2010. november 6., szombat

2010.11.05.

2010. november 05. Péntek
Álmomban testvérem is ott volt a szentmisén. A templomon kívül láttam néhány démont, és ahogy kimondtam azt a szót, hogy szeretet ők azonnal meghátráltak. Jézus: Drága gyermekem, ezt az álmot én adtam neked. Ne kételkedj benne! Azt mutattam neked, hogy testvéred és még sokan mások meg fognak térni az engeszteléseteknek köszönhetően és újból visszatérnek házamba, vagyis hozzám. Tanuld meg gyermekem, hogy a szeretettel le tudod győzni a gonoszt! Gondolj rám! Én vagyok a végtelen szeretet, ellenségem a gonosz pedig az ellentétem, vagyis a gyűlölet és harag.
II. János Pál pápa: Drága kislányom! Ne félj tőlem, mert én vagyok Carol Wojtyla más néven II. János Pál pápa. Gyermekem, azért fogadtalak lelki gyermekemmé, mert segíteni akarok neked a földi életedben és abban, hogy hogyan tudj ráhagyatkozni a Szűzanyára. Gyermekem, fel sem tudod fogni, milyen hatalmas feladatot kaptál az égiektől, ezért is vagyunk mi melletted, mert segítségre szorulsz. Fordulj hozzánk sokszor, mert szükséged van a mi közbenjárásunkra!
Meglepődtem, hogy II. János Pál pápa is beszél hozzám. Jézus: Drága gyermekem, ne lepődj meg! Bár te nem kérted, de én megengedtem neki is, hogy beszélgethessen veled. Gyermekem, lelkednek nagy szüksége van a szentek szavaira! Tanulj az ő életükből, mert ők is végigjárták azt az utat, melyen te is jársz most! Mindenben nagy segítségedre lesznek!
Szentgyónás előtt Jézus: Drága gyermekem, ne félj tőlem! Mert én a Szeretete és az Irgalom vagyok. Nincs miért félned tőlem. Jöjj bátran, gyermekem, és én hófehér tisztára mosom a lelkedet Szent Véremmel.
Megkérdeztem a Szűzanyát, hogy mit feleljek az embereknek, ha megkérdezik tőlem, miért hordom ezt a kék kendőt a nyakamban. Szűzanya: Drága gyermekem! Mondd meg nekik, hogy az én gyermekem vagy, és hűséged jeléül hordod ezt a kendőt.
Kértem a Szűzanyát, hogy folytassuk a Tízparancsolatot. Szűzanya: 5. Ne ölj !
Drága gyermekem, ez a parancsolat nagyon fontos számotokra, mert az ölés hatalmas bűnnek számít felebarátod vagy gyermeked ellen. Sajnos ebben a korban nagyon jellemzőek a gyilkosságok, a háborúk, az eutanázia és abortusz. Nektek embereknek nincs jogotok ítélkezni vagy dönteni egy ember élete felett! Nézzük először is a gyilkosságokat! Mások életének a kioltása történhet baleset által, rablás által, szerelemből és sok minden által, melynek ti vagytok a felelősei. Ne gyilkoljátok meg felebarátotokat, ellenkezőleg szeressétek, mert Jézus is ezt tanította nektek! Gyermekeim, a gonosz használ fel eszközéül benneteket, hogy mások életét kioltsátok, mert az a terve veletek, hogy elpusztítson titeket.
Most az eutanáziáról beszélek nektek, mely más nevén jó halált jelent. Ne kövessétek el ezt, mert az Úr szemében hatalmas bűn! Ne akarjátok ti eldönteni, hogy ki meddig éljen! Mindent bízzatok Istenre, mert minden döntés az Ő kezében  van. Nem tudhatjátok, hogy felebarátotok felépül-e vagy nem. Isten akaratára figyeljetek, ne a sajátotokéra! Ezt ne felejtsétek el!
Az abortusz még ennél is súlyosabb bűn. Sokan abban a tévedésben élnek, hogy ez nem gyilkosság. De ez hazugság! Ne döntsetek egy gyermek élete felett, nincs hozzá jogotok! Egy gyermek áldás számotokra, nem pedig teher.
Gyermekeim, törekedjetek betartani a „Ne ölj!” törvényét és kerüljétek el az ezzel kapcsolatos bűnöket, mert nem vagytok tudatában annak, hogy mit cselekedtek. Most pedig édesanyai áldásommal megáldalak a felebaráti szeretet lelkületével az Atya, a Fiú, és a Szentlélek nevében.
                                                 Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése