2011. július 18., hétfő

Az európai látnoknő (Maria Divine Mercy) által kapott üzenetek – “The Warning”

Minden ember, aki azt állítja, hogy ő, Én vagyok, az hazug; mert Én sohasem fogok emberként megmutatkozni
2011. július 17. vasárnap 15,40

Szeretett leányom, ebben az egyik legösszezavarodottabb időszakban, amely rövidesen nyilvánvalóvá válik, nem csak azok lesznek hamisak, akik azt fogják magukról állítani, hogy az Én Nevemben jöttek, hanem lesznek olyanok is, akik azt állítják majd, hogy ők Engem személyesítenek meg. Gyermekeimnek meg kell érteniük a következőket: először emberként azért jöttem, hogy a bűntől megmentsem gyermekeimet. Ezúttal azért jövök, hogy megítéljem őket.  Míg a Nagyfigyelmeztetés alatt sokan szembesülnek majd Velem, mégsem fogok az Ítélet napja előtt másodjára eljönni.
Minden ember, aki azt állítja majd, hogy ő, Én vagyok, az hazug.  Az ilyen lelkek – és ezekből sok van, leányom -, nem rossz szándékkal teszik. Őket a csaló nagyon megtévesztette, aki arról győzte meg őket, hogy nemcsak isteni erővel rendelkeznek, hanem Isten Fia testesült meg bennük. De ez nem a valóság, mert Én sohasem fogom ezen a Földön más ember személyében kinyilatkoztatni magam. Ez sohasem történhet meg. Egyetlen ember sem méltó egy ilyen tiszteletre, ez nem volt előre megjövendölve.
Sokan fognak most olyanok fellépni, akik azt fogják magukról állítani, hogy ők lennének személyesen, Jézus Krisztus, az Isten Fia. Ezeknek a szegény lelkeknek a következőket mondom: boruljatok most térdre, és kérjétek Istent, az Atyát, hogy védjen meg benneteket a csalótól. Ő (a csaló) össze akar zavarni benneteket, azért, hogy ti gyermekeim, akik a Földre való visszatérésemet várjátok, ne csak össze legyetek zavarva, hanem ezzel azt is el akarja érni, hogy majd elkeserítsenek benneteket azok a gúnyolódások, amelyekkel az ateisták fognak benneteket „magasztalni“. Ti nemcsak a Nevemre hoztok szégyent, de akaratlanul is az embereket, a Mindenható Atyaistenbe vetett hitük ellen fordítjátok.
Azokat is figyelmeztetni akarom, akik azt állítják, hogy csodákat képesek tenni. Mindazoknak, akik azt állítják, hogy ilyen erővel rendelkeznek, tudniuk kell, hogy az az erő nem Istentől van, mert csak egy Isten létezik, és ilyen dolgokat csak Ő, (Isten) vagy Én, az Ő szeretett Fia tudunk tenni.
Másrészt a sátán szintén rendelkezik erővel. Ő szemfényvesztéseket (illúziókat) képes létrehozni. A sátán képes előidézni a csodás gyógyulásokat az úgynevezett hitgyógyítók által, akik erejüket az okkultizmusból nyerik, de ezek csak átmeneti megoldások, amelyek során úgy tűnhet, hogy sikerült elérni a csodákat. A sátán még olyan csodákat is fog tenni, beleértve a látomásokat is, amelyeket sokan az égen fognak látni. Ezek ugyancsak szemfényvesztések (illúziók), és nem Istentől valók.
Gyermekeim, míg próbáljátok Irántam való hűségeteket mutatni, minden nap csábításnak vagytok kitéve a gonosz erők által. Nektek csak Rám és az Örök Atyára kell összpontosítanotok. És ne feledjétek: ezen a földön Én nem ember alakjában vagyok jelen. A Földön, lélek formájában jelen lehetek, de sohasem fogom más emberben kinyilvánítani magam.
Imádkozzatok mindennap a vezetésért és a megkülönböztetés kegyelméért, hogy képesek legyetek megkülönböztetni a hazugságot az igazságtól.
Szerető Megváltótok,
Jézus Krisztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése