2013. november 27., szerda

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

A Menny hamarosan be fogja jelenteni Isten nagy Tervének befejező részét, hogy megmentse az emberiséget

2013. november 26. kedd, 00:53
Drága szeretett leányom, meg szeretném értetni mindazokkal, akiket az Én Nevemben üldöznek, hogy ez miért történik. Ne feledjétek, hogy Kereszthalálom és a szenvedés, amit elviseltem azért volt, hogy kiszabadíthassam az emberiséget a fenevad rabszolgaságából. Tudnotok kell, hogy az Én Keresztem – amikor nehéznek találjátok annak hordozását – egy nagyon nehéz teher. Gyűlölni fognak benneteket, de nem csak a gonosz emberek, hanem a szent emberek is, akik valóban szeretnek Engem, de akiknek nincs meg a tisztánlátásuk, amikor ti felveszitek a Keresztemet.
Amikor felveszitek a Keresztemet, és eleget tesztek Tanításaimnak, akkor meg fognak vetni benneteket. Amikor felveszitek a Keresztemet, hirdetvén az Igazságot, amelyet ezek az Üzenetek tartalmaznak, akkor sokkal jobban fognak rágalmazni és gyűlölni benneteket, mint bármelyik más korábbi tanítványomat. Egyetlen más küldetéssel sem hasonlítható össze – Kereszthalálom óta – ez a legutolsó küldetés, melyet Atyám szentesített a Mennyben. Ha ez nem volna így, akkor figyelmen kívül hagynák azt. Ehelyett Szavamat a Föld minden szegletében hallani fogják, és a Szentlélek Ereje által mindenki meg fogja azt hallani, beleértve ellenségeimet is. Senki sem fogja figyelmen kívül hagyni Szavamat, mert az lehetetlen.
Mert amikor Isten Szava hallhatóvá válik – független attól, hogy valakinek milyen a lelki állapota -, képtelen lesz nem reagálni rá valamilyen módon.
Azok, akik megengedik Nekem, hogy elérjem a szívüket, hatalmába fogja őket keríteni az Irántam való Szeretet, de ugyanakkor meg is fognak rendülni mivel csak egyedül Isten Hangja az, amely képes ilyen reakció kiváltására.
Azoknak közületek, akik hallanak Engem, most meg kell hallgatniuk a következőt: Kérlek, fogadjátok el Keresztem súlyát, nem számít, hogy ennek következményeként milyen nehéz a terhetek. A Kereszt ki fog meríteni benneteket, de a megbocsátás gyümölcseit fogja teremni ellenségeim számára, kiknek lelke megmentésére vágyom. Lehet, hogy nagy üldöztetésben lesz részetek, mely bánatot és szomorúságot okozhat nektek, de tudnotok kell, hogy ezt az a tény okozza, hogy ez az Én Munkám.
Amikor az Én Munkám nincs beszennyezve, akkor szörnyű fájdalmat fog okozni azok között, akik válaszolnak Nekem. Azonban azt is tudnotok kell, hogy a szenvedésetek rövid életű lesz, és hamar feledésbe merül, mert a Menny hamarosan be fogja jelenteni Isten nagy Tervének befejező részét, hogy megmentse az emberiséget. Aztán a világ megújul, és Isten Szeretete szétárad majd, míg csak Isten Akarata teljesen meg nem valósul.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése