2012. január 9., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning“

Jézus hívja a gyermekeket az egész világon

2012. január 8. vasárnap, 15.30
Legdrágább, szeretett leányom, ma hívok minden 7 évesnél idősebb gyermeket, és hívom minden egyes gyermekemet a világon.
Ti, kicsiny gyermekeim, olyanok vagytok, mint a drágakövek, az Én szememben.
Gyengéd szeretetet nyújtotok Nekem, és Én örömömet lelem társaságotokban.
Tudnotok kell, hogy Én nagyon szeretlek benneteket. Közületek néhányan már ismertek Engem, és ez jó.
Meghívlak benneteket, hogy beszélgessetek Velem többet, a saját szavaitokkal, mint egy barát.
Soha ne érezzétek úgy, hogy nektek muszáj imákat megtanulni, vagy mondani, ami talán nehéz számotokra.
Inkább jöjjetek Hozzám, és osszátok meg Velem gondolataitokat, félelmeiteket, híreiteket, vagy problémáitokat.
Én mindig mellettetek vagyok, még akkor is, amikor mellőztök Engem. Én mindig bizakodom.
Nektek szegény fiatalok – akiknek az élete tele van csalárdsággal, hamissággal, vagy akik alkohol vagy drogproblémákkal küzdenek – tudnotok kell a következőt.
Bár lehet, hogy üresek vagytok belül, mégis oda kell adnotok a kezeteket Nekem, és Én meg fogom fogni azt. Ki foglak menteni benneteket az összezavarodottság tengeréből.
Sokan közületek értéktelennek és jelentéktelennek érzitek magatokat.  Annyira letaglóznak benneteket azok, akiket bálványoztok a zenei világban és a hírességek világában, hogy teljesen elégtelennek (kevésnek, nem megfelelőnek) érzitek magatokat.
Soha ne érezzétek így kicsiny gyermekeim, mert az Én szememben ti nagyon különlegesek vagytok.
Mindegyikőtöknek különleges helye van a Szívemben. Hadd vigyelek el benneteket egy utazásra, egy csodálatos új jövőbe.
Hamarosan be fogom mutatni a Béke és Dicsőség egy csodálatos új Korszakát a földön.
Erősnek kell maradnotok. Soha ne adjátok fel, akkor sem, ha magatok alatt vagytok. Soha ne essetek kétségbe, ha értéktelennek érzitek magatokat.
Ne feledjétek, ti okkal születtetek. Mindegy milyen életkörülményeitek vannak, születésetek oka a következő: azért születtetek, hogy egyesüljetek Velem, Új Dicsőséges Királyságom részeseként.
Tudom, nehéz nektek meghallani Hangom, mivel oly sok hamis isten próbálja megragadni figyelmeteket.
Ígéretem nektek a következő: Éljétek életeteket reményben, és Irántam, Jézusotok iránt való szeretetben, és nektek adom majd a Paradicsom ajándékát. Ez a Paradicsom vár rátok, ha csak kérnétek Engem, hogy segítsek nektek a Hozzám tartó utazásotokban.
Én vagyok a szeretet, ami hiányzik az életetekből.
Én vagyok a béke, amit kerestek.
Én vagyok a segítség, amelyre szükségetek van, hogy ismét szeretetet érezzetek szívetekben.
Én vagyok a Szeretet.
Én vagyok a Világosság.
Nélkülem sötétségben fogtok maradni.
Én szeretlek bennetek, nem számít, hogy esetleg mennyire sértetek vagy bántotok meg Engem.
Mondjátok ezt a rövid imát, és Én azonnal futva jövök hozzátok:

Jézus, ha hallasz engem,
Hallgasd meg segélykiáltásomat,
Kérlek, segíts kezelni azokat, akik fájdalmat okoznak nekem,
Segíts nekem, hogy ne az irigység uralja az életemet, és ne vágyódjak olyan dolgok után, ami nem lehet az enyém,
Inkább nyisd meg szívem Feléd, drága Jézus,
Segíts nekem, hogy igaz szeretetet – a Te szereteted -, és igaz békét érezzek szívemben. Ámen.

Örvendezzetek Gyermekeim, mert Én beszélek most szívetekhez a Mennyekből.
Én valóságos vagyok.
Én létezem.
Én szeretlek benneteket, és Én soha nem fogom feladni a harcot, hogy megmentselek benneteket, hogy így elvihesselek benneteket, családjaitokat és barátaitokat,  a Földi Új Paradicsomba.
Ez a Paradicsom Ádámnak és Évának teremtetett, és most vissza fog térni a földre.
Azt akarom, hogy részesei legyetek ennek az új, minden álmotokat felülmúló, Dicsőséges életnek.
Megáldalak most benneteket.
Szeretett barátotok,
Jézus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése