alatt valószínűleg a szentmiseáldozat értetik, melyet az Antikrisztus igyekezni fog megszüntetni; s bálvány utálatossága maga az Antikrisztus, aki istentiszteletet fog követelni.” – Dán 9,27 pedig így szól: „És a hét felén elfogy az eledel- és egyéb áldozat; és leszen a templomban a pusztaság utálatossága, s fogytig és végig megmarad a pusztulás.”]
Nos, hogy Isten 70-ben miért nem hallgatta meg a zsidókat, annak okát egészen biztosan tudjuk, sőt, tudták már akkor is Jézus Krisztus követői, Isten választott népe, mely nem nemzetsége, faja szerint a kiválasztott nép, hanem hite, engedelmessége folytán. Ők pontosan emlékeztek arra, amit az Úr még a földön járva mondott nekik: „Amikor majd látjátok a szent helyen a Dániel próféta által megjövendölt gyalázatos pusztulást – aki olvassa, értse meg! – akkor, aki Júdeában van, fusson a hegyekbe.” (Mt 24,15)
[Az utalás Dániel 9,27 és 12,11-re vonatkozik. Az utóbbi így hangzik: „Az időtől, mikor elvétetik a mindennapi áldozat, és pusztulásra fölállíttatik az utálatosság ezerkétszázkilencven nap telik el.” Az 1916-os Káldi-Biblia ehhez a vershez ezt a magyarázatot fűzi: „A mindennapi áldozat alatt valószínűleg a szentmiseáldozat értetik, melyet az Antikrisztus igyekezni fog megszüntetni; s bálvány utálatossága maga az Antikrisztus, aki istentiszteletet fog követelni.” – Dán 9,27 pedig így szól: „És a hét felén elfogy az eledel- és egyéb áldozat; és leszen a templomban a pusztaság utálatossága, s fogytig és végig megmarad a pusztulás.”]
Ellentétben a keresztényekkel, akik időben elhagyták Jeruzsálemet, az
Ószövetség választott népe, a zsidók, akik 1) nem hittek Jézusban; 2)
keresztre adták Öt, fel nem tudták fogni, hogy Isten nem menti meg őket,
nem menti meg a templomát! Valójában Jeruzsálem pusztulása, a templom
földig való rombolása meg kellett volna győzzön – és meg kellene győznie
most – minden zsidót, hogy az ő templomuk már nem Isten temploma, az ő
vallásuk már nem Isten vallása és az ő egyházuk már nem Isten Egyháza.
Azt is mondhatnánk, hogy érthetetlen, hogy mindez nem győzte meg őket.
Ahogy a nagypénteki liturgiában az Úr azt kérdezi tőlük, hogy mit
kellett volna még tennie, amit nem tett meg értük, mi is kérdezhetnénk,
hogy mit kellett volna még Istennek megtennie, amit nem tett meg elég
világosan, hogy a zsidókat meggyőzze?
De ugyanez a kérdés vonatkozik korunk „választott népére” is. Mit
kellene még tennie, milyen szörnyűség bekövetkezését kellene még
megengednie Istennek, hogy a katolikusok végre rájöjjenek, hogy ami
Rómában zajlik, az nem az Ő vallása, aki ott trónol (sőt, már akik ott
trónolnak) nem az Ő papja?
Isten nem csak a túlvilágon büntet, hanem büntet már itt a földön is. A
„reményteleneket” bűneik következményeként vaksággal, a „nem
reményteleneket” (tehát, akik még megtérhetnek) inkább különböző
szenvedések, nehézségek megtörténtének megengedésével. Egy
valamivel azonban soha, senkit, se egyéneket, se csoportokat nem büntet
Isten, nevezetesen zűrzavarral és nyugtalansággal. A szellemi
összevisszaság, a zűrzavar, a zavarodottság a Sátán eszközei! És csakis
az övéi!
Nem csak azért nem származhat a zűrzavar Istentől, mert ez összeegyeztethetetlen a lényével, az igazsággal, hanem azért is, mert Ő mindenkit üdvözíteni akar, következésképpen a büntetésekkel is az a szándéka elsősorban, hogy megértsük és megtérjünk; ez viszont lehetetlen, ha összezavarodunk. Az is logikus, hogy Isten CSAK azért engedi meg a zűrzavart, hogy ezzel is segítsen nekünk megérteni, hogy kinek a keze van mindabban, ami korunkban a hivatalos egyházban történik.
Mert ami ma Rómában, a hivatalos egyházban és az egész világon a leginkább jelen van, az éppen a szellemi zűrzavar! Amit egyedül a Sátán idézhet elő! És mivel az újegyház képviselői, köztük is leginkább a legfelső rangú képviselői azok, akik ma a legnagyobb zűrzavart okozzák, ők nem lehetnek Isten szolgái, csakis a Sátán eszközei!
Nem csak azért nem származhat a zűrzavar Istentől, mert ez összeegyeztethetetlen a lényével, az igazsággal, hanem azért is, mert Ő mindenkit üdvözíteni akar, következésképpen a büntetésekkel is az a szándéka elsősorban, hogy megértsük és megtérjünk; ez viszont lehetetlen, ha összezavarodunk. Az is logikus, hogy Isten CSAK azért engedi meg a zűrzavart, hogy ezzel is segítsen nekünk megérteni, hogy kinek a keze van mindabban, ami korunkban a hivatalos egyházban történik.
Mert ami ma Rómában, a hivatalos egyházban és az egész világon a leginkább jelen van, az éppen a szellemi zűrzavar! Amit egyedül a Sátán idézhet elő! És mivel az újegyház képviselői, köztük is leginkább a legfelső rangú képviselői azok, akik ma a legnagyobb zűrzavart okozzák, ők nem lehetnek Isten szolgái, csakis a Sátán eszközei!
Egy elkötelezett katolikus számára nagy lelki szenvedést jelent a katolicizmus válsága. Ezt
a szenvedést pedig az értetlenség teszi leginkább elviselhetetlenné,
ami fokozatosan még az Istenbe vetett bizalmat is aláássa. Ha
viszont végre helyesen értelmezzük Isten jeleit, és ezáltal megértjük a
történéseket, amik egyértelműen bizonyítják – valójában, ahogy telik az
idő, annál világosabban –, hogy az új idők pápái nem igazi pápák, hogy a
szentmisék nagy többségében nem történik meg az átváltoztatás, tehát
Urunk Jézus Krisztus nincs jelen se a szentségben, se a templomokban –
akkor a zűrzavar, az érthetetlenség helyét a bizonyosság, a nyugalom és
az újra töretlenné váló bizalom foglalja el bennünk. Akkor értjük, hogy
Isten miért nem lépett közbe 2014. április 27-én Rómában: pontosan
ugyanabból az okból, mint amiért 70-ben Jeruzsálemben nem akadályozta
meg az üressé, fölöslegessé vált jeruzsálemi templom elpusztítását: az a
templom már nem az Övé, akik ott ténykednek, azok már nem az Ő hívei,
nem az Ő egy, szent, katolikus, apostoli Egyházának tagjai.
http://www.katolikus-honlap.hu/1401/zurzavar.htm
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése