2010. november 16., kedd

2010.11.15.

2010. november 15. Hétfő
Álmomban láttam az Úrjézust egy helyen ülni és imádkozni. Felé sétáltam és közben azt mondtam: „Drága Jézusom!” Ő elmosolyogta magát, majd felállt és tárt karokkal azt mondta: „Gyere gyermekem a karjaimba.” Megöleltem az Úrjézust és utána azt mondta: „Üljünk le beszélgetni”. Jézus: látod gyermekem? Nemcsak a valóságban, hanem álmaidban is az Én szeretett jelenlétemben élsz.
Ma újból elmentem a szentmisére. Előtte kértem az Úrjézus irgalmát és látomásban láttam, hogy az Úrjézus mellettem ült és megfogta a kezem, és azt mondta: „Mindig bízz az Én irgalmamban”.
Szentmise elején
Látomásban egy fehér, ragyogó világban voltam és ismét fehér lépcsők vezettek felfelé, melynek végén egy trón volt. Ezen a trónon az Úrjézus ült, majd felállt és tárt karokkal fordult felénk. Jézus: Drága gyermekem! Nincs olyan szentmise a földön, mely nem az Én szent színem előtt történik! Mindig nagy örömmel fogadlak benneteket gyermekeim!
Szentgyónás (szentmise közben)
Amikor gyóntam újból látomásban az Úrjézust láttam a gyóntatószékben ülni. Feloldozott engem az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében, majd mosolyogva azt mondta: „Légy boldog gyermekem!”
Evangélium előtt
Az Úrjézust először angyalok vették körül, majd egy felhőn leereszkedett közénk és felolvasott nekünk a szószéken. Jézus: Drága gyermekeim! A ti kedvetekért lejövök hozzátok mennyei trónomról azért, hogy az Én szavaim által élni tudjátok az evangéliumot.
Áldozati liturgia
Látomásban újból egy ragyogó, fehér világban voltam és az oltár asztalánál az egész Szentháromság jelen volt. Középen a Mennyei Atya, jobboldalon az Úrjézus, baloldalon pedig a Szentlélek emberi alakban. Most a Szentháromság tartotta nekünk a szentmise második részét. Jézus: Drága gyermekem! Megmutattam neked, hogy a Mennyei Atya olyan nagy szeretettel van irántatok, hogy képes volt Ő Maga tartani nektek a szentmisét. Gyermekeim, sokszor el se tudjátok képzelni, ki áll veletek szemben a szentmisén.
Miatyánk
Látomásban az egész Szentháromság kitárt karokkal mondta az imát és láttam, hogy előttük az angyalok ezrei térdelve imádkozták a Miatyánkot. Jézus: Drága gyermekeim! Amikor imádkozzátok a Miatyánkot, kössétek össze szíveteket az angyalokkal és Velünk, Égiekkel, mert így lesz teljes az egységünk, a kiengesztelődésünk a Mennyei Atyával.
Isten Báránya
Látomásban a Mennyei Atya kezét felemelve tartotta nekünk a keresztet, melyen az Úrjézus volt keresztre feszítve. Jézus: Drága gyermekem! Én és Mennyei Atyám egyek voltunk a szenvedésben.
Szentáldozás
Látomásban egy aranyszőnyegen vonultunk, melynek végén az Úrjézus és mellette a Mennyei Atya áldoztatott. Fölöttük pedig a Szentlélek volt galamb alakban. Amikor oldalra néztem a jobb és baloldalon angyalok ezrei, milliói térdeltek és mosolyogva néztek ránk, mivel Szentáldozáshoz járulhattunk. Látomásban a Mennyei Atya áldoztatott és így szólt: „Fogadd szeretettel Szent Fiam Testét.” Majd kezével megsimogatta arcomat.
Szentmise végén
Látomásban az egész Szentháromság velünk szemben állt. Középen a Mennyei Atya, aki megáldott bennünket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Jobbján az Úrjézus, balján pedig a Szentlélek állt. Utána Szűzanyát láttam, aki kezében tartott egy szép, virágszirmokkal telt kosarat. Ezek a virágszirmok elárasztottak minket. Szűzanya: Drága gyermekem! Mint égi Édesanyátok, elárasztottalak benneteket sok-sok kegyelemmel, hogy továbbra is az életszentség útján tudjatok haladni.
Látomásban az Úrjézus a lépcső tetején várt engem és kezét nyújtotta felém. Jézus: Drága gyermekem! Ezzel a látomással azt mutattam neked, hogy mindig fogd a kezemet és így vezetlek el Mennyei Atyámhoz, aki nagy boldogsággal és szeretettel befogad az Örök Hazába.
Kápolnában
Látomásban láttam, hogy az Úrjézus és a Szűzanya fehér ruhában és kézen fogva eljöttek hozzánk, gyermekeikhez, majd megáldottak bennünket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Lélekben előttük térdeltem és mindketten nagy szeretettel megsimogatták arcomat.
Jézus: Drága gyermekem! A Mi valóságos jelenlétünk által, sok kegyelemben és áldásban részesültök, mert hitetek és lelketek érdekében szükségetek van rá.
Szomorú voltam. Látomásban az Úrjézus leült mellém és várta, hogy megosszam vele szomorúságomat és bánatomat. Jézus: Drága gyermekem! Nincs nagyobb boldogság számomra, ha látom, hogy egy gyermekem bánatával Hozzám fordul. Én vagyok a ti vigasztalásotok. Ha hozzám fordultok, Én azonnal átölellek benneteket szent szívemmel és eltörlöm bánatotokat.


http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-kegyelmek-zapora/20101115

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése