2013. május 14., kedd

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek - 'The Warning'

Az Én Igém a vég. Az Én Igém végleges. Nem létezhet más Ige.


2013. május 13. hétfő 16:38
Drága szeretett leányom, az Én maradék hadseregem nagyon gyorsan meg fog növekedni ebben az időben, és ötvennyolc nemzetben el fog el terjedni. Vezetők is lesznek köztetek, és nektek egyesülnötök kell bárhol is vagytok azáltal, hogy „Jézus az Emberiségért” imacsoportokat hoztok létre.
Először azokat tereljétek nyájatokba, akik követnek Engem és aztán azokat indítsátok el, akik mindenféle más tant követnek. Én sohasem kedveznék egy léleknek sem egy másikkal szemben. Azt szeretném, hogy ezt mondjátok el mindazoknak, akik nem hisznek Bennem, és Én megígérem nekik, hogy a Nagyfigyelmeztetés során az Igazság meg lesz mutatva számukra. Nehéznek fogják találni, hogy megtagadjanak Engem, mert Én oly módon fogom elárasztani majd a lelküket, hogy az meg fogja őket lepni, és sokkolni fogja őket. Szentlelkem le fog ereszkedni minden olyan nemzetre, ahol Imacsoportjaim létesültek.
Meg fogom sokasítani a csodák számát, melyeknek tanúi voltatok ott, ahol meggyógyítottam a szerencsétlen emberek elméjét, lelkét és testét és a köztetek lévő betegeket. Jelenlétem miatt fel fogtok Engem ismerni, melyet azokba fogok becsepegtetni, akik a pártfogásomat kérik. Ti valóban áldottak vagytok – ti, e generáció gyermekei, kik oly nagy számban lettetek kiválasztva, hogy Királyságomban az örök életnek örvendjetek, melynek soha nincs vége. Le fogjátok győzni a halált. A gonosz fel lesz falva kitartásotok ereje által, és a bűn többé már nem fog kárt tenni a lelketekben.
Gyermekeim, itt még sok a tennivaló. Engedjétek meg Nekem, hogy vezesselek benneteket a Keresztes Imahadjáratom imái által, mivel azok megnyitják majd a szemeteket az Igazságra. Mihelyt képesek vagytok már látni az Igazságot, tudni fogjátok a szívetekben, hogy mit kell tennetek. Egy jó tanács: amikor gorombán visszautasítanak benneteket, miközben az Igazságot mondjátok, csendben kell maradnotok. Imádkozzatok, hogy azok a lelkek szintén megkapják a kegyelmet, mely segít nekik abban, hogy elfogadják az Igazság Könyvét.
Az Én Igém a vég. Az Én Igém végleges. Nem létezhet más Ige. Senki nincs felhatalmazva arra, bárki is legyen az, hogy az Én Nevemben beszéljen 2010 novemberétől, azóta, hogy ez a küldetés elkezdődött, mert ők nem Tőlem jönnek. Azok a próféták, akik az előtt jöttek, és akik szintén az Én Nevemben beszélnek, áldottak, és Én továbbra is védelmezni fogom őket. Hangom ezeken az üzeneteken keresztül szól a világhoz. Szeretett Édesanyám, a Szeplőtelen Szűz Mária is beszél a látnokaihoz, és Én Küldetését újból megáldottam.
Tudnotok kell, hogy a Sátán hadseregéhez számos hamis próféta tartozik, akik édeskés hangon beszélnek. Nyugtatgató, szerető és álcázott üres ígéretekkel, ők pontosan az ellenkezőjét fogják mondani annak, mint amit Én mondok nektek. Tudnotok kell, hogy egyedül csak az Én Hangom fogja mondani nektek az Igazságot. Csak egyedül az Én hangom fogja elmondani nektek az eljövendő eseményeket, amelyek valóban bekövetkeznek. Senki másnak nem lehet megadni és nem is lesz megadva az a jogosultság, hogy az Én – Jézus Krisztus – képviseletemben, vagy szeretett Atyám képviseletében beszéljen.
Vigasztalódjatok ezen kinyilatkoztatással és ismerjétek fel, hogy egyedül csak a Szentháromság beszél ilyen tűzzel, Aki elnyeli a lelkeket, akikben nincs büszkeség, és tele vannak Irántam való alázatos szeretettel.
Jézusotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése