2012. március 25., vasárnap

„Lenne egy szavad a számomra?” – kérdezte tőlem egyszer valaki, és én nagyon szégyelltem magam, mert nem jutott eszembe semmi értékes és hasznos, amely őt abban a helyzetben tovább segíthette volna.
Aztán elérkezett a nap, amikor végső kétségbeesésemben én kérdeztem valakit: „Lenne egy szavad a számomra?”

És ő mondott nekem akkor egy szót, amely mind a mai napig végigkíséri életemet. A derűs ünnepnapjaimat épp úgy, mint a nem egyszer túlterhelt hétköznapjaimat is.
Azóta tudom, hogy egy szó értékesebb lehet, mint egy drágakő.

Egy szó jobban táplálhat, mint a mindennapi kenyér.

Egy szó jobban olthatja a szomjúságot, mint a víz.

Egy szó hathatósabban gyógyíthat, mint a legjobb orvosság.

A szó ugyanis a lelket táplálja.

A szó a lelket tartja életben.

A szó a lélek sebeit gyógyítja.

Van egy szavam a számodra.

Egy szó, ami a csöndben fogant, amit sokáig a szívemben forgattam és hordoztam.

Szeretném Neked ajándékozni ezt a szót.

Nálad hagyom, ha elmegyek, és meglátod, dolgozik Benned, ha egyedül vagy.

Egy jó szóból az ember sokáig élhet. Sokszor tovább, mint egy darab kenyérből...

Imre atya
kaplonyibaratok.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése