2011. február 10., csütörtök

1.17 kiegészítve

Az alábbi videón jól látható, amint az egyiptomi tüntetők között feltűnik egy "árnyéklovas", akit az emberek észre sem vesznek, majd eltűnik a semmibe. Az Apokalipszis lovasairól János próféta írt először a Jelenések könyvében. A Biblia szerint a négy lovas halált és pusztulást hoz a világra.  A bibliai Jelenések könyvében az szerepel, hogy az Apokalipszis négy lovasa a végítélet egyik előjele. Kérdés csak az, hogy a négy lovas közül melyik volt az? A Háború, a Halál, a Viszály vagy az Éhinség?

Kedves Testvérek!
Ezt  a videót a You Tube-on 5 napja láttam meg. Sokat agyaltam rajta.Akkor rögtön felhívtam a Kadarkúton élő Éva nénit, kérdezze meg ki ez a szellemlovas,akit ott a tömegben láthatunk.Nem tudtam, hogy ez valamilyen trükk, vagy videómanipuláció, e miatt nem is mertem továbbküldeni. Ma aztán választ kaptam Éva nénin keresztül Jézustól. Íme:" Jelet adtam Egyiptom felett, hogyha még a Nagy Figyelmeztetés alatt sem térnek meg az emberek, hogy a megtérés után az Antikrisztus mellé állnak , akkor bekövetkeznek az emberiségre váró csapások. "Arra Éva néninek sem válaszolt Jézus, hogy az Apokalipszis melyik lovasa volt ez a bizonyos lovas. Mindenesetre elgondolkoztató. Szeretettel a szeretetért. Évi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése