2013. december 29., vasárnap

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2013. december 27. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Már nagyon közel van mindannak a beteljesedése, amire évek óta felkészítettelek benneteket. Éljetek szüntelen készenlétben! Ez a ti egyedüli feladatotok. Ezt olvashatjátok az Evangéliumban is. Ez egy életprogram legyen számotokra, ugyanis minden pillanatotokkal el fogtok számolni Előttem, hogy mire fordítottátok a Tőlem kapott időt, amelyet kizárólag saját megszentelődésetekre, és arra adtam nektek, hogy embertársaitokat Hozzám vezessétek. Mindnyájatokat emberhalászatra hívtalak meg, amikor ezt mondtam: „Menjetek el az egész világra! Hirdessétek az Evangéliumot minden népnek!” A mennyben mindenki annyira gazdag, és olyan fokban boldog, amennyi lelket megmentett az örök életre. Ezért erre törekedjetek kicsinyeim! A földön minden itt marad. A moly megrágja, a rozsda megemészti, a tolvaj ellopja. Ezért ti ne akarjatok itt meggazdagodni! Gyűjtsetek kincset a mennyben, ahol senki el nem lophatja tőletek, mert az általatok megmentett lelkekért kapott jutalom mindörökké a tietek marad. Álljatok be ti is a szőlőmbe! Ez a lélekmentés. Tegyétek meg mindazt, amire indítalak benneteket! Engedjétek meg, hogy lefoglaljalak Magamnak titeket, hogy megtegyétek parancsaimat, és Engem szolgáljatok felebarátaitokban, amikor az üdvösség útjára vezetitek őket. Erre kapjátok fizetségeteket, az egy dénárt, ami a menny, az örök boldogság. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2013. december 28. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottai! Most hozzátok szólok, akik elolvassátok üzeneteimet, és tettekre váltjátok figyelmeztetéseimet. Tudjátok meg, hogy ti vagytok az Én szomorú Szívem megvigasztalói. Rátok való tekintettel vagyok még irgalmas a föld lakóihoz. Ti vagytok az Én árva Szívem vigaszai, az Én örömöm, és azért adom továbbra is üzeneteimet, mert követőkre találok soraitokban. Most ezt mondom nektek: az eljövendő rendkívül gyászos és nehéz idők betonként fognak rátok nehezedni. Fekete felhői beborítják az eget, úgy hogy nagy sötétség szakad a világra. De Én mégis azt mondom: soha ne féljetek, mert Én veletek vagyok a világ végezetéig. Kérjetek Tőlem, és kaptok, és aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Ha mindvégig hűségesek maradtok Hozzám, örökké tartó jutalmat adok nektek. Azt kérem, hogy soha ne forduljatok segítségért senki máshoz, csak egyedül Hozzám. Csak Én legyek a ti Istenetek és Mindenetek. A bálványok előtt ti soha ne boruljatok le! Soha ne tiszteljetek, ne viseljetek, és a házaitokban se tegyetek ki más keresztet, csak azt, amin Én vagyok megfeszítve, és holtan. Én így haltam meg a keresztfán ártatlanul a ti bűneitekért, amelyeket azért vettem Magamra, hogy eltöröljem, és kiengeszteljem érte Atyámat. Mondom nektek: mindaz, aki más keresztet visel vagy tisztel, kigúnyol és meggyaláz Engem. Ha hinne kereszthalálomban és feltámadásomban, nem tudná megtenni. De mivel a sátán ellopta a hitét, így kigúnyol Engem, mert nem hisz Bennem, Isten egyszülött Fiában, Aki kínhalált haltam az ő bűneiért is. Sajnos az ilyen eretnekek számára hiábavaló lett keresztáldozatom és megváltásom. Imádkozzatok értük, hogy megkapják Tőlem, és befogadják a tisztán látás kegyelmét, és elfogadják a Szentlélek megvilágosító erejét. Olvassák el üzeneteimet, amelyek lélek és élet, és váltsák tettekre azokat. Ha így tennének, akkor kitartanának Mellettem mindhalálig, és üdvözülnének. De ha megátalkodottan továbbra is kigúnyolnak és súlyosan megsértenek Engem, örökre elvesznek. 
Gyermekeim! Már sokszor mondtam, most újra ismétlem: van kárhozat, és pokol, ahonnan nincs visszaút. Széles az út, amely oda visz. Sokan mennek rajta. Az Én kegyelmem a bűnbánat szentsége, a szentgyónás, de nektek kell hozzá járulni. Ha ti nem bánjátok meg szívből vétkeiteket, és nem járultok a bűnbocsánat szentségéhez, örökre elvesztek. Jaj azoknak, akik elfecsérelik a tőlem kapott időt, ahelyett, hogy megtérésükre fordítanák, és arra, hogy életszentségben éljenek. 
Gyermekeim! Ti, akik még alusztok, ébredjetek! Halljátok meg szavam, és váltsátok tettekre, hogy üdvözíteni tudjalak benneteket! Erre áldalak meg titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. 
Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik megvettek Engem. Gőgötökben hátat fordítotok Nekem, és nem figyeltek szavamra. Azt mondjátok: elég a Szentírás, de ti ezt sem olvassátok. Mert ha elolvasnátok, üdvözülnétek. De nem teszitek. Nem ismeritek sem az Evangéliumot, sem üzeneteimet, amelyeket minden embernek szántam. Olyanok vagytok, mint a balga ember, aki házát homokra építette. Szakadt a zápor, ömlött az ár, és a ház romhalmazzá lett. A ház a ti lelketeket jelképezi. A homok pedig a könnyű életet. Ha Rám, a sziklára építenétek házatokat, akkor azért meg kellene dolgozni. De ha jönnek a bajok, a lelketek szikla szilárd maradna a Belém vetett hitben és bizalomban. Nem omlanátok össze a világ megpróbáltatásai miatt, hanem erős hittel bíznátok Bennem, és Én megsegítenélek benneteket. Az Evangéliumban ezt mondtam: kérjetek, és kaptok. Nem ezt: ha nem kértek, akkor is kaptok. Nem. Az igaz, hogy Atyám szüntelenül gondoskodik jókról és gonoszokról egyaránt, de nektek, akik hisztek Bennem, kérnetek kell, hogy így megtapasztaljátok gondviselő jóságomat. Megérezzétek tehetetlenségeteket és semmisségeteket, hogy alázatosak legyetek Előttem, és megtudjátok, hogy Én vagyok az Úr, az Isten, a Mindenható, Akinek alá vagytok vetve, és csak úgy üdvözülhettek, ha kértek, bíztok, hisztek és imádkoztok. Mert Én váltottalak meg benneteket bűneitekből, Én vettem Magamra a ti vétkeiteket, Én haltam értetek kínhalált a keresztfán ártatlanul. Ezért ti nem vagytok a magatokéi, hanem az Enyéim, mert nagy volt a ti váltságdíjatok. Ezért ne a magatok feje és a világ romlott erkölcse után menjetek, hanem Engem kövessetek a keresztúton, amely az önmegtagadás, a kereszthordozás, és törvényeim megtartása. Ez az a keskeny ösvény, amely az örök életre visz. 
Drága gyermekeim! Én mindnyájatokat meg akarlak menteni. Nem akarom, hogy csak egy lélek számára is hiábavalóvá legyen keresztáldozatom. Gyűljetek Hozzám mindnyájan! Olvassátok szavamat az Evangéliumban, és üzeneteimet, amely megvilágosítja elméteket, mert a ti időtökre szólnak. Figyelmeztetéseimet váltsátok tettekre, mert csak így üdvözülhettek! Erre áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 
Ima a Szentlélek által: „Imádott Teremtőm, mennynek és földnek hatalmas Ura, Istene! Földre borulok Előtted, és úgy imádlak Téged, Magadért, Aki minden imádatra, dicséretre és szeretetre méltó vagy. Köszönöm Neked Fiadat, a mi drága Megváltó Urunkat. Köszönöm Neked, hogy megteremtettél. Drága Jézusom, köszönöm, hogy engem, a legméltatlanabbat meghívtál az Általad alapított Katolikus Egyházba. Akkor, harminc évvel ezelőtt ezt mondtad nekem: „Áldozz meg! Bűneid el vannak véve. Térjél be közéjük!” Ez a három rövid mondat gyökeresen megváltoztatta egész addigi életemet. A szívem teljesen lángra gyulladt Irántad, a legméltóságosabb Oltáriszentség iránt. Nincs más vágyam, és nem kérek mást, mint azt, hogy amíg e földön élek, addig naponta tiszta szívembe fogadjalak Téged a Szentáldozásban! És ha majd eljön a várva várt nap, színről színre lássalak Téged, hőn imádott drága Megváltóm, az Atyával és a Szentlélekkel együtt, Aki uralkodik örökkön örökké. Ámen.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése