2012. február 9., csütörtök

Egy elhunyt apáca, röviddel halála után, megjelent a főnöknőjének, aki éppen érte imádkozott, és azt mondta neki, hogy már nincs szüksége az alábbi felajánló imákra, amelyet az ő lelke üdvéért minden este imádkozott, mert ez által már bűneik bocsánatot nyertek:
Örök Atya, Mária Szeplőtelen Szíve által, felajánlom Neked Jézus Szentséges Szívét, minden tettével együtt, melyeket itt a Földön vitt végbe, kárpótlásul mindazokért az elhanyagolt jó tettekért, amelyeket ma és eddigi életem minden napján elhanyagoltam. Ámen.  Dicsőség az Atyának és Fiúnak…
Örök Atya, Mária Szeplőtelen Szíve által, felajánlom Neked, mélyen szeretett Fiadnak, Jézusnak, Szentséges Szívét, minden szeretetével együtt, mellyel itt a Földön tetteit véghezvitte, kárpótlásul mindazokért a hanyagságokért, melyeket ma, és eddigi életem során, a jó cselekedetek gyakorlásában vétettem. Ámen. Dicsőség az Atyának és Fiúnak…
Örök Atya, Mária Szeplőtelen Szíve által, felajánlom Neked, mélyen szeretett Fiadnak, Jézusnak, Szentséges Szívét, minden fájdalommal és gyötrelemmel együtt, melyeket megváltásunkért szenvedett el, hogy ez által minden bűnöm bocsánatot nyerjen, melyeket gondolatban, szóban, és cselekedett által követtem el, a mai napon, és eddigi életem minden napján. Ámen. Dicsőség az Atyának és Fiúnak…
Forrás: http://www.diewarnung.net/start_g.htm  a Zuschriften menüpontban 266.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése